Stirile saptamanii 8 – 14 Mai

Retailerul de accesorii Meli Melo merge cu un magazin premium in mall-ul Baneasa

Retailerul de accesorii de moda Meli Melo a ajuns la 44 de magazine dupa ce a deschis in acest an o unitate in AFI Palace Cotroceni si o alta in Baneasa Shopping City. In AFI retailerul detinea deja un magazin, acesta fiind al doilea. In Baneasa insa acesta este primul magazin, un altul fiind pozitionat in galeria comerciala Feeria, adiacenta mallului. In Baneasa Shopping City compania a mers cu un magazin de 60 mp pe un alt format – Meli Melo Exclusive, care se pozitioneaza pe un segment superior de pret. Astfel, preturile pornesc de la 50 de lei pentru o bijuterie si ajung la 500 de lei pentru o geanta din piele.

Sursa: ZF.ro


Tiriac Energy inaugureaza primele patru benzinarii in franciza

Compania Tiriac Energy, divizia de energie a Grupului Tiriac, anunta inaugurarea primelor patru statii in franciza din retea, in urma unei investitii de 200.000 de euro, urmand sa instaleze 150 de statii fara personal, potrivit unui comunicat transmis vineri de institutie.

Lantul de benzinarii va functiona sub numele Tiriac Energy – Sincro, iar cele patru statii finalizate sunt in Botosani, Zalau, Simleu-Silvaniei si in comuna Dorobantu din judetul Constanta.

„In fiecare dintre cele patru statii investitia in branding s-a ridicat la valoarea de 50.000 de euro”, se arata in comunicatul transmis.

Sursa: ZF.ro 


Lantul de restaurante Spartan vrea sa ajunga la 40 de unitati

Lantul de restaurante de tip fast-food Spartan vrea sa deschida anul acesta opt unitati noi de lucru, acestea se vor adauga celor 32 deja existente in 19 orase ale tarii. Brandul Spartan a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 14 milioane de euro, o majorarea de aproape 17% fata de anul anterior, cand la nivelul intregului grup de restaurante proprii si francizate s-a raportat un total de 12 milioane de euro.

Sursa: ZF.ro


Familia Tiboc, proprietarii QuickMobile vor sa intre cu conceptul de espresso bar Brewtiful in magazine si banci

Familia Tiboc, cea care detine retailerul de electro-IT QuickMobile si cel de parfumuri si cosmetice de lux SOLE, vrea sa dezvolte in sistem de franciza conceptul Brewtiful Café, un espresso bar premium, lansat la finalul anului trecut.

„Targetam orice tip de retailer, fie ca vorbim de zona de fashion, electro-IT, telecom, librarii sau alte locatii care isi doresc cresterea numarului de clienti, dar si fidelizarea celor existenti. De asemenea, targetam locatii care intampina probleme in atragerea clientilor, asa cum este cazul bancilor. Suntem in discutii avansate cu retaileri, dar si cu banci“, a declarat pentru ZF Aida Saru, project manager Brewtiful Café, care nu a dat insa detalii despre numele retailerilor sau bancilor cu care compania este in discutii.

Sursa: ZF.ro


Familia Cismarescu a iesit din businessul cu mobilier de lux Roche Bobois

Familia Cismarescu, care a dezvoltat alaturi de Alina Dascalu magazinul de mobila de lux Roche Bobois, s-a retras din afacere cedand participatiile asociatului majo­ritar Alina Dascalu. Magazinul amplasat in centrul Bucu­restiului pe Calea Victoriei, in apropierea hotelului de cinci stele Radisson, a fost adus in sistem de franciza. „Raluca Nasta, sotia lui Serban Cismarescu, avea o participatie de 20% pe care cedat-o acum trei saptamani la valoarea nominala de 100 de lei”, a declarat pentru ZF Raluca Zamfir, responsabil PR al Roche Bobois.

Sursa: ZF.ro


Liberty Center a ajuns la un grad de ocupare de peste 70% si anunta noi deschideri de magazine

Liberty Center, situat in zona de sud a Bucurestiului, este administrat din luna noiembrie a anului trecut de compania de consultanta imobiliara JLL Romania.

Cea mai recenta deschidere din mall este magazinul multibrand KVL By Kenvelo, Lee Cooper si Timeout, cu o suprafata de 284 metri patrati, reprezentand o relocare strategica a doua magazine situate in cladire.

De asemenea, retailerul de imbracaminte Colin’s a deschis vineri, 12 mai, un nou magazin cu o suprafata de 200 metri patrati. Casa Convenienza by Casa Magica va deschide la parter un magazin de mobila si accesorii produse in Italia, pe o suprafata de 1.380 metri patrati, iar alte doua noi magazine, fiecare avand o suprafata de 200 metri patrati, respectiv brandul romanesc de imbracaminte femei Format Lady si Raimond, multibrand de incaltaminte din piele, vor complete oferta.

Sursa: ZF.ro 


OPENVILLE, principalul centru de business si shopping din vestul tarii, se dezvolta in inima Timisoarei

Cel mai bun concept de mixed-use adaptat pietei din Timisoara: pol regional de birouri, care ofera echilibru intre confortul orelor petrecute la birou si accesul la facilitatile de care angajatii au nevoie in timpul programului de lucru si dupa; loc in care sa iti petreci ziua la cumparaturi, sa te plimbi prin parc, sa te relaxezi la cafenele si sa participi la evenimente culturale. Toate acestea vor deveni posibile in centrul Timisoarei, prin ansamblul mixt Openville, pe care compania IULIUS il dezvolta in prezent, in vecinatatea Iulius Mall.

Sursa: ZF.ro


Compania din spatele mallului Baneasa, marja de profit de peste 30% in 2016. In 6 ani, Puiu Popoviciu si Radu Dimofte au castigat 320 mil. lei

Baneasa Developments, compania care opereaza centrul comercial Baneasa Shopping City, din nordul Capitalei, si-a majorat anul trecut afacerile cu circa 6%, pana la 221 de milioane de lei (49,1 milioane de euro).

Marja de profit a trecut de 30%, continuand sa creasca dupa ce, in 2013, scazuse de la 38% la 24%. Profitul net al companiei a crescut cu 17%, la 71 mil. lei, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finante.

Sursa: ZF.ro


The Body Shop: Anul a inceput neobisnuit de bine si pentru prima oara vedem influenta pozitiva a majorarii veniturilor mici si medii

Lantul de magazine de produse cosmetice The Body Shop, prezent pe piata locala de circa 18 ani, si-a bugetat pentru acest an un avans al businessului de doua cifre, cea mai puternica crestere a ultimilor ani.

Cifra de afaceri a retelei de opt magazine se va situa in jurul valorii de 6 mil. lei, aproape de maximul istoric obtinut in 2008, ultimul an de boom economic, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de companie.

Sursa: ZF.ro


Pizza Flower lanseaza programul de francizare

Pizza Flower lanseaza programul de extindere in sistem de franciza, in cadrul caruia compania isi propune sa deschida anul acesta noi locatii in sectoarele 1 si 2, pe langa cea existenta in sectorul 3.

Costul pentru deschiderea unei locatii se situeaza intre 18.000 si 40.000 de euro, in functie de suprafata si localizare. Suma include taxa de franciza, costurile operationale (pachetul de branding, training pentru personal, acces la canalele de comunicare, drepturi de folosinta ale marcii etc.) si de amenajare a unei locatii Pizza Flower. Durata minima a unui contract este de 5 ani, cu posibilitate de prelungire.

Sursa: businessmagazin.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide