Cand? 15 decembrie de la ora 14:30
Cat dureaza? 100 min
Unde? Impact Hub Cluj – in cadrul Business Days
Acest seminar este pentru tine daca:
Esti antreprenor si iti doresti sa iti diversifici portofoliul de business.
Esti manager si vrei sa incepi un business pe cont propriu sau cauti o sursa alternativa de venit.
Esti angajat intr-o corporatie si crezi ca urmatorul pas in dezvoltarea ta este antreprenoriatul.
Ai acces la un capital de investit de minim 10.000 euro.
Investitiile in conceptele prezentate variaza intre 10 mii si 150 de mii euro.
Pentru mai multe detalii despre program si inscrieri: businessdays.ro
De ce sa participi:
Vei afla care sunt cele mai hot domenii pentru investitii infranciza.
Cum este impartita piata si care sunt tendintele pentru anul 2016.
Vei afla care sunt pasii de urmat pentru a achizitiona o franciza, ghidul investitorului in franciza.
Ce CASTIGI:
Afli date reale si verificate despre cele 7 idei de afaceri testate.
Vei afla care sunt cele mai intalnite mituri care pot afecta reusita unei francize.
Afli direct de la invitatii speciali despre experienta lor in franciza.
Vei putea afli raspunsuri la intrebarile tale si.
Poti discuta direct cu consultantii nostri in cadrul sesiunilor de coaching gratuite.
Despre speakeri:
Raluca Stanciu
Managing Partner Inventure
“Crescuta” in lumea francizei. Unul dintre cei mai experimentati consultantide franciza din Romania – peste 10 ani experienta practica atat ca si consultant, cat si ca franchise manager in cadrul unuia din cele mai mari grupuri de Food&Beverage din Romania.
A fost implicata in multiple proiecte de import de francize si structurare si dezvoltare de business-uri in franciza: Ethan Allen, Debeauve & Gallais, Filicori Zecchini, Patrizia Pepe, Bagatt, Women’s Secret, Ana Pan, 5asec, ING, LMI.
Paul Voicu
Managing Partner Inventure
Crede in puterea celor multi in afaceri si in business-uri colaborative si structurate. Iar franciza se potriveste foarte bine cu modul sau de gandire.
Are o experienta multidisciplinara: antreprenoriat, strategie, publicitate si energie care-i permite intelegerea modelelor de business si a potentialului de expansiune.
Despre Inventure:
Misiunea Inventure este de a facilita start-up-ul si dezvoltarea de afaceri sustenabile prin intermediul sistemului de franciza. Ne bazam pe avantajele acestui model de afacere: un drum batatorit, o reteta deja testata si care a inregistrat rezultate pozitive in piete similare. Consideram ca domeniul francizei in Romania este subdezvoltat, dar cu un potential foarte bun pe termen mediu si lung.
OPORTUNITATI DE AFACERI
Un brand romanesc infiintat in 2007 de compania PARTNER COFFEE SERVICES. Conceptul este un magazin dedicat cafelei care este reprezentat de 4 zone: zona de cafenea ce functioneaza in sistem To Go, zona de cafea si ceaiuri ambalate sau vrac, expresoare si accesorii cafea, expresoare si echipamente pentru servirea cafelei in Horeca sau Office.
Brandul are 5 locatii in Bucuresti + 1 in Sofia.
Franciza de cafenea The Coffee Shop isi propune sa ajunga cel mai extins concept bazat pe comercializarea de cafea. Planul este de a ajunge la peste 50 de locatii la nivel national, in urmatorii 5 ani.
2. Oro Toro
Povestea conceptului Oro Toro by OSHO incepe in toamna anului 2014. In prezent reteaua a ajuns la 9 unitati operate in regim propriu si 3 franciza deschise la Brasov, Timisoara si Deva (in curs de deschidere).
Fondatorul retelei, Georgios Malideros aduce in lantul de restaurante de tip quick service Oro Toro traditia si savoarea carnii de vita intr-un produs premium (gourmet burger), oferit clientului final la un pret competitiv.
Oro Toro ofera acces la spatii premium in centre comerciale performante. In Cluj deja exista o locatie contractata.
3. Coffee-Bike
De origine germana, cafeneaua a fost adusa in Romania in 2015.
Conceptul presupune vanzarea, cu precadere, de cafea dar si de alte produse, precum sucuri naturale, prajituri sau ceaiuri, in cadrul unei biciclete cu trei roti, realizata la comanda.
Coffee-Bike reda experienta full a unui coffee shop, de la calitatea deosebita a produselor pana la fluxul mare de clienti pe care il poate deservi.
Coffee-Bike se adreseaza celor care cauta libertate, dar si independenta financiara si mai mult timp pentru familie si propia persoana.
In prezent sunt 4 parteneri francizati in Bucuresti.
4. Meli Melo
Povestea de succes a brandului 100% romanesc incepe in anul 1998 cu primul magazin dedicat stilului feminin deschis in Bucuresti si ajunge astazi sa fie cel mai mare lant de magazine de bijuterii si accesorii din tara (cu 36 de magazine, plus cel online).
Categoriile de produse care se gasesc in magazinele Meli Melo – Paris se adreseaza atat domnisoarelor, cat si femeilor mature, cu un stil perfect conturat: de la cercei, coliere, bratari, pana la esarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genti, accesorii pentru sezonul estival (costume de baie, pareo sau evantaie), cele mai variate modele de accesorii de par, dar si incaltaminte si o colectie limitata de haine. Toate colectiile sunt atent lucrate special pentru doamnele si domnisoarele in cautare de noutati din domeniu, in fiecare sezon.
Franciza Meli Melo oferta oportunitatea de a face parte din cel mai puternic grup de accesorii de moda din Romania.
5. Imprinto
Este un Brand 100% romanesc, cu peste 20 ani experienta in business.
La inceputul anului 2015 s-a luat decizia de a intra intr-un proces de rebranding, urmand ca intreaga retea sa fie sub umbrela noului brand Imprinto.
Astfel, in prezent, din reteau de 60 de magazine, 15 magazine sunt Imprinto, restul urmand sa treaca treptat sub nou brand.
Franciza Imprinto este leader-ul pietei de retail obiecte personalizate, bazandu-se pe expertiza consistenta in stampile.
In vara anului 2016 primele magazine Amazing Jewelry au fost deschise in Danemarca, Norvegia si Spania.
Conceptul se bazeaza pe vanzarea unor bijuterii de calitate, in magazine tinesti si cool, la preturi accesibile, chiar la jumatate de pret fata de concurenta directa.
Brandul este fondat de Jesper Nielsen, care in ultimii 14 de ani, a fost un actor esential in lumea afacerilor cu bijuterii la nivel mondial, generand venituri de miliarde de dolari.
Pana la sfarsitul anului 2017, Amazing Jewelry isi propun sa deschida peste 100 magazine in pietele principale din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa si Asia.
7. 5asec
Lansat sub sloganul “we care about your clothes”, 5àsec ofera servicii premium de curatatorie /ingrijire textile. Brandul are o traditie de peste 30 de ani in operarea in franciza. In Romania 5àsec detine in prezent 11 locatii din care 3 francize in Bucuresti, Constanta, Timisoara.
5àsec este singurul brand de curatatorii de pe piata internationala care are propriul laborator de cercetare si dezvoltare, cat si propria gama de solutii si detergenti profesionali, fiind intr-o continua dezvoltare de noi servicii, dezvoltare de care beneficiaza si francizatii.
Brand fondat in anul 2003 de catre Diana Blinda si Liviu Souca, creeaza spatii unice de birouri cu inspiratie nordica, ce raspund atat functional, cat si estetic nevoilor clientilor. Fiecare piesa de mobilier aleasa este menita sa reflecte identitatea companiilor, fiind integrata intr-un ecosistem in care oamenii traiesc, lucreaza si vor sa fie inspirati.
Hansen ofera produse variate precum mobilier, scaune ergonomice si accesorii de birou, corpuri de iluminat, pardoseli, jaluzele, mobilier de exterior, vase decorative, dar si servicii de management de proiect, design, planificare spatiu, bugetare, relocare, mobilier de back-up, training si prezentare sisteme ergonomice.
Prin proiectul de franciza, Hansen isi propune sa duca brandul si in alte orase, pastrand serviciul de calitate si un bun control al activitatilor operationale si comerciale.
9. Mr. Sandless
Cea mai de success franciza de Home Improvement din lume, conform Entrepreneur Top 500 Franchises, prezenta in peste 10 tari, “ataca” piata locala. Mr. Sandless reconditioneaza parchetul si podelele cu o solutie fara raschetat.
Brandul din SUA cauta investitori pentru a da startul business-ului in Romania, unde nu exista concurenti pentru serviciile si produsele furnizate.
Fata de solutiile de raschetat si reconditionat parchet clasice, franciza Mr. Sandless foloseste o metoda care nu necesita raschetare/sablare. Totodata, solutiile folosite au certificare ecologica si sunt sigure atat pentru copii cat si pentru animalele de companie.