Trei antreprenori au pariat pe o retea de „ciorbarii“ care le aduce venituri de 750.000 de lei pe luna
Impatimiti ai ciorbelor romanesti nelipsite din meniul zilnic, trei antreprenori au decis sa-si transforme pasiunea intr-un business cu specific romanesc bazat pe acest fel de mancare autohton, pe care s-au gandit sa il numeasca simplu: Ciorbarie.
Conceptul s-a bazat in primul rand pe placerea personala a celor trei antreprenori de a manca ciorba zilnic, insa in spatele ideii businessului se afla si o observatie facuta de-a lungul anilor, si anume ca peste 50% din clientii restaurantelor comanda si o ciorba, si asta indiferent de ora.
Sursa: zf.ro
Interviu Ciprian Vlad, directorul Braiconf: Vrem sa deschidem 3 noi magazine proprii in 2019 si tatonam dezvoltarea in franciza
Producatorul de camasi din Braila are in Romania 16 magazine dintre care un sfert sunt amplasate in centrele comerciale din Capitala si pe Calea Victoriei.
„Businessul, in ansamblul sau, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut (primele trei luni din 2018 – n.red.), a inregistrat o crestere de 10 %, crestere sustinuta in special de rezultatele bune inregistrate de reteaua de magazine proprii Braiconf“, spune Ciprian Vlad, directorul general al Braiconf.
In 2018, producatorul de textile Braiconf Braila a inregistrat venituri de 48 mil. lei, plus 11,5% fata de anul precedent, in timp ce profitul net s-a diminuat de la 2,1 mil. lei la doar 18.220 de lei.
Sursa: zf.ro
Afacerile Baneasa Developments, firma care opereaza mallul Baneasa, s-au apropiat de 250 mil. lei in 2018, dupa o crestere de 5%
Afacerile companiei care administreaza mallul Baneasa Shopping City din nordul Bucurestiului au crescut cu 5% in 2018 si au ajuns la 246 de milioane de lei (53 mil. euro).
Profitul aceleiasi companii a fost in usoara scadere anul trecut, ceea ce a dus si la o marja de profit mai mica decat in 2017. Astfel, marja a coborat de la 35% la 30%, marcand primul an de declin dupa o serie de patru ani de crestere.
Sursa: zf.ro
Mega Mall isi extinde portofoliul de chiriasi cu patru magazine noi. Care sunt cei patru retaileri nou intrati
Mega Mall si-a extins portofoliul de fashion cu trei branduri noi: Guess, DiKa si POEMA, in peste 600 de metri patrati complet reamenajati. De asemenea, la inceputul lunii martie, Mega Mall a inaugurat al doilea magazin din Bucuresti al retailerului online care ofera cea mai variata gama de parfumuri si produse cosmetice din Europa, Notino.
Sursa: businessmagazin.ro