+40.723.622.253

Stirile saptamanii 7 – 13 septembrie

George Pop, Velocità, noul reper al hipsterilor din Bucuresti: Am investit 500.000 de euro intr-un concept italian cu inghetata, prosseco si tiramisu pe Calea Victoriei de unde speram la incasari de 1 mil. euro

George Pop si Adnana Popa au dat nastere businessului Velocita, o cafenea cu specific italienesc situata pe Calea Victoriei, care este specializata pe inghetata, tiramisu si prosecco si care a devenit unul dintre cele mai iubite locuri pentru hipsteri si nu numai.

„Initial, am pornit de la un concept de cafenea cu tiramisu si inghetata. Tiramisu urmeaza sa mai apara in perioada urmatoare, vom avea chiar si o colectie de cesti cu diferite tipuri de retete de tiramisu. Acum avem 24 de tipuri de inghetata si sortimente de cafea foarte variate. Este un concept italienesc, iar toate produsele pe care le folosim ne-am dorit sa creeze acest concept pe care oamenii sa il identifice cu Italia“, spune George Pop, managing director Velocita.

Sursa: zf.ro


Dezvoltatorul One United Properties si-a majorat capitalul cu 25 mil. euro, vanzand 30% din proiectul de birouri One Cotroceni Park pe care compania il dezvolta pe locul fostei fabrici Ventilatorul din Capitala, langa viitoarea statie de metrou Academiei

Dezvoltatorul One United Properties şi-a majorat capitalul cu 25 mil. euro, vânzând 30% din proiectul de birouri One Cotroceni Park pe care compania îl dezvoltă pe locul fostei fabrici Ventilatorul din Capitală, lângă viitoarea staţie de metrou AcademieiOne United Properties, dezvoltatorul controlat de Victor Capitanu si Andrei Diaconescu, a finalizat procesul de majorare de capital in valoare de 25 de milioane de euro, pentru investitii in proiectul de birouri One Cotroceni Park, pe care compania il dezvolta pe locul fostei fabrici Ventilatorul din Capitala.

One Cotroceni Park livreaza un concept care schimba perspectiva asupra dezvoltarilor imobiliare clasice si care va deveni un punct de referinta pentru viitorul Bucurestiului”, spune Mihai Paduroiu, CEO al diviziei office One United Properties.

Compania a cedat recent 30% din firmele care dezvolta componenta de birouri a proiectului One Cotroceni Park pentru o crestere de capital ce va fi investit in dezvoltarea proiectului care are deja preinchiriata 50% din prima faza a componentei office.

In premiera pentru un proiect de birouri din Bucuresti, proiectul One Cotroceni Park va fi direct conectat la viitoarea statie de metrou Academia Militara printr-un pasaj subteran. Pana acum doar doua centre comerciale din Capitala au acces direct la metrou – Sun Plaza si Unirea Shopping Center.

Sursa: zf.ro


Dragana Krstic, Sport Vision Romania: Am deschis inca 4 magazine in ultimele luni si continuam extinderea. Vrem sa ajungem la 50 de locatii in 2022

ZF Investiţi în România! Dragana Krstic, Sport Vision România: Am deschis  încă 4 magazine în ultimele luni şi continuăm extinderea. Vrem să ajungem  la 50 de locaţii în 2022Retailerul de echipamente spor­­tive Sport Vision din Ser­bia a deschis inca 4 ma­­­­­­ga­zine pe piata lo­ca­la dupa incheierea starii de urgenta si continua inaugurarea de locatii in Romania, in contextul in care vrea sa-si dubleze prezenta in urmatorii doi ani, a explicat Dragana Krstic, gene­ral ma­nager, Sport Vision Ro­mania.

„Avem 28 de magazine, nu am in­chis niciunul, ba chiar am deschis 4 ma­­gazine noi dupa ce s-a redeschis toata tara si ne-am revenit, insa avem planuri mari in continuare. Ne dorim sa crestem in Romania in continuare“, a declarat Dragana Krstic, care conduce operatiunile Sport Vision in Romania,

„Noi ne dorim sa ne mentinem planurile, de aceea pana la finalul anului vom ajunge la 31 de magazine, cu speranta ca vom ajunge la peste 41 de locatii in 2021 si in 2022 vom atinge numarul de 50 de magazine in Romania. Este o tara mare si ne permite acest lucru. Este important pentru a fi prezenti pe piata si cunoscuti de catre consumatorii nostri“, a adaugat ea.

Sport Vision a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 23% in primele opt luni din 2020 si a ajuns la circa 270 de angajati pe piata locala.

Sursa: zf.ro


Ceetrus, divizia imobiliara a Auchan, incepe un proiect gigant in Resita, cu mall, aquapark, birouri si hoteluri, a carui constructie se intinde pe 15 ani

Ceetrus, divizia imobiliară a Auchan, începe un proiect gigant în Reşiţa, cu mall, aquapark, birouri şi hoteluri, a cărui construcţie se întinde pe 15 aniDezvoltatorul imobiliar Ceetrus, fostul Immochan, incepe un proiect de amploare in orasul Resita, pe o suprafata de 36 de hectare, unde va construi un mall, un aquapark, un magazin de bricolaj, doua hoteluri si spatii pentru birouri. Proiectul se va afla pe fosta platforma Mociur si urmeaza sa fie dezvoltat in decurs de 15 ani de acum incolo.

„Redam orasului 36 de hectare uitate si ne asumam ala­turi de comunitate misiunea de a construi parte din Resita 2030. Cred in oportunitatea de a crea in Resita un nou model de regenerare comunitara“, spune Tatian Diaconu, CEO al  Ceetrus Romania.

Sursa: zf.ro


Agroland, lant de magazine Agricole controlat de omul de afaceri Horia Cardos, a deschis in Timisoara cel mai mare magazin din retea, dupa o investitie de 150.000 de euro

Agroland, lanţ de magazine Agricole controlat de omul de afaceri Horia Cardoş, a deschis în Timişoara cel mai mare magazin din reţea, după o investiţie de 150.000 de euroAgroland Business System, cea mai mare retea de magazine Agricole din Romania, controlata de antreprenorul Horia Cardos, a deschis joi cel mai mare magazin din retea in incinta primului strip mall din zona metropolitana a Timisoarei, la intrarea in localitatea Mosnita Noua.

Acest prim magazin Agroland MEGA din Timisoara este al cincilea din cadrul retelei Agroland, care acopera 28 de judete ale tarii. Vanzarile estimate pentru noul magazin se ridica la aproximativ 500.000 de euro in primul an de activitate, iar reprezentantii companiei au in plan sa mai deschida alte doua Agroland MEGA, in urmatoarele sase luni.

In prezent Agroland are circa 250 de magazine traditionale cu suprafete cuprinse intre 50 si 150 mp.

Agroland a avut afaceri de 121 milioane de lei in S1/2020, cu 18% mai mari fata de primele sase luni ale anului 2019, si un profit net de 8,4 milioane lei, in crestere cu 59%, arata datele publicate la Bursa. Compania are listata la Bursa de la Bucuresti o emisiune de obligatiuni de 8 milioane de lei si tinteste o listare de actiuni pana la finele anului.

Sursa: zf.ro


Electric Plus din Bacau urmareste evolutia pandemiei pentru a demara investitii de 6 mil. euro in productia de usi si ferestre

Electric Plus din Bacău urmăreşte evoluţia pandemiei pentru a demara investiţii de 6 mil. euro în producţia de uşi şi ferestreProducatorul de tamplarie PVC Elec­tric Plus din Bacau, detinut de Adrian Gar­macea, are in plan investitii de 6 mil. euro pentru noi capa­ci­tati de productie, insa va de­cide cand le va demara in functie de evolutia pandemiei.

„Toate planurile si in­ve­stitiile au ramas vala­bile. Unele dintre ele au fost amanate cateva luni pa­na la un an, altele au fost incetinite. Cand ai planuri pe termen lung si foar­te lung, o criza sanitara care poate dura cativa ani nu face decat sa incetineasca cresterea si dez­vol­tarea. In functie de cum se va incheia 2020, vom ho­tari cand vom face investitia in utilajele nece­sare noil­or capacitati de productie. Aceste in­ves­ti­tii sunt de aproximativ 6 milioane de euro si, in mod no­rmal, trebuia incepute in 2020“, spune Adrian Garmacea.

Sursa: zf.ro


Burger King deschide o noua locatie in Baneasa

Burger King deschide o nouă locație în BăneasaCel de-al cincilea restaurant nou deschis in Bucuresti apare la doar cateva saptamani dupa inaugurarea restaurantului Burger King din Promenada Mall, acest lucru facand parte din strategia pe termen lung a companiei in Romania.

Noul restaurant este situat in Baneasa Shopping City, aripa Feeria, si va avea o echipa de 30 grill kings.

“Deschidem cel de-al doilea restaurant in luna septembrie si cel de-al cincilea din oras. Acest lucru vine ca un rezultat al cererii mare de produse Burger King in piata din Romania si ne bucuram totodata sa vedem ca numarul fanilor Burger King este in crestere. Asadar, continuam sa lucram la obiectivele noastre printre care si acela de a crea o retea de restaurante care leaga cele mai importante zone ale Bucurestiului.” a spus Alan Laughlin, President of Burger King AmRest.

Sursa: wall-street.ro


Casa Berarilor Artizani deschide o noua locatie in Romania

Casa Berarilor Artizani deschide o nouă locație în RomâniaCasa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasa) cu peste 100 de tipuri de bere artizanala, continua procesul de extindere si anunta deschiderea unei noi locatii in Cluj-Napoca.

Compania intentioneaza sa mai deschida in Cluj-Napoca trei noi magazine pana la finele anului 2021.

Reteaua Casa Berarilor Artizani ajunge astfel la cinci locatii la nivel national, acesta fiind primul magazin din Cluj-Napoca.

Magazinul este deschis in Centrul Comercial Cora si este operat de un francizat local, o antreprenoare aflata la prima experienta de afaceri.

Clujul este un pariu pentru brandul Casa Berarilor Artizani prin dezvoltarea retelei intr-un oras in care piata berii si a microberariilor artizanale este foarte emancipata.” a spus Florin Mindru, CEO Casa Berarilor Artizani.

Sursa:  wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide