+40.732.142.922

Vino la intalnire: Business la cheie si locatie in Aurora Mall Buzau – 18 iunie

Business la cheie si locatie in Aurora Mall Buzau

Te asteptam la o intalnire directa sa iti povestim cum poti sa ai propriul tau business la cheie in Aurora Mall. 6 modele de business vin in orasul tau.

Vino la intalnire daca:

  • Operezi deja un business local in mall, dar iti dresti sa aderi la un brand national
  • Ravnesti sa ai un business in mall, dar nu ai gasiti niciodata locatie
  • Esti angajat si crezi ca acum este timpul sa faci pasul catre antreprenoriat
  • Ai de investit minim 40.000 euro
  • Investitiile sunt intre 40.000 si 150.000 euro

De ce sa te intalnesti cu noi:

  • Vei afla care sunt cele mai hot domenii pentru investitii in franciza in orasul tau
  • Iti oferim accesul la locatie in Aurora Mall
  • Vei afla care sunt pasii de urmat pentru a achizitiona o franciza
  • Vei primi gratuit Catalogul Francizelor din Romania editia a 4-a

Ce trebuie sa faci?

Rezerva-ti o intalnire cu noi pentru data de 18 iunie la numarul de telefon +40 732 142 922 sau la adresa de mail: anamaria.munteanu@francize.ro

Ce castigi?

  • Afli date reale si verificate despre 6 modele de business la cheie
  • Afli raspunsuri la intrebari de la un consultant experimentat in franciza si Leasing Managerul Aurora Mall.
  • Afli cum poti sa ai acces la cea mai importanta componenta intr-un business: o locatie buna

 

Raluca Stanciu

Managing Partner Francize.ro

Raluca Stanciu- “crescuta” in lumea francizei. Unul dintre cei mai experimentati consultantide franciza din Romania – peste 10 ani experienta practica atat ca si consultant, cat si ca franchise manager in cadrul unuia din cele mai mari grupuri de Food&Beverage din Romania.

A fost implicata in multiple proiecte de import de francize si structurare si dezvoltare de business-uri in franciza: Ethan Allen, Debeauve & Gallais, Filicori Zecchini, Patrizia Pepe, Bagatt, Women’s Secret, Ana Pan, 5asec, ING, LMI

 

 

 

Georgiana Bighiu, Leasing Manager

 

Are o experienta de peste  4 ani in cadrul companiei NEPI Rockcastle. Astazi, ocupa pozitia de Leasing Manager  si scopul ei este sa diversifice mixul de chiriasi cu ajutorul brandurilor de top din Romania, branduri internationale si nationale.

 

 

 

 

 

 

6 modele de business la cheie

 

1. Franciza  Jetpoint

Povestea lantului de spalatorii auto self service jetPOINT incepe in 2002, cand Florin Gorun un tanar ajuns departe de casa, impins de nevoie, incepe sa spele masini. Acolo a avut loc primul contact cu industria “car wash”.

Intors in tara si-a folosit experienta acumulata si a deschis primul lant de spalatorii auto clasice, cu capital si actionariat integral romanesc, in inima Transilvaniei, Cluj Napoca. In contextul crizei si fortei de munca a identificat oportunitatea transformarii spalatoriilor auto clasice in spalatorii auto self service, constrind si instaland astfel in 2015 prima spalatorie auto self service. A urmat apoi intalnirea cu Puiu Darlea si decizia de a deveni producatori si nu revanzatori de echipamente. Si astfel s-a nascut brandul jetPOINT. Businessul a ajuns la 20 de unitati, dintre care 17 francize. Planurile companiei nu se opresc insa aici, cei doi antrepreniri vizand 100 de unitati in urmatorii 5 ani.

Investitia intr-o spalatorie incepe cu un buget aproximativ de 50.000 de euro si urca pana la 300.000 de euro in functie de numarul de boxe.

2. Franciza 5asec

Lantul de curatatorii 5asec, prezent pe piata locala in sistem de franciza a ajuns la 25 de unitati in Romania, prin locatii proprii si francizate. In 2018, 5asec a cumparat un jucator local, achizitie care a permis cresterea retelei cu inca 7 locatii.

Compania are planuri ca in 5 ani sa isi dubleze reteauasi sa acopere astfel cele mai mari orase din tara cu 50 de curatatorii. Intr-o perioada in care timpul inseamna bani si romanii petrec tot mai multe ore la munca, curatatoriile devin un business cat mai cautat. 5asec ofera pe langa serviciile de baza si servicii de special finishing (rainproof pentru haine de iarna, curatare genti si pantofi de piele intoarsa, casti schi, etc).

Pentru expansiunea viitoare grupul se uita catre orase cu peste 80.000 de locuitori, iar investitia intr-o curatatorie 5asec  necesita o investitie initiala de 80.000 – 120.000 de euro

3. Franciza Logiscool

Logiscool este un business din domeniul educatiei specializat in predarea programarii pentru copii si adolescenti. Prima scoala Logiscool de pe piata locala a fost deschis in februarie 2018, insa businessul s-a extins rapid, astfel ca deja in Romania exista peste 15 parteneri francizati, iar planurile de expansiune nu se opresc aici, in urmatorii 3 ani fiind vizata extinderea businessului in cat mai multe orase din Romania si Republica Moldova. Logiscool este un business international, pornit ca afacere de familie, cu prima scoala in Budapeste in 2014. Este una dintre primele companii din lume care au investit in predarea programarii pentru copii si adolescenti in regim de franciza.

Investitia intr-o franciza Logiscool este intre 35.000 Euro – 40.000 Euro, in functie de suprafata centrului si stadiul la preluare.

4. Franciza Pep & Pepper

Pep & Pepper este un concept de restaurante care numara 7 unitati. In capitala brandul a mizat pe centrele comerciale fiind prezent in Afi Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Park Lake, Promenada Mall.

Pep&Pepper este un concept construit pe experienta unei echipe care creeaza si opereaza branduri de tip food. Prin reteta sa de business, Pep&Pepper reuseste sa se diferentieze, intrucat in locatiile lor consumatorii vor putea opta pentru servirea unui preparat ca-de-restaurant, cu minim timp de asteptare, dar maxim de savoare.

Compania vrea sa duca brandul si in alte orase cu peste 100.000 de locuitori.

Investitia initiala este cuprinsa intre 85.000 de euro si 120.000 de euro.

5. Franciza Uncle John

Lantul de restaurante Uncle John care are in meniu preparate precum burger, pork ribs sau quesadilla, a ajuns la 5 unitati in Romania si la o cifra de afacere de peste 1,1 milioane de euro.

Desi poate fi confundat usor cu un concept fast food, Uncle John este ceva diferit. El mixeaza aromele de carne, rondele de ceapa, cascaval si mai ales aromele sosurilor pe care Unchiul le prepara singur, dupa propriile sale retete!

Toate unitatile de pana acum sunt operate de compania fondatoare, insa lantul de restaurant Uncle John a lansat sistemul de franciza si vrea sa se extinda prin parteneri.

Invetitia la cheie intr-o unitate variaza intre 45.000 de euro si 55.000 de euro.

6. TED’S COFFEE CO.

Este un concept versatil, pliabil pe diferite tipuri si marimi de locatie, care se diferentiaza prin designul urban, modern si diversitatea produselor.

Designul TED’S COFFEE este atent construit de catre LAMA Arhitectura, exponent al noului val de design in HORECA.

Cei de la TED’S au propria Academie de Traning unde formeaza si dezvolta barista pentru intreaga retea.

Astazi TED’S COFFEE detine 15 locatii proprii, plus 8 locatii in franciza dezvoltate in centre comerciale, cladiri de birouri sau zone stradale.

 

rCuvinte cheie

, , , ,

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide