+40.732.142.922

TED’S COFFEE CO. deschide cea de-a doua cafenea din Cluj- Napoca

TED’S COFFEE CO. deschide cea de-a doua cafenea din Cluj-Napoca: Investiție de 90.000 de euro

☑ Cea de-a doua cafenea TED’S Coffee Co. din Cluj Napoca
☑ Investiție de 90.000 de euro într-o cafenea TED’S de aproximativ 100 mp
☑ Cluj-Napoca, un oras in care sectorul de cafenele se dezvolta armonios

Lantul de cafenele TED’S Coffee Co., fondat de Vasi Andreica, antreprenor cu peste 15 ani de experienta de business, continua procesul de extindere si anunta deschiderea unei noi locatii in Cluj-Napoca.

Reteaua TED’S Coffee Co. ajunge astfel la 31 locatii la nivel national, acestea fiind cea de-a doua cafenea TED’S din Cluj-Napoca. Investitia totala in cafeneaua deschisa se ridica la 90.000 de euro. Locatia are o suprafata de aproximativ 100 metri patrati si este situata pe Str. Gheorghe Baritiu 14, intr-o zona ultracentrala.

Clujul este un pariu strategic pentru brandul TED’S prin dezvoltarea retelei intr- un oras special, in care piata cafelei si a cafenelelor este foarte emancipata, printre cele mai mature din tara: prajitoriile de cafea sunt profesioniste, brandurile locale sunt puternice, in timp ce consumatorii au o cultura a cafelei dezvoltata, cu o agenda bine completata in domeniul de gust al cafelei”, a declarat Vasi Andreica, CEO TED’S COFFEE CO.

Noua locatie din Cluj-Napoca este stradala, fiind complementara primei cafenele TED’S din oras, deschisa in cladirea de birouri United Business Center din proximitatea centrului comercial Iulius Mall.

Reteaua TED’S va avea un numar de 35 locatii pana la sfarsitul anului 2019, 15 dintre acestea fiind in sistem de franciza.

“In acest moment, ne concentram pe o dezvoltare mixta a retelei, atat prin locatii proprii, cat si prin francize. Avem mai multe tipuri de locatii: stradale, in centre comerciale, in cladiri de birouri sau mobile, fiecare dintre acestea având particularitățile sale și implicit costuri
investitionale diferite”, spune Vasi Andreica.

Taxa de intrare in franciza se situeaza intre 5000 si 10000 euro in functie de tipologia si marimea locatiei. Redeventa este de 4% din cifra de afaceri, la care se adauga 1% costuri de marketing.

Despre TED’S Coffee Co.

TED’S Coffee Co. este un brand de cafenele lansat in anul 2013 care s-a dezvoltat la nivel national in centre comerciale, in cladiri de birouri si stradal, prin mai multe concepte inovatoare. Fiecare concept are particularitatile sale, iar echipa TED’S Coffee Co. implementeaza mereu acel tip de cafenea care se preteaza cel mai bine pentru locatia respectiva.

TED’S Coffee Co. este o retea cu 31 cafenele la nivel national, este locul in care clientii sunt asteptati sa imbine utilul cu placutul si sa faca din ritualul lor zilnic un moment de relaxare, chiar si in zilele foarte pline.

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide