0765.438.336

Webinar gratuit: Oportunitati de afaceri in franciza pentru Cluj-Napoca

Cauti urmatoare idee de afaceri pe care sa o lansezi in Cluj-Napoca?

Participa la webinar si noi iti vom spune ce oportunitati de business, in franciza, exista in orasul tau si descopera daca franciza ti se potriveste.

Te invitam la webinarul Oportunitati de afaceri in franciza pentru Cluj-Napoca

JOI, 22 MARTIE de la 10:00 SI 18:00

WEBINARUL este pentru tine daca:

  • Cauti o provocare noua in viata profesionala
  • Esti angajat si crezi ca urmatorul pas in dezvoltarea ta este antreprenoriatul
  • Esti antreprenor si iti doresti sa iti diversifici portofoliul de business
  • Te gandesti la un model testat de afacere
  • Cauti o afacere care sa-ti puna in valoare potentialul adevarat
  • Ai acces la un capital de investit (aport personal) de minim 30.000 euro. (din pacate, sau din fericire, ai nevoie de un capital minim de investiti ca sa demarezi o afacere)

Ce CASTIGI PARTICIPAND LA WEBINAR:

  • Afli care sunt cele mai hot domenii in care poti sa investesti, targetate pe orasul tau
  • Afli care sunt pasii de urmat pentru a deveni partener francizat
  • Afli ce cauta francizorii la viitorii parteneri
  • Afli date si cifre exacte despre francize

Despre speakeri:

Raluca Stanciu, Managing Partner Francize.roRaluca Stanciu Inventure - francize.ro

“Crescuta” in lumea francizei. Unul dintre cei mai experimentati consultanti de franciza din Romania – peste 10 ani experienta practica atat ca si consultant, cat si ca franchise manager in cadrul unuia din cele mai mari grupuri de Food&Beverage din Romania.

A fost implicata in multiple proiecte de import de francize si structurare si dezvoltare de business-uri in franciza: INGLOT, Oro Toro, Tucano, Ethan Allen, Filicori Zecchini, Patrizia Pepe, Bagatt, Women’s Secret, Ana Pan, 5asec, ING, LMI

 

 

Paul Voicu, Managing Partner Francize.ro

Crede in puterea celor multi in afaceri si in business-uri colaborative si structurate. Iar franciza se potriveste foarte bine cu modul sau de gandire. Are o experienta multidisciplinara: antreprenoriat, strategie, publicitate si energie care-i permite intelegerea modelelor de business si a potentialului de expansiune.

 

Oportunitati de afaceri in franciza pentru Cluj-Napoca:

HORECA:

1. Ted’s Coffee

Lantul de cafenele Ted’s Coffee a ajuns la 15 unitati in Bucuresti, Ploiesti, Brasov si Sibiu si dupa mai multe luni de pregatire, au lansat si proiectul de franciza.

La TED’S, gasesti oricand o cafea de specialitate, preparata impecabil, care vine la pachet cu un strop de imaginatie, uneori, sub forma de desen haios in paharul de cafea.

Din reteaua Ted’s fac parte mai multe concepte de cafenele a caror suprafata variaza, iar media se situeaza intre 40-70 de metrii patrati, iar investita este de aproximativ o mie de euro pe metru patrat.


2. Oro Toro

Conceptul Oro Toro s-a concretizat in 2014 si este un business facut din pasiunea de a oferi clientilor un produs din carne de vita foarte bun la preturi accesibile. Au ales sa se specializeze pe produse din carne de vita deoarece aveau experienta de la OSHO, un brand deja devenit celebru. Spre deosebire de OSHO, au vrut sa ofere un produs la un pret accesibil pentru toata lumea.

In prezent compania detine 10 unitati sub brandul Oro Toro, dintre care 4 frunctioneaza in regim de franciza.

Planurile de extindere Oro Toro sunt sunt ca in urmatorii 2 ani sa ajunga in toate orasele tarii cu peste 150.000 locuitori, iar in 5 ani de zile, planul este sa ajunga recunoscuti ca lider pe segmentul lor in piata romaneasca.

Viitorul partener trebuie sa detina minim 100.000 Euro capital propriu de investit pentru deschiderea unei unitati Oro Toro.


3. Famous Waffles

Famous Waffles este un nou concept culinar, 100% romanesc, ce transforma intr-un mod inedit bine cunoscutele gofre belgiene in sandwich-uri delicioase. Produsele sunt recunoscute pentru gustul autentic belgian, pufoase la interior si crocante la exterior.

Pe langa calitatea si varietatea de combinatii pe care le poti face dupa bunul plac pana ajungi la produsul finit, Famous Waffles surprinde si nu se lasa neobservat si prin design-ul locatiei. Barcuta Famous Waffles este locul potrivit pentru cei care vor sa se rasfete sau sa petreaca un moment dulce alaturi de cei dragi.

Nivelul investitional in franciza Famous Waffles este de aprox. 34.000 euro si include: taxa de franciza, proiect de amenajare si executia barcutei, cheltuieli de dotare locatie cu echipamente de lucru si stoc initial de marfa, garantii contractare locatie, capital circulant de lucru pentru primele luni operationale.


SERVICII:

4. Abeauty Clinique

Atunci cand pasiunea pentru excelenta si pentru rezultate extraordinare depaseste interesul personal, cand viziunea in afaceri inglobeaza principiile leadershipului, managementului si ale cresterii prin valori, efortul depus se transforma in perfectiune.

Asa s-a nascut franciza de clinica de infrumusetare aBeauty, pentru a servi interesul clientilor, a ridica standardele industriei, pentru a cultiva performanta si a oferi fericire.

Franciza clinici de infrumusetare si estetica corporala si faciala ofera la un nivel premium, tratamente corporale, tratamente faciale, injectari estetice si epilare definitiva.

Investitia intr-o clinica Abeauty este de 120.000 si 130.000 Euro, in functie de marimea si gradul de dotare al clinicii.


5. JetPoint

jetPOINT este cel mai mare lant de spalatorii auto self service complet automatizate din Romania. jetPOINT este un brand 100% romanesc iar solutia pe care o ofera este conceputa special pentru conditiile de piata din Romania.

O spalatorie auto self service este o afacere fara angajati si care necesita o implicare minima. Acest lucru permite oricarui antreprenor sa dispuna de cea mai importanta resursa pe care o are si anume timpul.

Doresc deschiderea unui numar de 100 de locatii in urmatorii 5 ani oferind unui numar cat mai mare de clienti finali posibilitatea de a-si spala masina intr-un mod eficient si fara compromisuri.

Pe langa piata din Romania, tintesc si piata central si est europeana unde poarta discutii avansate cu investitori din Austria, Ucraina si Republica Moldova.

Pentru a indeplini conditiile impuse de necesitatile proiectului, din experinta deschiderilor de pana in prezent, nivelul investitional este aproximativ 25.000 euro/boxa.  


6. 5asec

5aseccel mai mare sistem de curatatorii ecologice de textile din lume, isi dubleaza cifra de afacere in Romania fata de 2015.

Reteaua de curatatorii cauta sa se extinda in orasele de peste 200.000 de locuitori dupa ce a acoperit deja celelalte mari orase ale tarii: Iasi, Ploiesti, Galati, Constanta.

Lantul 5asec este un nume international cu prezenta in 35 de tari din lume, cu un total de 2.000 de unitati.

Intr-o perioada in care timpul inseamna bani si romanii petrec tot mai multe ore la munca, curatatoriile devin un business tot mai cautat.

O curatatorie necesita o investitie initiala de 80.000 – 120.000 de euro.


RETAIL:

7. Amazing JEWELRY

Una dintre cele mai noi francize din zona de retail de bijuterii, Amazing Jewelry,  lansata in iulie 2016, are peste 100 de magazine contractate pana la finalul lui 2017, in peste 30 de tari. In Romania s-au deschis 3 magazine, 2 in Bucuresti si unul in Timisoara.

Franciza de bijuterii este dezvoltata de Jesper Nielsen, unul dintre fostii cofondatori ai Pandora Central Western Europe, parte a grupului Pandora.

Compania se pozitioneaza pe un segment de pret sub medie. Mai exact, preturile sunt cu 50 – 70% mai mici decat in alte magazine existente.

Investitia initiala intr-un magazin variaza intre 80.000 si 100.000 de euro.


8. Ixina

Ixina este cea mai de succes franciza de bucatarii la nivel European,  cu peste 300 de showroom-uri la nivel international.

Prezenta deja in Romania de 2 ani, brandul Ixina a fost testat si adaptat la piata locata si este gata pentru extinderea nationala.

Brandul de bucatarii Ixina tinteste afaceri de 500.000 de euro in Romania.

Acestia ofera clientilor sai consiliere specializata si proiecte customizate; serviciile lor acopera de la partea de design si proiectare, la productie (prin reteaua de parteneri germani) si montamobilier de bucatarie, de cea mai inalta calitate, alaturi de electrocasnice de top.

Investitia intr-un magazin Ixina variaza intre 75.000 – 125.000 euro (investitia initiala include: cheltuieli cu amenajarea si dotarea spatiului cu mobilier de bucatarie, sistemul de software si hardware, taxa de franciza, alte cheltuieli asociate cu deschiderea.

rCuvinte cheie

, , , , ,

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide