+40.723.622.253

Stirile saptamanii 9 – 15 martie

Reteaua de magazine naturiste Vitamix a ajuns la 40 de unitati si continua dezvoltarea dupa o crestere de 30% a afacerilor in 2019

Antreprenorul Zsolt Benedekt, fondatorul si actionarul magazinelor Vita­mix, unul dintre cele mai puternice bran­duri ro­manesti din zona magazinelor cu pro­duse na­turiste, planuieste dezvoltarea capaci­tatii lo­gistice a com­pa­niei, dar si des­chi­deri de noi maga­zine, in func­tie de opor­tuni­tate.

„Anul 2019 a fost unul bun, am avut o cres­tere de 30% a cifrei de afaceri, profitul a cres­cut si el cu circa 35%. Anul trecut am mai des­chis opt magazine proprii, doar in centre co­mer­ciale, astfel ca avem in prezent 40 de maga­zine Vitamix. Vor urma inca trei deschi­deri in perioada urmatoare“, a spus Zsolt Bene­dekt, care a pus in urma cu 14 ani bazele companiei.

Sursa: zf.ro


Build Corp din Iasi lucreaza la extinderea complexului Palas din Iasi dupa ce a construit si celelalte proiecte dezvoltate de Iulius

Antreprenori locali. Parteneri de cursă lungă. Build Corp din Iaşi lucrează la extinderea complexului Palas din Iaşi după ce a construit şi celelalte proiecte dezvoltate de Iulius. Build Corp a avut în 2018 o cifră de afaceri de 163 mil. lei, în creştere cu 70% faţă de anul anteriorIulius Group, dezvoltatorul imobiliar al omului de afaceri Iulian Dascalu, extinde proiectul Palas din Iasi cu antreprenorul general Build Corp, o companie locala care a co­laborat cu Iulius si la cele­lalte proiecte pe care le-a dezvoltat.

Build Corp a avut in 2018 o cifra de afaceri de 163 mil. lei, in crestere cu 70% fata de anul anterior.

Sursa: zf.ro


Trei antreprenori au deschis un centru de escalada in Balotesti, langa Capitala, cu o investitie de 80.000 de euro si lucreaza la al doilea spatiu, in Brasov

Andrei Bejan, Emil Roata si Ioana Bejan Roata, trei antreprenori din Brasov, au investit 80.000 de euro intr-un centru de escalada in Balotesti, langa Bucuresti, pe care l-au deschis in decembrie 2019 si au acum in pregatire un al doilea spatiu similar, in Brasov.

Andrei si Emil au inceput sa construiasca parcuri de aventura si diverse locuri de catarat, lucrand cu o firma din Marea Britanie si una din Olanda. In scurt timp, si-au dat seama ca am avea in Romania aproape toate resursele sa facem asa ceva. Nu ne lipsea decat finantarea si asa am reusit sa-mi fac si eu loc in echipa. Nu era suficient ca sunt sora lui Andrei si sotia lui Emil. Trebuia sa pun si eu niste know-how la bataie“, povesteste Ioana Bejan Roata.

Asa ca au scris un proiect pe care l-au depus pentru a accesa o finantare prin programul StartUp Nation. Pentru ca au primit fonduri si de la StartUp Nation, dar si de la o institutie bancara, au hotarat sa deschida doua centre Climb House, punand la bataie si resurse proprii. Primul a fost deschis in complexul DN1 Value Center din Balotesti, dezvoltat de grupul Prime Kapital, iar al doilea va fi in Brasov.

„Dupa prima luna, am realizat incasari mai mari decat cheltuielile. Ne dorim sa deschidem si la Brasov, iar apoi sa ne concentram pe imbunatatirea serviciilor ofe­rite si cresterea brandului. Dupa aproximativ 6-12 luni, cand vom putea demonstra si cu cifre viabilitatea businessului, ne dorim sa-l francizam.“

Sursa: zf.ro

 


Miruna Tohaneanu, gelateria Mövenpick: Planuim ca in urmatorii trei ani sa deschidem mai multe buticuri in Cluj, Timisoara, Iasi, iar lista ramane deschisa

Miruna Tohăneanu, gelateria Mövenpick: Plănuim ca în următorii trei ani să deschidem mai multe buticuri în Cluj, Timişoara, Iaşi, iar lista rămâne deschisă Mövenpick, deschisa in sistem de franciza la finalul anului trecut in centrul comercial Baneasa Shopping City, de Miruna Tohaneanu, inregistreaza un trafic intre 200 si 220 de clienti in medie pe zi.

„Am deschis la sfarsitul lunii no­iem­brie 2019, iar media zilnica fluc­tueaza. Produsul in sine are un statut spe­cial, daca ne gandim ca numarul clientilor se raporteaza la lunile de iarna, pana in acest moment, perioada cand inghetata nu reprezinta un pro­dus cu prioritate pen­tru consumator. Cu toate ca nu sun­tem sin­gurul comer­ciant de acest gen din mall, media zilnica cu plusuri spre week­end oscilea­za intre 200 si 220 cli­enti“, a spus Miruna Tohanea­nu, care a adus in Ro­ma­nia, in sistem de fran­ciza, brandul elve­tian de inghetata Mövenpick.

Sursa: zf.ro


Mallul Baneasa Shopping City a facut o marja de profit record de 56% in 2019. Veniturile din chirii au fost de 233 milioane de lei. Retailerii prezenti in Baneasa Shopping City au obtinut in 2019 vanzari cumulate de 285 mil. euro

Mallul Băneasa Shopping City a făcut o marjă de profit record de 56% în 2019. Veniturile din chirii au fost de 233 milioane de lei. Retailerii prezenţi în Băneasa Shopping City au obţinut în 2019 vânzări cumulate de 285 mil. euro Developments, compania care administreaza mallul Baneasa Shopping City din zona de nord a Capitalei, a realizat in 2019 o marja de profit de 56%, un rezultat record de la deschiderea mallului pana in prezent. Cifra de afaceri a companiei a fost de 233 de milioane de lei anul trecut, in scadere cu 5% fata de anul anterior, in vreme ce profitul aproape s-a dublat comparativ cu 2018, depasind 130 de milioane de lei, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante.

Cifra de afaceri raportata la Ministerul de Finante de companiile care opereaza centrele comerciale se refera la veniturile obtinute din chirii de proprietarii proiectelor.

Sursa: zf.ro


Un grup de retaileri locali printre care Il Passo, Carturesti sau Benvenuti cer inchiderea mallurilor

Un grup de retaileri locali printre care Il Passo, Cartureşti sau Benvenuti cer închiderea mallurilor: Magazinele sunt goale, iar angajaţii sunt primii expuşiMai multi retaileri romani care au magazine non-alimentare in centrele comerciale din Romania cer inchiderea mallurilor dupa modelul din alte tari. Ei spun pe de-o parte ca vanzarile sunt la 10% fata de perioada similara a anului trecut, iar pe de alta se tem pentru angajatii din magazine, expusi prin contactul cu clientii.

“Austria, Polonia, Republica Moldova, Italia, precum si alte tari au luat masuri drastice pentru combaterea raspandirii Covid-19 si au anuntat sistarea temporara a activitatii centrelor comerciale. In Romania, mall-urile sunt inca deschise, insa magazinele sunt goale. Vanzarile sunt doar la 10% fata de perioada precedenta a anului trecut”, spun retailerii.

Printre cei care semneaza aceste declaratii se numara executivii si antreprenorii din spatele unor retaileri precum Peeraj Group (cel mai mare grup de francize de moda din Romania, cu nume precum Geox sau Boggi in portofoliu), Il Passo (incaltaminte), London Tailors (moda), Nissa (moda), Carturesti (librarii), Calif (restaurante), Bata (incaltaminte), Benvenuti (incaltaminte) sau Kitchen Shop (produse pentru gatit).

Sursa: zf.ro


Adrian Garmacea, proprietarul ferestrelor Barrier din Bacau: Suntem la o treime din comenzile pe care le aveam in mod normal

Adrian Gârmacea, proprietarul ferestrelor Barrier din Bacău: Suntem la o treime din comenzile pe care le aveam în mod normal. Vom opri producţia în următoarele săptămâni. Avem 320 de angajaţiElectric Plus, producator de usi si ferestre din Bacau, preconizeaza ca va opri productia complet in urmatoarele saptamani.

„Saptamana aceasta mai lucram, insa comenzile au scazut. Suntem la o treime din comenzile pe care le aveam in mod normal. Cu siguranta vom ajunge sa oprim productia complet. Eu mi-as dori ca asta sa se intample cu 1-2 saptamani inainte de Paste, dar nu stiu daca vom rezista pana atunci”, spune antreprenorul Adrian Garmacea, proprietarul companiei cu afaceri de 133 mil. lei in 2019.

Sursa: zf.ro


Meron vrea sa se extinda national si international si tinteste afaceri de 4 milioane de euro in 2020, in crestere cu 60% fata de 2019

Meron vrea să se extindă național și internațional și țintește afaceri de 4 milioane de euro în 2020, în creștere cu 60% față de 2019Meron, companie din industria cafelei de specialitate din Romania, se asteapta la o cifra de afaceri de 4 milioane de euro, in 2020, cu 60% mai mult fata de 2019, motorul cresterii fiind extinderea de plan national si international, potrivit unui comunicat de presa.

Afacerea si-a dublat valoarea in ultimii doi ani, de la 1,2 milioane de euro, cifra de afaceri inregistrata in 2018, la 2,5 milioane de euro, la sfarsitul anului trecut. In 2019, Meron a inaugurat propria prajitorie de cafea in Cluj-Napoca, in care a investit 500.000 de euro si a deschis trei Iocatii in Oradea, Cluj-Napoca si Zalau. Pieta cafelei de specialitate a crescut cu 18-20% fata de anii anteriori.

In 2020, Meron vrea sa deschida opt noi locatii in tara, in Targu Mures, Cluj-Napoca, Brasov, Bistrita, Bucuresti si Sibiu, prima din acest an fiind la Targu Mures.

Sursa: wall-street.ro


 

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide