+40.732.142.922

Stirile saptamanii 8 – 14 aprilie

Trei antreprenori au pariat pe o retea de „ciorbarii“ care le aduce venituri de 750.000 de lei pe luna

Impatimiti ai ciorbelor romanesti nelipsite din meniul zilnic, trei antre­prenori au decis sa-si transforme pasiunea intr-un business cu specific romanesc bazat pe acest fel de mancare autohton, pe care s-au gandit sa il numeasca simplu: Ciorbarie.

Conceptul s-a bazat in primul rand pe placerea personala a celor trei antreprenori de a manca ciorba zilnic, insa in spatele ideii businessului se afla si o observatie facuta de-a lungul anilor, si anume ca peste 50% din clientii res­tau­rantelor comanda si o ciorba, si asta indiferent de ora.

Sursa: zf.ro


Interviu Ciprian Vlad, directorul Braiconf: Vrem sa deschidem 3 noi magazine proprii in 2019 si tatonam dezvoltarea in franciza

Interviu Ciprian Vlad, directorul Braiconf: Vrem să deschidem 3 noi magazine proprii în 2019 şi tatonăm dezvoltarea în francizăProducatorul de camasi din Braila are in Romania 16 magazine dintre care un sfert sunt amplasate in centrele comerciale din Capitala si pe Calea Victoriei.

„Businessul, in ansamblul sau, comparativ cu aceeasi pe­rioa­da a anului trecut (pri­me­le trei luni din 2018 – n.red.), a inregistrat o cres­te­re de 10 %, crestere sus­ti­nuta in special de rezulta­tele bune inregis­trate de re­teaua de magazine proprii Braiconf“, spune Ciprian Vlad, directorul general al Braiconf.

In 2018, producatorul de textile Braiconf Braila a inregistrat venituri de 48 mil. lei, plus 11,5% fata de anul precedent, in timp ce profitul net s-a diminuat de la 2,1 mil. lei la doar 18.220 de lei.

Sursa: zf.ro


Afacerile Baneasa Developments, firma care opereaza mallul Baneasa, s-au apropiat de 250 mil. lei in 2018, dupa o crestere de 5%

Afacerile Băneasa Developments, firma care operează mallul Băneasa, s-au apropiat de 250 mil. lei în 2018, după o creştere de 5%. Marja de profit a scăzutAfacerile companiei care admi­nistreaza mallul Baneasa Shopping City din nordul Bucurestiului au crescut cu 5% in 2018 si au ajuns la 246 de milioane de lei (53 mil. euro).

Profitul aceleiasi companii a fost in usoa­ra scadere anul trecut, ceea ce a dus si la o marja de profit mai mica decat in 2017. Astfel, marja a coborat de la 35% la 30%, marcand primul an de declin dupa o serie de patru ani de crestere.

Sursa: zf.ro


Mega Mall isi extinde portofoliul de chiriasi cu patru magazine noi. Care sunt cei patru retaileri nou intrati

Mega Mall îşi extinde portofoliul de chiriaşi cu patru magazine noi. Care sunt cei patru retaileri nou intraţiMega Mall si-a extins portofoliul de fashion cu trei branduri noi: Guess, DiKa si POEMA, in peste 600 de metri patrati complet reamenajati. De asemenea, la inceputul lunii martie, Mega Mall a inaugurat al doilea magazin din Bucuresti al retailerului online care ofera cea mai variata gama de parfumuri si produse cosmetice din Europa, Notino.

Sursa: businessmagazin.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide