0765.438.336

Webinar Gratuit – Afacerile in Franciza – Oportunitati si Mituri

Webinarul gratuit: Afacerile in franciza – Oportunitati si mituri este o introducere in lumea francizelor.

Acest model de business, devine din ce in ce mai popular in randul antreprenorilor locali si se bazeaza pe avantajele francizei: un drum batatorit, o reteta deja testata si care a inregistrat rezultate pozitive in piete similare.

Francizele traverseaza o perioada buna si s-au dezvoltata intr-un ritm rapid in ultimii doi ani in mai toate domeniile de activitate.

 

 

Cresterea acestor concepte se datoreaza in special partenerilor francizati – cei care au crezut in business-urile respective si au fost dispusi sa-si investeasca banii si energia pentru a face ca aceste afaceri sa fie de succes.

 

Franciza este oportunitatea de a intra in teren si de a-ti alege echipa din care vrei sa faci parte si cu care sa faci performanta. 

Nu este o sarcina usoara, dar sute de mici antreprenori ne arata anual ca SE POATE!

Te invitam la webinarul Afacerile in franciza – Oportunitati si mituri

marti, 25 septembrie de la 19:00

 

WEBINARUL este pentru tine daca:

  • Cauti o provocare noua in viata profesionala
  • Consideri ca ipostaza ta actuala profesionala nu te ajuta la dezvoltarea pe termen lung
  • Consideri ca esti recompensat sub nivelul pe care il meriti
  • Esti manager si vrei sa incepi un business pe cont propriu.
  • Esti angajat intr-o corporatie si crezi ca urmatorul pas in dezvoltarea ta este antreprenoriatul.
  • Te gandesti la un model testat de afacere
  • Cauti o afacere care sa-ti puna in valoare potentialul adevarat.
  • Ai acces la un capital de investit (aport personal) de minim 15.000 euro. (din pacate, sau din fericire, ai nevoie de un capital minim de investiti ca sa demarezi o afacere)

Ce CASTIGI PARTICIPAND WEBINAR:

  • Afli care sunt cel mai des intalnite mituri despre francize
  • Afli de ce franciza este o cale mai sigura spre antreprenoriat fata de un start-up
  • Afli care sunt afacerile care au dovedit in 2017 si care sunt noile modele de franciza pentru anul 2018
  • Vei putea pune intrebari direct speakerilor si speram ca la final vei putea sa-ti raspunzi singur la intrebarea “Este franciza un model de business care mi se potriveste? “
Despre speakeri:

Raluca Stanciu, Managing Partner Francize.roRaluca Stanciu Inventure - francize.ro

“Crescuta” in lumea francizei. Unul dintre cei mai experimentati consultanti de franciza din Romania – peste 10 ani experienta practica atat ca si consultant, cat si ca franchise manager in cadrul unuia din cele mai mari grupuri de Food&Beverage din Romania.

A fost implicata in multiple proiecte de import de francize si structurare si dezvoltare de business-uri in franciza: INGLOT, Oro Toro, Tucano, Ethan Allen, Filicori Zecchini, Patrizia Pepe, Bagatt, Women’s Secret, Ana Pan, 5asec, ING, LMI

Paul Voicu, Managing Partner Francize.ro

Crede in puterea celor multi in afaceri si in business-uri colaborative si structurate. Iar franciza se potriveste foarte bine cu modul sau de gandire. Are o experienta multidisciplinara: antreprenoriat, strategie, publicitate si energie care-i permite intelegerea modelelor de business si a potentialului de expansiune.

 

Oportunitati de afaceri in franciza:

1. Meli Melo

Meli Melo este unul dintre cele mai extinse branduri din retailul de accesorii. Reteaua a ajuns la 50 de unitati in marile orase din tara si la o cifra de afacere de 10 milioane de euro.

Meli Melo este un brand 100% romanesc fondat de 2 parteneri francezi, stabiliti in Romania. Primul magazin Meli Melo a fost deschis in anul 1998 in Bucuresti.

Categoriile de produse care se gasesc in magazinele Meli Melo se adreseaza atat domnisoarelor, cat si femeilor mature, cu un stil perfect conturat: de la cercei, coliere, bratari, pana la esarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genti, accesorii pentru sezonul estival, cele mai variate modele de accesorii de par, dar si incaltaminte si o colectie limitata de haine.

In total, 9 orase sunt pe harta dezvoltarii retailerului: Botosani, Satu Mare, Oradea, Baia Mare, Tg. Jiu, Targoviste, Alba Iulie, Deva, Piatra Neamt

Investitia intr-un magazin Meli Melo se ridica la aproximativ 50.000 de euro si include atat amenajarea si dotarea spatiului, dar si taxa de franciza, stocul initial de marfa si capitalul circulant de lucru pentru primele luni operationale.


2. Tucano

Tucano Coffee reprezinta o retea internationala de cafenele, care promoveaza in lumea intreaga filosofia sa Love.Peace.Coffee.

Sloganul coffee shop-urilor Tucano Coffee a fost inspirat din cultura rock’n’roll si hippie, care se distingea prin tendinta oamenilor de a reveni la natura, dragoste, pacifism si libertate a gandirii.

Franciza de cafenele si-a propus la 25 de unitati pana la sfarsitul anului 2020. Pana acum brandul este prezent in franciza in Bucuresti, Brasov, Timisoara, Arad, Cluj-Napoca si Oradea. In afara de Romania brandul este prezent si in Republica Moldova, de unde si provine, Rusia, Emiratele Arabe Unite si Kirgizstan.

Nivelul investitiei variaza in functie de suprafata si starea locatiei, intre 100.000 si 200.000 de euro.

Tucano a semnat un contract de franciza in Germania, prima cafenea in Berlin urmand sa se deschida in 2018. Totodata Tucano are o abordare de transparenta in business, lansand o pagina de facebook dedicata francizelor in care publica datele lunare si informatii despre proiectele interne – foarte interesant de urmarit

3. Abeauty Clinique

Atunci cand pasiunea pentru excelenta si pentru rezultate extraordinare depaseste interesul personal, cand viziunea in afaceri inglobeaza principiile leadershipului, managementului si ale cresterii prin valori, efortul depus se transforma in perfectiune.

Asa s-a nascut franciza de clinica de infrumusetare aBeauty, pentru a servi interesul clientilor, a ridica standardele industriei, pentru a cultiva performanta si a oferi fericire.

Franciza clinici de infrumusetare si estetica corporala si faciala ofera la un nivel premium, tratamente corporale, tratamente faciale, injectari estetice si epilare definitiva.

Investitia intr-o clinica Abeauty este de 120.000 si 130.000 Euro, in functie de marimea si gradul de dotare al clinicii.


4. JetPoint

jetPOINT este cel mai mare lant de spalatorii auto self service complet automatizate din Romania. jetPOINT este un brand 100% romanesc iar solutia pe care o ofera este conceputa special pentru conditiile de piata din Romania.

O spalatorie auto self service este o afacere fara angajati si care necesita o implicare minima. Acest lucru permite oricarui antreprenor sa dispuna de cea mai importanta resursa pe care o are si anume timpul.

Doresc deschiderea unui numar de 100 de locatii in urmatorii 5 ani oferind unui numar cat mai mare de clienti finali posibilitatea de a-si spala masina intr-un mod eficient si fara compromisuri.

Pe langa piata din Romania, tintesc si piata central si est europeana unde poarta discutii avansate cu investitori din Austria, Ucraina si Republica Moldova.

Pentru a indeplini conditiile impuse de necesitatile proiectului, din experinta deschiderilor de pana in prezent, nivelul investitional este aproximativ 25.000 euro/boxa.  


5. 5asec

5aseccel mai mare sistem de curatatorii ecologice de textile din lume, isi dubleaza cifra de afacere in Romania fata de 2015.

Reteaua de curatatorii cauta sa se extinda in orasele de peste 200.000 de locuitori dupa ce a acoperit deja celelalte mari orase ale tarii: Brasov, Bucuresti, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Piatra Neamt, Ploiesti, Slatina, Tg Mures, Timisoara

Lantul 5asec este un nume international cu prezenta in 35 de tari din lume, cu un total de 2.000 de unitati.

Intr-o perioada in care timpul inseamna bani si romanii petrec tot mai multe ore la munca, curatatoriile devin un business tot mai cautat.

O curatatorie necesita o investitie initiala de 80.000 – 120.000 de euro.


6. Expense Reduction Analysts (ERA)

Expense Reduction Analysts (ERA)a luat fiinta in 1992 si este o firma de consultanta specializata in managementul costurilor, axata pe cresterea eficientei financiare a clientilor din toate domeniile indiferent ca este forba de sectorul privat sau cel public. Operand in peste 25 de state, cei peste 650 de consultanti ERA sunt experti in diferite industrii, cum ar fi: industria auto, servicii financiare si bancare, constructii si inginerie, servicii educationale, servicii de sanatate si asistenta sociala, transporturi si logistica, etc.

Pe piata din Romania a intrat in anul 2012 si au o echipa formata din patru parteneri francizati. ERA Romania a realizat venituri de peste 650.000 de euro in 2016. Incepand cu anul 2017 fucusul este cresterea retelei de franciza din Romania.

Investitia initiala este de 39.900 euro si reprezinta taxa de franciza ce acopera trainingul initial intensiv prin care se face transferul de know-how, ce dureaza 10 zile (Foundational Training), organizat de European Support Centre in UK – Kent, suplimentar, francizatul va avea un coach dedicat, pentru primele 6 luni de activitate pe cele 3 procese ERA: vanzare, client management si project analysis.


7. Ted’s Coffee

Lantul de cafenele Ted’s Coffee a ajuns la 12 unitati in Bucuresti, Ploiesti si Brasov si dupa mai multe luni de pregatire, au lansat si proiectul de franciza. Lantul de cafenele a estimat afaceri de 1.3 milioane de euro pentru anul 2017.

La TED’S, gasesti oricand o cafea de specialitate. Preparata impecabil. Care vine la pachet cu un strop de imaginatie. Uneori, sub forma de desen haios in paharul de cafea.

Din reteaua Ted’s fac parte mai multe concepte de cafenele a caror suprafata variaza, iar media se situeaza intre 40-70 de metrii patrati, iar investita este de aproximativ o mie de euro pe metru patrat.

rCuvinte cheie

, , ,

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide