+40.732.142.922

Stirile saptamanii 9 – 15 octombrie

Directorul de dezvoltare al Subway: „Mai este loc de crestere in Romania, mergem inainte cu zece restaurante noi pe an“

Subway este unul dintre cei mai extinsi jucatori de pe piata de restaurante de tip fast-food din Romania, iar la nivel mondial are peste 45.000 de unitati pe 110 piete.

„Chiar de la inceput, in Romania, Subway a avut cresteri constante de clienti si numar de tranzactii in fie­care an comparativ cu anul precedent. Daca se respecta acelasi ritm de crestere anuala, pentru anul 2017 ne asteptam la o crestere a vanzarilor cu cel putin 15% fata de 2016“, adauga Trifan fara a oferi un nivel total al businessului.

Sursa: zf.ro


Fast-foodurile Dabo Döner au acoperit 25 de orase in patru ani. Romanii lasa anual in restaurantele de tip fast-food circa 2 mld. lei

Fast-foodurile cu specific turcesc Dabo Döner au ajuns sa acopere orasele mari si medii ale tarii cu un total de 29 de unitati, dintre care 27 in sistem de franciza. Planurile companiei nu se opresc insa aici, ba din contra, fondatorii cauta parteneri pentru a se extinde in sistem de franciza in mai multe centre urbane din tara precum Bucuresti, Satu Mare, Deva sau Arad, dar si la Londra.

„Primul fast-food Dabo Döner s-a deschis in mai 2013 in Sibiu. Aceasta afacere a pornit in urma unei colaborari cu Atlantik Döner din Nürnberg. Afacerea a inceput bazandu-se pe experienta acumulata pe parcursul a 16 ani de activitate in domeniu a adminis­tratorului societatii“, spun oficialii Dabo International SRL, compania care a por­nit businessul Dabo Döner.

Sursa: zf.ro


Lantul de cafenele Narcoffee Roasters ajunge cu o unitate in Praga, prima din afara tarii. Investitia se ridica la 80.000 de euro

Narcoffee Roasters, reteaua de cafenele de specialitate fondata de catre antreprenorii clujeni Marcelus Suciu si Dan Isai, a deschis prima sa franciza la Praga. Investitia se ridica la 80.000 de euro.

„Suntem in discutii pentru a acorda francize in mai multe orase europene si speram ca in anul 2018 sa putem spune ca Narcoffee Roasters este un lant european de cafenele pornit la Cluj” afirma Dan Isai, cofondator Narcoffee Roasters si fondator SaladBox.

Sursa: zf.ro


Grupul Floria se asaza in zona de sosiri a aeroportului Henri Coanda, principala poarta de intrare in Romania

Grupul Floria, care si-a inceput initial ac­ti­vi­tatea in online pentru ca in urma cu doi ani sa treaca si in offline, s-a extins in Aero­portul Otopeni, ajungand la un total de sase unitati in offline. Compania a preluat floraria din zona de sosiri a aeroportului Henri Coanda din Oto­peni, cel mai important din tara. Aeroportul este tranzitat anual de peste 10 milioane de oameni, fiind principala poarta de intrare in Romania.

Sursa: zf.ro


Inca un lant gigant de pizzerii deschide prima unitate in Bucuresti

Grupul Happy, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de restaurante si cafenele de la sud de Dunare, intra oficial in Romania cu pri­ma pizzerie sub brandul american Sbarro. Aceasta urmeaza a fi deschisa in cen­trul comercial Bucuresti Mall in aceas­ta saptamana. Pana la finalul anu­lui mai este planificata o unitate in cen­trul comercial Mega Mall, iar pe termen de cinci ani sunt estimate 30 de des­chideri in Romania si un total de 600 de angajari.

In cinci ani Sbarro vrea 30 de restaurante in Romania.

Sursa: zf.ro


Retailerul Privat estimeaza afaceri in crestere cu 10%, pana la 19 mil. euro

Lantul de magazine cu produse alimentare si nonalimentare Privat estimeaza ca va ajunge la afa­ceri de 19 mil. euro in 2017, in cres­te­re cu cir­ca 10% fata de anul trecut. Reteaua a ajuns la 63 de unitati, din­tre care 60 func­tio­neaza in sis­tem de fran­ciza. Brandul Privat este detinut de compania CBA Nord-Vest.

Privat are in prezent maga­zine in Arad, Cluj-Napoca, Ora­dea, Satu Mare si in mai multe loca­li­tati din jude­te­le Arad, Bihor, Mara­mu­res, Salaj.

Sursa: zf.ro


Reteaua de parfumerii Douglas a ajuns la 22 de unitati, iar afacerile s-au apropiat de 100 milioane de lei

Lantul de parfumerii Douglas a intrat pe piata locala in toamna lui 2007 si a ajuns astazi la o retea de 22 unitati in 12 orase din tara. Cea mai noua deschidere a companiei a avut loc la finalul saptamanii trecut in Bucuresti Mall, primul mall deschis in Romania.

Compania a intrat pe piata locala in 2007, cu o prima parfumerie in proiectul Promenada din Targu-Mures. Apoi, parfumeriile Douglas s-au extins in principalele orase din tara, in frunte cu Capitala.

Sursa: zf.ro


Primul restaurant Taco Bell din Romania se deschide pe 12 octombrie, dupa o investitie de 350.000 de euro. Urmeaza al doilea in noiembrie

Sphera Franchise Group, care detine companiile care opereaza in sistem de masterfranciza brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, pentru Romania si Republica Moldova, deschide primul Taco Bell, restaurant de tip „quick service restaurants” (QSR) cu produse de inspiratie mexicana,  din tara noastra in data de 12 octombrie.

Amplasat la parterul centrului comercial Baneasa Shopping City (din nordul Bucurestiului), in zona de food court, noul restaurant a presupus o investitie de 350.000 euro.

Urmatorul Taco Bell din Romania va fi deschis in noiembrie, au anuntat reprezentantii Sphera Franchise Group, dar nu au anuntat unde va fi amplasat acesta. Pe langa cele doua, grupul planuieste noi restaurante Taco Bell, in urmatorii ani, dupa ce le va stabiliza pe cele inaugurate in acest an.

Sursa: forbes.ro


Reteaua de Farmacii DONA aniverseaza 25 de ani de prezenta pe piata de retail farmaceutic

Pe parcursul celor 25 de ani, reteaua farmaceutica s-a extins in mod constant si sanatos, ajungand in acest an la peste 300 de unitati.

In 2014, a demarat un proces amplu de redecorare si reamenajare a unitatilor sale cu un concept de retail modern si original, special conceput pentru a imbunatati experienta pacientilor in farmacii.

O alta schimbare strategica majora a avut loc anul trecut atunci cand lantul farmaceutic a anuntat ca va continua planurile de extindere prin intermediul unui sistem de franciza, devenind un model de business deschis catre antreprenorii locali din domeniu care vor sa se alature si sa isi consolideze afacerea sub un brand puternic si cu un sistem eficient, integrat pe verticala. In prezent, 16 farmacii partenere in sistemul de franciza isi desfasoara activitatea sub umbrela DONA. Compania va continua sa se dezvolte, atat in mod organic, cat si prin dezvoltarea parteneriatelor in sistem de franciza.

Sursa: businessmagazin.ro


Atelierele Pegas au deschis cel de-al patrulea mono store

Pegas a investit 20.000 euro in zona de vest a capitalei, la Afi Cotroceni, intr-un magazin de aproximativ 20 metri patrati, o terasa si un depozit.

„Zona de vest a capitalei nu o aveam acoperita, asadar am folosit modelul de magazine-butic pe care l-am lasat anul trecut in zona de nord, pe spatiul unui alt centru comercial. Practic, am eficientizat spatiul si am adus experienta Pegas mai aproape de consumatori. Mai mult decat atat, magazinul de dimensiuni relativ reduse este si o forma de a arata celor interesati de franciza Pegas ca se pot gasi solutii practice pentru vanzarea bicicletelor Pegas,” explica Andrei Botescu, fondatorul Atelierelor Pegas.

Sursa: wall-street.ro


Brewtiful a inaugurat un cofee spot in libraria Carturesti Verona

Brewtiful, primul concept de franciza retail-in-retail din Romania, a deschis un nou coffee spot, in incinta librariei Carturesti Verona, amplasata pe bulevardul Magheru din Bucuresti.

„Suntem bucurosi si mandri ca am reusit sa incheiem un parteneriat intre doua branduri 100% romanesti. (…) locul este menit sa devina o destinatie pentru toti cei care cunosc faptul ca lectura si cafeaua se imbina armonios”, a precizat Aida Saru, Project Manager in cadrul Brewtiful.

Pana la finalul anului, Brewtiful planuieste dublarea numarului de francize din retea, atat pe plan local, cat si international, astfel ca urmeaza sa deschida la inceputul lunii octombrie un coffee spot in Nuremberg, Germania.

Sursa: newmoney.ro


Reteaua de magazine Gerovital si Farmec, vanzari de un milion de euro in prima jumatate a anului

Cele 19 magazine de brand Gerovital si Farmec au avut o cifra de afaceri de peste un milion de euro in prima jumatate a anului.

„Acum un an, din dorinta de a oferi consumatorilor nostri o experienta de brand desavarsita, am deschis primul magazin Gerovital din Romania, la Bucuresti. Au urmat alte doua deschideri pana la final de 2016 – Constanta si al doilea magazin din capitala. In 2017 am crescut acest numar pana la 11 magazine proprii, din dorinta de a transforma Romania intr-o zona a excelentei in cosmetica, prin aducerea si mai aproape de romani a brandului Gerovital”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Toate magazinele Gerovital sunt amplasate in marile centre comerciale din tara. Dintre acestea, cele mai mari vanzari sunt inregistrate de spatiul comercial din Veranda Mall din Bucuresti, inaugurat in noiembrie 2016.

Sursa: newmoney.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide