0723.622.253

Stirile saptamanii 9 – 15 aprilie

Brandul italian Pinko, prezent cu un magazin in franciza in mall-ul Baneasa, asteapta vanzari de 700.000 euro in primul an

Grupul Solmar Trading, care detine pe piata locala franciza brandului italienesc de moda Pinko, prezent in Baneasa Shopping City din martie, estimeaza vanzari de 700.000 de euro pentru primul an de functionare. Acesta este primul monobrand din Romania al Pinko.

„Magazinul are o suprafata de 100 de metri patrati si a fost deschis pe 9 martie. Estimam vanzari de 700.000 de euro in primul an. Investitia a fost de 120.000 de euro. Deocamdata, nu ne gandim la o extindere, dar putem lua in calcul acest lucru dupa un an sau doi“, spune Andra Ergen, brand manager al Solmar Trading.

Sursa: zf.ro


Reteaua Re/MAX se extinde pe plan local cu trei birouri in franciza, la Cluj, Timisoara si Focsani

Reteaua RE/MAX Romania a continuat extinderea pe plan local, cu trei nou birouri deschise in franciza, la Cluj-Napoca, Timisoara si Focsani.

Franciza RE/MAX Vision Cluj a presupus o investitie initiala de aproximativ 20.000 de euro, care se va extinde pana in 2019 pentru modernizarea biroului. Agentia din Cluj-Napoca este operationala de la inceputul lunii februarie, iar Amalia Velican, fondatoarea acesteia, mizeaza pe termen lung pe dezvoltarea pietei imobiliare din Cluj.

„Am ales RE/MAX pentru oferta completa pe care o are la dispozitie, de la valorile si principiile pe care este cladit business-ul, pana la comunitatea cu care relationezi din momentul semnarii francizei. Pentru mine a contat foarte mult sprijinul oferit de echipa profesionista RE/MAX in toate etapele de dezvoltate a business-ului,  dar si libertatea de a-mi dezvolta afacerea in ritmul meu”, a declarat Amalia Velican, proprietar RE/MAX Vision.

RE/MAX a intermediat anul trecut peste 1.500 de tranzactii imobiliare, in crestere cu 50% comparativ cu 2016 si comisioane generate in valoare de peste 2 milioane de euro, in crestere cu cca. 30% fata de anul precedent.

RE/MAX este franciza numarul 1 la nivel global pe segmentul imobiliar. Compania, infiintata in 1973 in Denver, are astazi peste 115.000 de agenti afiliati in 7000 de birouri aflate in cca. 100 de tari din intreaga lume. In Europa, RE/MAX este prezent in 38 de tari, cu peste 1.800 birouri si 20.000 de agenti, continuand sa se extinda.

Sursa: zf.ro


Cel mai mare lant de restaurante din Cluj vrea trei spatii in Capitala pana la sfarsitul anului: Putem sa mergem si stradal

Marty Restaurants, cel mai mare lant de restaurante din Cluj-Napoca, controlat de antreprenorul roman Marcelus Suciu, a intrat pe piata din Bucuresti cu un restaurant de 370 mp in centrul comercial Sun Plaza, acesta fiind primul pas catre extinderea la nivel national.

Investitia s-a ridicat la o jumatate de milion de euro, iar planurile companiei prevad deschiderea a inca doua restaurante in Capitala in acest an.

Sursa: zf.ro


Pizza Hut Delivery a investit 250.000 de euro intr-o noua unitate in Capitala

Lantul de restaurante Pizza Hut Delivery a inaugurat o unitate in cartierul Bucurestii Noi din Capitala, in urma unei investitii de 250.000 de euro, operatorul ajungand in prezent la 18 restaurante la nivel national.

Compania a lansat anul trecut programul de extindere in sistem de franciza, prin care isi propune sa deschida noi locatii in marile orase din tara si sa ajunga la un numar de peste 30 de unitati, in urmatorii 3 ani.

Brandul face parte din Sphera Franchise Group, cel mai mare grup de restaurante din Romania, care mai detine companiile KFC si  Pizza Hut care opereaza in sistem de masterfranciza.

Sursa: zf.ro


Prima afacere romaneasca de videochat francizata international are ambitia sa ajunga la 100 de sedii in toata lumea pana in 2020

Studio 20, prima afacere de videochat romaneasca francizata international, cu 15 studiouri din care patru internationale – in Statele Unite, Columbia, Ungaria si Australia, si-a propus ca pana in 2020 sa ajunga la 100 de sedii in toata lumea si sa devina „cel mai mare furnizor de continut de live streaming din lume“.

„E un domeniu de activitate controversat, la fel ca multe altele la noi“, descrie Mugur Frunzetti, managerul care conduce businessul de 13 milioane de dolari anul trecut si are bugetata o crestere de 50% in acest an pana la 20 de milioane de dolari. Compania care opereaza francizele, Live Pro Services,  este detinuta in totalitate de Mugur Frunzetti. Ideea conceptului a fost a lui Robert Vanderty, fondator al Studio 20, insa investitiile ii apartin lui Frunzetti.

Sursa: zf.ro


Stefanel renunta la magazinul de pe Calea Victoriei, primul simbol al capitalismului de dupa ’90. Contractul de inchiriere incheiat in 1991 pe 20 de ani a expirat

Stefanel renunţă la magazinul de pe Calea Victoriei, primul simbol al capitalismului de după ’90. Contractul de închiriere încheiat în 1991 pe 20 de ani a expiratStefanel, primul magazin de fashion deschis in Romania dupa Revolutie, se va muta in mai de pe Calea Victoriei. Se incheie astfel o epoca in retailul de imbracaminte.

Stefanel, primul brand strain care a pariat pe Romania la inceputul anilor ’90, va inchide in luna mai a acestui an magazinul de pe Calea Victoriei, inaugurat in 1991 in urma unui contract de inchiriere pe 20 de ani semnat cu firma Universal, controlata in­direct in prezent de oamenii de afaceri Puiu Popoviciu si Radu Dimofte.

“Magazinul in care isi desfasoara activitatea brandul Stefanel va fi inchis in luna mai 2011 ca urmare a incetarii dreptului de utilizare a imobilului situat in Bucuresti, Calea Victoriei, nr. 81-83, sector 1. SC Universal SA a incheiat un contract de inchiriere pentru acest spatiu incepand cu luna iunie 2011″, au spus reprezentantii Universal, proprietarul spatiului, care nu au dat insa detalii despre noul chirias. Potrivit unor surse din piata, locul magazinului Stefanel va fi luat de retailerul britanic de lux Burberry, care va fi adus in sistem de franciza de fondul de investitii Global Eye.

Sursa: zf.ro


Refresh pentru Plaza Romania. Dezvoltatorul Anchor Grup schimba mixul de chiriasi si aduce doi retaileri noi pana la sfarsitul lui mai

„Traficul din Plaza Romania a crescut cu 39% in primul trimestru din 2018 fata de T1/2017.“

Grupul turc Anchor, care detine in Bucuresti centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania, va inaugura un salon de infrumusetare Gett’s si un magazin al retailerului polonez Pepco pana la sfarsitul lunii mai in mall-ul Plaza, din zona de vest a Capitalei.

Sursa: zf.ro


A riscat toti banii familiei pentru a vinde produse de care nu auzise nimeni. Acum e milionar

A riscat toÅ£i banii familiei pentru a vinde produse de care nu auzise nimeni. Acum e milionar“Am investit toti banii, inclusiv pe cei obtinuti din vanzarea celor doua apartamente, detinute de mine si de fratele meu, intr-o afacere cu produse bio, intr-o perioada in care putini stiau ce inseamna acestea“ – isi incepe Cristian Onetiu povestea afacerii infiintate de el si fratele sau, Dan, in urma cu un deceniu in Timisoara. In prezent, cei doi conduc doua afaceri axate pe distributia si vanzarea de produse fie certificate bio, fie din ingrediente naturale – Life Care Corp., axata pe vanzarile directe, si BioLogistic, companie de import si distributie pentru retelele de magazine din care fac parte si lanturi de retail precum Billa, Mega Image, Kaufland.

Life Care Corp., prima lor companie, a devenit una dintre cele mai mari afaceri de vanzari directe din Romania, cu o cifra de afaceri de 30 de milioane de lei anul trecut, iar firma de import si distributie de produse bio BioLogistic, infiintata la cativa ani dupa prima, a totalizat anul trecut afaceri de 10 milioane de lei.

In zece ani, fratii Onetiu vor sa ajunga la venituri de 100 de milioane de euro, pe baza unui sistem de master francize international. „Un investitor international intr-o master franciza are nevoie de metodologii de lucru mai clare, de un caiet de franciza, de procese suplimentare de care noi nu am avut nevoie, pana la 10 milioane de euro. Ca sa putem sa il invatam pe cel de acolo sa faca asta, ca antreprenor – investitor, trebuie sa invatam noi toate acese lucruri. Ce facem acum este sa asezam toata cunoasterea noastra pe procese mult mai predictibile pentru investitori care nu au neaparat experienta in direct sales, dar inteleg cum sa conduca acest tip de afacere.“

Sursa: businessmagazin.ro


KFC mai pune pe harta Bucurestiului un restaurant, iar reteaua nationala ajunge la 71 de unitati

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/kfc-pe-harta-bucurestiului-un-restaurant/KFC deschide un nou restaurant in Bucuresti, in zona de food court a centrului comercial Auchan din Drumul Taberei, in urma unei investitii de 350.000 euro. Acesta este cel de-al 29-lea restaurant KFC din Capitala, iar reteaua nationala ajunge la 71 de unitati.

In Romania, lantul de restaurante KFC numara 71 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Arad, Botosani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereaza doua restaurante la Chisinau, Republica Moldova si trei in Italia.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria food service din Romania si detine companiile care opereaza in sistem de masterfranciza brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell. La finalul anului 2017, reteaua avea 113 unitati.

Sursa: newmoney.ro


Orasul din Romania care se bucura de prima parcare supraetajata, cu 910 locuri, dupa o investitie de aproape 13 milioane de euro

Potrivit unui comunicat transmis, luni, de Iulius Mall Timisoara, compania Iulius a investit peste 12,6 milioane de euro in realizarea unei parcari supraetajate ultramoderne, care va deservi Iulius Mall si ansamblul mixt Openville. Parcarea este prima de acest gen din Timisoara si printre cele mai mari din tara, dispunand de 910 locuri.

“Noua parcare este configurata cu demisol, parter si patru etaje, punand la dispozitie aproximativ 150 de locuri pe fiecare nivel. Parcarea ultramoderna este dotata cu lifturi, tehnologii performante de acces, semnalizare si detectie. La intrarea in parcare, doua panouri electronice vor afisa numarul de locuri libere disponibile in interior”, arata reprezentantii Iulius Mall Timisoara.

Sursa: zf.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide