Franciza DAbo Doner accelereaza extinderea si deschide patru restaurante in Cluj-Napoca, Bacau si Brezoi (jud. Valcea). Compania mizeaza pe 38 de unitati noi la finalul anului
Reteaua DAbo Doner, franciza detinuta de omul de afaceri Dan Pastiu din Sibiu, a deschis in aceeasi zi doua restaurante in Cluj-Napoca si cate un restaurant in Bacau si Brezoi, cel din urma bifand si prima locatie tip ”drive-thru” a francizei pe plan local.
“Chiar daca 2021 pare un an de recesiune economica, pentru noi, pentru DAbo, este un an de dezvoltare. Planul este ca pana finalul anului sa mai adaugam pe harta DAbo 38 de restaurante”, spune Dan Pastiu, fondatorul DAbo International.
In prezent reteaua DAbo Doner pe plan local numara 52 de restaurante de tip fast-food, care au in spate 30 de parteneri francizati.
Sursa: zf.ro
Iuliana si Razvan Penciu au investit 35.000 de euro intr-o pravalie care le poarta numele. Ne dorim ca in trei ani sa avem trei locatii in Bucuresti si sa francizam brandul
Iuliana si Razvan Penciu au deschis recent, intr-un spatiu de 80 de metri patrati din zona Iancului din Capitala, Pravalia Penciu, in urma unei investitii de 35.000 de euro, iar antreprenorii aflati la inceput de drum au planuri mari cu bacania care le poarta numele.
„Am avut de ales intre a lua o franciza si a incepe de la zero un brand. Am ales sa incepem un brand. Ne dorim ca in maxim trei ani de zile sa avem trei locatii in Bucuresti si sa francizam brandul“, a spus Iuliana Penciu, coproprietar al Pravaliei Penciu.
„Principala noastra ingrijorare este legata de volumul de clienti. Ingrijorarea vine de fapt din sezonalitatea industriei. Nu ne-am ales cel mai bun trimestru de a deschide o bacanie, dar am decis sa o deschidem inainte de trimestrul 2, cand vanzarile ar trebui sa creasca“, spune Iuliana Penciu.
Sursa: zf.ro
Brandurile asiatice incep sa aiba priza la public: coreenii de la Mumuso se extind cu un magazin in mallul Park Lake
Brandul coreean Mumuso a ajuns la patru magazine in Romania dupa ce a deschis o noua unitate in mallul bucurestean Park Lake. Compania mai are magazine in Auchan Militari, DN1 Value Center si Dambovita Mall.
Lansat pe piata in 2014, brandul coreean are peste 3.500 de magazine in 30 de tari. Magazinele deschise de marca Mumuso sunt similare celor operate de compania japonezo-chineza Miniso, avand o oferta de produse apropiata si o politica de preturi mici. Mai exact, cele doua marci sunt active pe segmentul de discount, care are priza la publicul din Romania in ultimii ani. Este interesant de remarcat ca acesta este al doilea brand asiatic de moda care ataca piata locala intr-o perioada relativ scurta de timp. Mumuso a deschis prima unitate din Romania acum circa trei ani si anunta planuri ambitioase de expansiune. Pe site-ul propriu figureaza acum doar patru magazine, toate in Bucuresti.
Sursa: zf.ro
Adrian Ariciu, CEO, Metro Cash & Carry Romania: Avem peste 1.400 de magazine in franciza LaDoiPasi iar la sfarsitul acestui an vedem peste 1.550. Obiectivul pe urmatorii trei ani este sa ajungem la 2.000 de magazine
Metro Cash & Carry are in prezent peste 1.400 de magazine in franciza LaDoiPasi, la finalul anului vrea sa ajunga la 1.550 de magazine, iar in urmatorii doi ani acest numar sa creasca la 2.000, a spus Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash & Carry.
”In acest moment, avem peste 1.400 de magazine in format LaDoiPasi si consideram ca acolo putem sa avem un model pe care il perfectam in aceasta perioada, in care producatorii locali pot livra direct catre magazinele LaDoiPasi, cu suport, supraveghere si contributie din partea Metro. Ma refer la producatorii mici, dar si la o abordare multi-bransa, la posibilitatea unor clienti de-ai nostri din zona HoReCa ce pot livra mancare gatita in magazinele de retail. Avem 1.400 de magazine, iar la sfarsitul acestui an vedem peste 1.550. Obiectivul pe urmatorii trei ani este sa ajungem la 2.000 de magazine”, a declarat Adrian Ariciu.
Sursa: zf.ro
Dinu Cismarescu, French Bakery: Anul 2021 va fi unul de supravietuire, in care vom incerca sa dezvoltam online-ul si parteneriatele cu marii retaileri
Reteaua de cafenele-patiserii French Bakery mai numara astazi sase unitati, toate in Capitala, in pandemie fiind inchis un local amplasat in apropierea unei cladiri de birouri. Aceste spatii de retail propriu sunt alimentate zilnic de atelierul de productie al companiei, care este responsabil si pentru produsele ce ajung in reteaua de magazine Mega Image sau in online.
„Sub brandul French Bakery exista astazi sase unitati proprii, am inchis o cafenea in zona Grivita. Aceasta era amplasata in apropierea unui hotel si a unei cladiri de birouri, iar in contextul actual acestea nu mai prezinta interes“, spune Dinu Cismarescu, antreprenorul care a fondat afacerea acum mai bine de un deceniu.
Sursa: zf.ro
Prime Kapital inaugureaza un centru comercial la Sfantu Gheorghe
Prime Kapital, dezvoltator imobiliar infiintat in Bucuresti de Martin Slabbert si Victor Semionov, fondatori si fosti manageri ai fondului de investitii sud-african NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de mall-uri din Romania, va inaugura la Sfantu Gheorghe primul centru comercial din judet.
Cu o suprafata totala construita de peste 20.000 metri patrati si 700 locuri de parcare, Sepsi Value Centre include primul hipermarket Carrefour din judetul Covasna, o zona de servicii, magazine de fashion, cafenele cu terase exterioare si un food court.
Sursa: profit.ro