Câtă shaorma au cumpărat bucureștenii în 2022: Dristor și Băneasa, liderii unei piețe de peste 31 mil. euro
Shaormeriile Dristor au cele mai mari încasări din București (luând în calcul entitățile Dristor Kebap, Dristor Doner și Dristor Doner Kebap), urmate îndeaproape de lanțurile Socului Kebap și Shaormeria Băneasa. Cele trei lanțuri de shaormerii au avut încasări de 142 mil. lei anul trecut, adică peste 90% dintr-o piață ce depășește 155 mil. lei (31,2 mil. euro).
sursa: wall-street.ro
Avans de peste 28% al vânzărilor Metro. Retailerul german a devansat Mega Image în clubul celor mai mari retaileri alimentari
sursa: economica.net
Carrefour România, lider la vânzări la nivel european în cadrul Grupului
Astfel, în 2022, Carrefour și-a continuat expansiunea și a deschis 46 de magazine, dintre care patru magazine Supeco (discounter), trei Carrefour Market, 29 Carrefour Express și 10 magazine în regim de franciză; alături de o extindere a amprentei digitale prin intermediul partenerilor, Bringo și Glovo România.
sursa: retail.ro
Costică Mișaca, Taco Bell: Bucătăria mexicană e nouă pentru România, dar oamenii încep să cunoască produsele
Pentru a face față costurilor uriașe cu energia, Mișaca a decis reorganizarea bucătăriilor în restaurante și folosirea unei singure linii de prepare, mai ales în perioadele mai puțin aglomerate.
„Ne-am confruntat anul trecut cu măriri drastice la materiile prime, măriri de 30-40% cu care nu ne-am mai confruntat până acum. Am renegociat contractele cu toți furnizorii și am luat măsuri la nivelul fluxului de personal din restaurante. Nu mai începem cu două ore mai devreme, ci facem pregătirile în mijlocul zilei pentru tura de după-amiază. Astfel, economisim energie”, a explicat Mișaca.
sursa: retail.ro