+40.732.142.922

Stirile saptamanii 9 – 15 septembrie

Visezi sa ai propria ta afacere?

Vino la Franchise Connection, editia a III-a, ca sa afli ce business ti se potriveste.

Franchise Connection este cel mai mare eveniment de franciza din Europa Centrala si de Est si este dedicat investitorilor in franciza.

Vor fi prezenti 20 de speakeri din 9 tari diferite care iti vor prezenta povestilor lor de business.

Daca ti-am starnit interesul vino pe data de 21 Octombrie 2019 la Hotel Radisson Blu, Bucuresti, la Franchise Connection, editia a III-a.

https://forum.francize.ro/


Drossos Chrysanthou, partener masterfrancizat 5asec: Romania are potential urias de dezvoltare, asa ca vom continua expansiunea cu 8-10 curatatorii pe an

Lantul de curatatorii 5asec, prezent pe piata romaneasca in sistem de franciza, a ajuns la 28 de unitati si estimeaza ca pana la finalul anului va mai deschide alte cinci. Expansiunea viitoare se va realiza atat prin deschideri directe, cat si prin preluarea unor competitori activi pe piata de curatatorii.

„In prezent avem 28 de unitati 5asec pe plan local si speram ca vom incheia anul cu un total de 33 de spalatorii. Dintre cele deja existente, 14 sunt amplasate in Bucuresti, trei sunt in Constanta, iar restul sunt in orase precum Targu-Mures, Satu Mare, Galati sau Timisoara“, spune Drossos Chrysanthou, partener masterfrancizat 5asec pentru 6 tari, precum Romania, Grecia, Serbia si Croatia. Mai mult, antreprenorul e in discutii pentru a-si extinde zona de dezvoltare.

Sursa: zf.ro


Lantul de cafenele Okfea vrea sa deschida in acest an 7 locatii in franciza si sa isi dubleze afacerile fata de 2018, la 500.000 euro

Lanţul de cafenele Okfea vrea să deschidă în acest an 7 locaţii în franciză şi să îşi dubleze afacerile faţă de 2018, la 500.000 euroLantul de cafenele Okfea, prezent pe piata locala din 2014, estimeaza o cifra de afaceri de 500.000 euro in acest an si vrea sa deschida inca 7 locatii in franciza in 2019, avand in plan 25 de locatii noi pana la finalul lui 2020.

Reteaua , fondata de  David Ioanitescu si Andreea Radu, are in prezent 5 cafenele proprii, 2 francize implementate si inca 7 in curs de implementare.

“La sfarsitul anului 2018, grupul de firme ce activeaza sub brandul Okfea a inregistrat rezultate financiare cumulate in valoare de aproximativ 200.000 euro. Anul acesta ne asteptam la o cifra de afaceri de aproximativ 500.000 euro per grup, avand in vedere noile locatii deja deschise dar si pe cele care care urmeaza a fi deschide in franciza”, a declarat David Ioanitescu, cofondator.

Sursa: zf.ro


Lantul de restaurante Mesopotamia si-a dublat cifra de afaceri la 60 mil. lei in doi ani dupa ce a pariat puternic pe expansiune

LanÅ£ul de restaurante Mesopotamia şi-a dublat cifra de afaceri la 60 mil. lei în doi ani după ce a pariat puternic pe expansiuneSebastian Tataringa este fondator si proprietar al retelei. Mesopotamia numara in prezent 32 de restaurante deschise in 16 orase din tara. Planul este ca in urmatorii 2-3 ani expansiunea sa continue cu 15-20 de unitati noi.

„In prezent, reteaua Mesopotamia Romania numara 32 de restaurante. Suntem prezenti in cele mai mari 16 orase din Romania, mai exact avem 8 restaurante in Bucuresti, cate doua in Timisoara, Iasi, Ploiesti, Oradea, Craiova si Bacau si cate un restaurant in orase precum Arad, Galati, Brasov, Suceava, Constanta sau Sibiu“, spune Sebastian Tataringa, director general al Mesopotamia Romania.

Sursa: zf.ro


Brandul scandinav Marc O’Polo deschide primul magazin propriu din Romania, in Bucuresti Mall-Vitan. In cadrul acestuia va lucra o echipa de 7 persoane

Brandul scandinav Marc O’Polo deschide primul magazin propriu din România, în Bucureşti Mall-Vitan. În cadrul acestuia va lucra o echipă de 7 persoaneRetailerul scandinav Marc O’Polo, cu prezenta in peste 30 de tari din Europa, va deschide primul magazin propriu al brandului in Bucuresti Mall-Vitan. Inaugurarea magazinului va avea loc saptamana viitoare, conform informatiilor furnizate de reprezentantii firmei.

Marc O’Polo nu a deschis azi magazinul oficial, cel mai probabil va fi deschis saptamana viitoare. Am ales Bucuresti Mall-Vitan pentru ca este un centru comercial cunoscut care se potriveste bine brandului nostru premium”, a spus  un reprezentant al companiei.

Sursa: zf.ro


De la o mica afacere cu prajituri la un business de aproape 1,5 milioane de euro

De la o mică afacere cu prăjituri la un business de aproape 1,5 milioane de euroDupa ce a transformat, in cativa ani, o mica afacere cu prajituri si torturi intr-un business de aproape 1,5 milioane de euro, Alina Sudriu, fondatoarea Grace Couture Cakes, a decis ca este timpul pentru o noua etapa: francizele. Ce presupune un business cu dulciuri „la cheie”?

Alina Sudriu a lansat Grace Couture Cakes la finalul anului 2012, ca atelier si furnizor pentru prajituri si torturi personalizate, lucrate doar la comanda, pentru evenimente private si coporate. In perioada 2014-2015, activitatea businessului a fost extinsa in zona evenimentelor, fiind dezvoltata gama de produse si lansandu-se  colectiile” proprii de torturi si prajituri, precum si colectii anuale pentru decorarea torturilor de nunta.

In anul 2016 compania a facut primul pas in retail, prin deschiderea primului cake-shop Grace − o insula la parterul Baneasa Shopping City, iar in anul urmator a fost lansat cel de-al doilea magazin, de data aceasta stradal, in Piata Dorobanti. Anul acesta, la sfarsitul lunii februarie, a fost deschisa cea de-a treia locatie din Bucuresti, la parterul centrului comercial Promenada Mall. Magazinul de tip insula are o suprafata de 16 metri patrati, iar investitia initiala de 35.000 euro pentru amenajarea spatiului a fost completata ulterior de o investitie de 15.000 euro pentru extinderea spatiului si capacitatii de productie in laborator.

Sursa: zf.ro


Coffee 2 Go intra anul acesta in cinci noi orase si vrea propria scoala de barista pentru francizati

Romanii de la Coffee 2 Go vor intra anul acesta in cinci noi orase si vor propria scoala de barista pentru francizatiCu afaceri estimate in crestere in 2019, lantul romanesc de cafenele Coffee 2 Go, fondat de Vlad Timaru, Iuliana Timaru si Mircea Radulescu, va intra pana la finalul anului in cinci noi orase, urmand sa isi extinda prezenta cu 15 minicafenele si planuieste sa faca propria scoala de barista pentru francizati.

„Pana in prezent au fost deschise 40 de minicafenele sub brandul Coffee 2 Go, din care 80% sunt in regim de franciza, iar pana la finalul anului vor mai fi deschise inca 15 minicafenele in regim de franciza”, a declarat, Vlad Timaru, cofondator Coffee 2 Go.

Coffee 2 Go este prezent in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Cluj Napoca, Buzau, Braila si Piatra Neamt, iar pana la finalul anului se va extinde in cinci noi orase. „Vom deschide in cursul lunii octombrie si in Targoviste si Alba Iulia, iar pana la sfarsitul anului si la Craiova, Timisoara si Rosiorii de Vede”, a spus Vlad Timaru.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide