Vino la workshop: “10 idei de afaceri testate pentru cei din Banat si Crisana”
6 Aprilie la Business Days Timisoara.
Si afla mai multe despre:
Oro Toro
Burger-ul gourmet Oro Toro vrea sa cucereasca Romania!
Povestea conceptului Oro Toro by OSHO incepe in toamna anului 2014; in prezent reteaua a ajuns la 6 unitati operate in regim propriu si 1 franciza care va fi inaugurata in luna aprilie in Coresi Brasov.
Fondatorul retelei, Georgios Malideros aduce in lantul de restaurante de tip quick service Oro Toro traditia si savoarea carnii de vita intr-un produs premium (gourmet burger), oferit clientului final la un pret competitiv, alaturi de un design contemporansi o atmosfera relaxanta.
Investitia intr-o unitate Oro Toro variaza intre 70.000 de euro si 120.000 de euro, in functie de suprafata spatiului si stadiul preluarii. Oro Toro pune la dispozitia partenerului produsul finit, acces la lantul de furnizori si training pentru transferul de know how.
Mr. Sandless
Cea mai de success franciza de Home Improvement din lume, conform Entrepreneur Top 500 Franchises, prezenta in peste 10 tari, “ataca” piata locala. Mr. Sandless reconditioneaza parchetul si podelele cu o solutie fara raschetat.
Brandul din SUA cauta investitori pentru a da startul business-ului in Romania, unde nu exista concurenti pentru serviciile si produsele furnizate.
Fata de solutiile de raschetat si reconditionat parchet clasice, franciza Mr. Sandless foloseste o metoda care nu necesita raschetare/sablare. Totodata, solutiile folosite au certificare ecologica si sunt sigure atat pentru copii cat si pentru animalele de companie.
Capitalul necesar pentru a porni acest business in Romania este intre 25.000 si 50.000 de euro. Compania-mama ofera in kit-ul de deschidere un training initial de doua saptamani la unul dintre francizatii deja existenti din Europa si asistenta tehnica permanenta pe parcursul contractului.
Chopstix
Chopstix vrea sa isi consolideze pozitia de lider pe segmentul de mancare asiatica, prin expansiune in franciza, targetand orasele tarii cu o populatie de peste 200.000 de locuitori. Investitia intr-un restaurant Chopstix incepe de la 100.000 de euro si poate ajunge la 150.000 de euro (incluzand capitalul circulant de lucru pentru primele luni operationale) in functie de suprafata acestuia si de stadiul de preluare al spatiului. Francizatii au access la o reteta de business deja testata si care si-a dovedit successul.
Conceptul este prezent pe piata din 2008 iar pana in prezen si-a dovedit successul in toate cele 12 locatii care compun in prezent reteaua, pe tipologii diferitesi in centrele comerciale cu potential diferit de dezvoltare. Performeaza atat in Bucuresti, cat si in Constanta si Ploiesti si studiile de piata realizate la nivel regional au validat premisele de dezvoltare si pentru restul tarii.
LMI- Leadership Management International
Pentru cei interesati de afaceri in zona de servicii si cu o investitie de start up redusa, LMI poate fisolutia! Leadership Management International (LMI) este un creatorde programe de dezvoltare profesionala, originar din SUA, care a oferit prima franciza peste ocean in urma cu aproape cinci decenii. Din anul 2002, LMI se dezvolta si in Romania si in prezent exista 6 (sase) francizati activi in Bucuresti si Cluj Napoca. Investitia initiala este de 5.350 de euro si asigura pregatirea initiala alicentiatului (atat in zona de vanzare cat si in zona de facilitare programe).
Programele LMI ajuta la imbunatatirea productivitatii companiilor prin dezvoltarea angajatilor care ocupa pozitiile de middle si top management, , ajutandu-le sa fie mai organizate si mai productive, sa comunice mult mai bine si sa fie mai bine echipate pentru a face fata provocarilor profesionale si personale. Programele acopera arii precum leadership, management, vanzari, motivatie, strategie, dezvoltarea de echipe performante si ofera cateva beneficii-cheie pentru participanti si organizatiile lor.
Tucano Coffee
Antreprenorii moldoveni vin in numar tot mai mare in Romania si ataca segmente variate de piata, printre antreprenorii din Republica Moldova care vor sa acapareze piata romaneasca se numara si Ruslan Cojocaru, care a adus pe piata locala conceptul de cafenele Tucano Coffee, dupa ce initial l-a dezvoltat in Chisinau. Prima cafenea deschisa pe piata locala este Tucano Coffee din Calea Dorobantilor locatie inaugurata in 2014. In prezent, Tucano Coffee se concentreaza pe dezvoltarea in Bucuresti in centrele comerciale aglomerate (atat locatii proprii cat si francize), dar si in orasele tarii cu potential (urmeaza deschiderea francizei la Arad si sunt discutii avansate cu francizati pentru dezvoltarea in orase precum Timisoara, Cluj sau Craiova).
La nivel national, Tucano Coffee are planuri de 10-15 locatii, in urmatorii 5 ani.
Antreprenorul a reusit sa duca Tucano Coffee si in Emiratele Arabe, unde a deschis 2 unitati impreuna cu un partener master francizat.
Investitia intr-o cafenea Tucano poate varia intre 100.000 si 200.000 de euro, in functie de suprafata locatiei.
Tucano Coffee este un lant de cafenele consacrat ca fiind reper pentru bunul gust in materie de cafea, oferind o experienta inedita in piata din ce in ce mai aglomerata a cafenelelor din Romania. Filosofia Tucano este – Love.Peace.Coffee. La care se adauga un business foarte bine gandit si o viziune pe termen lung pe care putine branduri o au.
Filicori Zecchini
Filicori Zecchini a adus savoarea espresso-ului autentic italian in Romania incepand cu anul 2008.
La nivel international povestea business-ului incepe in Italia, Filicori Zecchini fiind una dintre cele mai vechi fabrici de prajit cafea fondata in Bologna in 1919. In prezent, in Romania, Filicori Zecchini are 9 locatii operationale in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Iasi si Brasov, din care mai mult de jumatate activeaza in franciza. Per total, business-ul Filicori Zecchini a generat in Romania o Cifra de Afaceri de aprox. 3 milioane de Euro la nivelul anului trecut.
Investitia intr-o locatie Filicori porneste de la 150.000 Euro si poate ajunge la 250.000 Euro, in functie de spatiu (marime si stadiu la preluare). In investitia initiala este inclus si capitalul circulant de lucru pentru primele luni de activitate.
Filicori Zecchini detine o vasta expertiza in operarea, la nivel national, prin parteneri francizati, lucru dovedit de performantele locatiilor operate de francizatii existenti. Pana la sfarsitul anului in curs, Francizor va deschide noi locatii in franciza in Pitesti, Timisoara si Cluj si lista poate continua!
Locatiile Filicori Zecchini ofera alaturi de calitatea cafelei (espresso autentic italian) si un design premium; elementele de design ofera calitate si confort clientului final, locatiile fiind ideale pentru intalnirile de business.
Inglot
Brandul polonez Inglot a intrat pe piata din Romania in 2011 si este un nume cunoscut de majoritatea make-up artistilor din Romania, fiind prezent in review-urile bloggerilor de profil si reprezentand alegerea publicului feminin.
Daca esti pasionata de frumos si doresti sa investesti intr-un astfel de business, este bine sa stii ca industria de beauty a cunoscut o dezvoltare accelerata in ultimii ani, superioara altor domenii de activitate
Investitia intr-o locatie Inglot este de aprox 35-50.000 de Euro; Ingot se extinde pe conceptul de tip insula, iar investitia cuprinde si stocul de marfa pentru deschidere, nu se percepe redevente, iar in kit-ul de intrare, partenerul Inglot Romania furnizeaza training francizatului si echipei de vanzare precum si scolarizare.
Inglot isi doreste extinderea operatiunilor in toate marile orase ale tarii; compania este in discutii avansate cu parteneri pentru deschiderea in Cluj, Iasi, Timisoara.
Studio 20
Videochat-ul este ideea de business cu cea mai mare rata de profitabilitate, inregistrata in momentul de fata, in Romania. Evolutia financiara a Studio 20 sustine aceasta premisain contextul in care de la un business de 0,9 milioane de euro in 2014, firma a ajuns la 3 milioane de euro la finalul anului 2015. Compania este prezenta prin intermediul a patru studiouri, trei dintre acestea fiind francize. Cele patru unitati sunt in Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara.
Compania este in discutii avansate cu parteneri francizati pentru Iasi, Bacau, Constanta, Miercurea Ciuc sau Piatra Neamt.
Totodata, tot in anul 2015 a demarat si expansiunea internationala, prima franciza internationala urmand a se deschide in Los Angeles.
Investitia intr-un studio variaza intre 60-100.000 de euro, in functie de marimea studiului si include cheltuielile de amenajare si dotare si capitalul circulant de lucru pentru primele luni de activitate.
Daca nu ai prejudecati si cauti sa investesti intr-un domeniu cu o rata mare de rentabilitate, te asteptam la Business Days, in cadrul workshop-ului dedicate francizei, unde vei afla mai multe detalii despre aceasta afacere.
5ásec
Lansat sub sloganul “we care about your clothes”, 5àsec ofera servicii premium de curatatorie /ingrijire textile. Brandul are o traditie de peste 30 de ani in operarea in franciza. In Romania 5àsec detine in prezent 11 locatii din care 3 francize in Bucuresti, Constanta, Timisoara.
Investitia intr-o locatie 5àsec variaza intre 80-100.000 de euro iar francizorul pune la dispozitia partenerilor francizati solutie de leasing pentru achizitia echipamentelor.
5àsec este singurul brand de curatatorii de pe piata internationala care are propriul laborator de cercetare si dezvoltare, cat si propria gama de solutii si detergenti profesionali, fiind intr-o continua dezvoltare de noi servicii, dezvoltare de care beneficiaza si francizatii.
Daca esti pasionat de design si de frumos si crezi in sloganul Hansen “there is life after work”, te poti alatura echipei Hansen, pentru a furniza clientilor regionali solutii de amenajare si dotare zone de lucru (birouri).
Business 100% romanesc, Hansen ofera consultanta specializata clientilor sai aflati in cautarea de solutii si trenduri de amenajare pentru spatiile de lucru (birouri), solutii care sa imbine design-ul cu ergonomia.
Orasele vizate pentru extinderea in franciza sunt Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov, Sibiu, Constanta, Iasi, de unde vin cereri pentru produsele Hansen.
Investitia pentru demararea francizei este de 20-25.000 de euro, in care francizatul primeste transferul de know how precum si exclusivitate in aria sa de dezvoltare.