Paul&Shark, Chopard si Lancel sunt trei dintre brandurile care intra in centrul comercial Baneasa Shopping City din nordul Capitalei de la inceputul mandatului lui Arthur Popa la conducerea mallului cu vanzari de peste 200 mil. euro anual. Arthur Popa, 38 de ani, este din ianuarie director general al Baneasa Developments. El este primul roman desemnat sa conduca operatiunile centrului comercial din nordul Capitalei. Acesta spune ca in procesul de atragere de noi branduri, compania cauta atat in piata locala, cat si in cea internationala. Din sens invers, si retailerii se orienteaza spre mallul Baneasa, despre care Arthur Popa spune ca e „poarta de intrare a brandurilor nou-venite pe piata din Romania“. Deocamdata, nu anunta o extindere pentru acest an, pentru ca proiectele sunt inca in curs de analiza, dar, uitandu-se la piata centrelor comerciale din Bucuresti, spune ca mai este loc de noi investitii.
sursa: ZF.ro
Zugga Frozen Yogurt este un business infiintat in 2012 si are in acest moment cinci locatii, dintre care patru sunt in franciza. Reprezentantii companiei spun ca s-au gandit la acest model de business cu intentia de a crea un produs care se muleaza pe ideea de a avea o viata sanatoasa fara a renunta la micile placeri.
In acest moment, iaurturile inghetate Zugga se gasesc doar in Cluj si Sibiu, dar compania cauta parteneri pentru a se extinde in Bucuresti, Brasov, Constanta, Iasi, Timisoara, Oradea, Pitesti si Ploiesti.
sursa: ZF.ro
Compania RB Perfect Design, care opereaza brandul de mobilier Roche Bobois, estimeaza vanzari de 700.000 de euro anul trecut pentru primul magazin al brandului. Serban Cismarescu, antreprenorul roman care impreuna cu sotia sa Raluca detin retailerul de mobila de lux Innova Interiorism, a adus in Bucuresti, la inceputul anului trecut, in franciza, primul magazin Roche Bobois, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata globala a mobilei de lux, un business de peste 400 de milioane de euro anul trecut.
sursa: ZF.ro
An de an nume noi branturi de textile intra in Romania, pe o piata dominata de giganti precum Zara sau H&M. Printre cei mai noi jucatori se numara COS (parte a grupului H&M), Boggi, Forever 21 si Tally Weijl.
Brandul italienesc de moda pentru barbati Boggi a aparut acum mai bine de 75 de ani, insa numele lui nu spune multe in afara tarii-mama. Expansiunea a fost prudenta, 134 de magazine in circa 25 de tari.
sursa: ZF.ro
Lantul de restaurante cu specific japonez Wasabi, controlat de compania Sattva SRL, este prezent pe piata locala cu trei restaurante deschise in mallurile din Cluj si Timisoara.
Compania cauta insa sa se extinda prin parteneri. Wasabi vine la „pachet“ cu cinci concepte propuse spre francizare, respectiv: Running Sushi, Sushi Bar, Sushi Shop, Sushi Restaurant si Sushi Delivery, prin care isi propune sa puna la dispozitia clientilor sortimente de sushi si preparate traditionale japoneze gatite de pe piata romaneasca.
sursa: ZF.ro
Brandul de moda U.S.Polo Assn a ajuns in Romania la afaceri de 6,2 milioane de euro anul trecut, in crestere cu 15% fata de 2014, potrivit estimarilor companiei. In prezent sub acest brand sunt deschise local sapte magazine in marile orase ale tarii, respectiv Bucuresti, Constanta, Iasi, Timisoara. Compania cauta insa sa se extinda, fiind vizate Brasovul si Clujul. Brandul este adus pe piata locala in sistem de franciza de compania Fashion Moda SRL, aceasta fiind cea care va realiza si in continuare expansiunea. Franciza este astfel una cu regim inchis.
sursa: ZF.ro
Lantul australian de cafenele Gloria Jeans a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 2,9 mil. euro, potrivit ultimelor estimari ale companiei, in urcare cu 16% comparativ cu anul anterior, potrivit datelor oferite de oficialii Gourmet Products Servicii. Compania este cea care detine masterfranciza pentru piata locala si opereaza o singura unitate. Celelalte noua sunt operate de parteneri francizati prin propriile lor unitati.
sursa: ZF.ro
Unele dintre cele mai puternice familii de antreprenori locali au decis sa isi diversifice portofoliul de business trecand de la domenii „grele“ precum agricultura, constructii sau energie, la moda sau turism. Astfel, familia Comanescu a pariat pe hotelul de lux Vega din Mamaia, cotat la cinci stele, iar recent, mai exact in primavara anului trecut, si-a diversificat portofoliul cu un brand de moda pe segmentul premium. Compania detine franciza Marina Yachting pentru Romania.
sursa: ZF.ro
Fondul sud-african de investitii imobiliare New Europe Property Investments (NEPI), proprietarul Mega Mall, a incheiat anul 2015 cu venituri din chirii si alte venituri din exploatare de 148,7 milioane de euro, mai mari cu 71% fata de incasarile din 2014, potrivit rezultatelor financiare preliminare raportate de fond pe bursa de la Bucuresti. Principala sursa de incasari pentru fond au fost spatiile de retail, care au contribuit cu venituri din chirii de 120 milioane de euro anul trecut, duble fata de anul 2014, in timp ce spatiile de birouri au generat venituri de 26,7 milioane de euro, in crestere cu circa 5%.
sursa: ZF.ro
Magazinele de bijuterii, accesorii, produse cosmetice si incaltaminte sunt chiriasii care inregistreaza cele mai mari vanzari in Baneasa Shopping City, centrul comercial din nordul Capitalei, spun reprezentantii mallului.
Din totalul celor 271 de chiriasi, la care se adauga si complexul Carrefour Feeria, mai bine de jumatate (58%) sunt magazine din segmentul de moda.
sursa: ZF.ro
Printre macarale si muncitori, toti inconjurati de noroi si de materiale de constructii, e greu sa-ti inchipui ca peste cateva luni aici va fi un centru comercial modern, de aproape 30.000 mp inchiriabili. Ridicat deja pe jumatate, la mai putin de sase luni de la inceperea lucrarilor, viitorul mall Veranda a mobilizat peste 500 de muncitori care lucreaza non-stop pentru ca centrul comercial din Obor sa fie gata de deschidere pana la venirea iernii.
sursa: ZF.ro
Unul dintre cele mai importante hoteluri din Mamaia, care a functionat in ultimii opt ani sub franciza Golden Tulip, si-a schimbat denumirea in Zenith-Top Country Line-Conference&Spa Hotel după ce, in luna ianuarie, s-a afiliat lantului german Top International Hotels.
sursa: profit.ro