0765.438.336

Stirile saptamanii 7 – 13 noiembrie

Lantul american de restaurante Popeyes, intrat pe piata in aprilie, ajunge la sase locatii in Bucuresti la final de an

Popeyes, lantul american de restaurante intrat pe piata din Romania in primavara acestui an, in sistem de franciza, a ajuns la cinci locatii deschise pana acum, iar pana la final de 2022 va mai deschide inca un restaurant in Bucuresti.

Cel mai nou restaurant Popeyes se va deschide oficial pe 12 noiembrie in Lemon Retail Park si va avea inclusiv zona de drive-thru l In urmatorii zece ani, Popeyes isi propune sa ajunga la 90 de restaurante in Romania.

Sursa: zf.ro


Sphera Group, administratorul KFC si Pizza Hut in Romania, raporteaza venituri de 954 mil. lei la noua luni din 2022, plus 31% an/an. Profitul grupului s-a diminuat cu doar 44% (15,6 mil. lei) dupa un rezultat net record de peste 24 mil. lei obtinut in T3/2022

Sphera Group, administratorul KFC şi Pizza Hut în România, raportează venituri de 954 mil. lei la nouă luni din 2022, plus 31% an/an. Profitul grupului s-a diminuat cu doar 44% (15,6 mil. lei) după un rezultat net record de peste 24 mil. lei obţinut în T3/2022Sphera Group operatorul in sistem de franciza al lanturilor de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania, a incheiat primele noua luni din 2022 cu vanzari in restaurante de 953,5 mil. lei, in crestere cu 30,9% fata de perioada similara a anului trecut si un profit net de 15,6 mil. lei, minus 44% an/an (excluzand impactul adoptarii IFRS 16).

Vanzarile generate in Romania au reprezentat 86% din acest rezultat, cu o valoare de 823,5 milioane de lei, Italia – 12%, pe fondul vanzarilor de 117,8 milioane de lei,in timp ce Republica Moldova a generat 1% din vanzarile totale, 12,3 milioane de lei.

„Am avut cel mai bun trimestru din istorie pe toate pietele in ceea ce priveste vanzarile din restaurante, continuand trendul de cresteri trimestriale consecutive. Profitul net inregistrat in T3 a compensat rezultatele mai scazute din T1, conducand la o profitabilitate sanatoasa la noua luni. Performanta in termeni de profit net s-a datorat prezentei mai mari a clientilor in restaurante, reflectata intr-o crestere a tranzactiilor, contributiei unitatilor deschise in precedentele 12 luni, ajustarilor de pret si ponderii mai ridicate a vanzarilor prin canale proprii, care a ajuns la 85%. In T4, vom continua sa ne concentram pe cresterea vanzarilor prin inovatii la nivel de produs si o strategie puternica de marketing”, spune Calin Ionescu, CEO, Sphera Franchise Group.

Sursa: zf.ro


Producatorul de abrazive profesionale Carbochim, controlat indirect de omul de afaceri Iulian Dascalu, proprietarul Iulius Group, anunta un profit net de 1,3 mil. lei in primele noua luni, de la 47.000 de lei anul trecut

Producătorul de abrazive profesionale Carbochim, controlat indirect de omul de afaceri Iulian Dascălu, proprietarul Iulius Group, anunţă un profit net de 1,3 mil. lei în primele nouă luni, de la 47.000 de lei anul trecutCarbochim Cluj-Napoca (simbol bursier CBC), cel mai mare producator de abrazive profesionale din Romania, controlat indirect de omul de afaceri Iulian Dascalu, proprietarul Iulius Group, a avut un profit de 1,35 milioane de lei la noua luni, de la doar 47.323 lei in aceeasi perioada a anului precedent.

Veniturile companiei s-au majorat cu 3% la 25,3 milioane de lei.

Sursa: zf.ro


Franciza „Spalare in parcare” sau cum poti curata masini fara apa, dintr-un rucsac

Franciza „Spălare în parcare” sau cum poți curăța mașini fără apă, dintr-un rucsacSpalare in parcare este o franciza atragatoare pentru cei care-si doresc sa puna pe picioare o afacere care nu necesita inchirierea unui spatiu, deoarece toate materialele necesare pot sa fie carate chiar si intr-un rucsac. La baza este conceptul de cosmetizare fara apa a masinilor, folosind solutii si carpe speciale.

Andrei Popa, cel care a pus bazele francizei „Spalare in parcare” acum mai bine de 10 ani, este printre cei care a popularizat spalarea sau, mai bine zis, cosmetizarea masinilor fara sa fie nevoie de o picatura de apa. Acesta ofera, acum, franciza „la cheie” si Spalare in parcare a ajuns, deja, si in capitala Moldovei, la Iasi.

In primul rand, spune Popa, cel care este interesat de aceasta franciza are nevoie de o firma (sau sa aiba calitatea de PFA) pentru a putea sa inceapa aceasta colaborare. Aceasta firma „trebuie sa aiba codul CAEN aferent serviciilor de curatenie sau mentenanta auto ca sa poata sa factureze serviciile ulterior.” Urmatorul pas tine de costuri, iar investitia initiala este de 999 de euro, suma ce reprezinta costul efectiv al francizei, calculat in lei la cursul BNR din ziua efectuarii tranzactiei.

„Noi ne adresam, in special, celor care nu pot sa-si spele masina sau o spala destul de greu sau o intretin cosmetic destul de greu.” Asta inseamna ca „Spalare in parcare” vine la clientul care are nevoie ca masina sa sa fie curatata – nu doar intr-o parcare. Cel care curata, efectiv, masina nu are nevoie de foarte mult loc sa o faca si, deoarece nu se consuma apa sau sapunuri, cosmetizarea se poate face si in spatiul public. Spalarea unei singure masini prin metoda clasica cu apa duce la consumarea a circa 150 de litri de apa. La inceput, francizatul isi poate face treaba chiar si fara o utilitara sau alt mijloc propriu de transport, in functie de cati clienti are intr-o zi. Cu cat sunt mai multi clienti, cu atat este nevoie de mai multe solutii speciale si lavete. In primele luni, insa, aceasta afacere poate sa fie derulata dintr-un rucsac. „Poti face asta in conditiile in care ai de curatat masini cu un nivel de murdarie mediu, o ’mizerie de oras’, adica nu vorbim de nisip sau pamant,” a afirmat Popa, explicand ca o masina extrem de murdara nu poate fi curatata prin aceasta metoda „waterless”.

Sursa: wall-street.ro


Franciza Blitz sau cum poti face bani chiar si in patru luni din imobiliare

Idei de afaceri la cheie | Franciza Blitz sau cum poți face bani în chiar și în patru luni în imobiliareReteaua de agentii imobiliare Blitz din Cluj-Napoca vrea sa ajunga pana la finele anului viitor la 100 de birouri in toata tara, adica inca 70 de unitati, fata de cele 30 pe care le are in prezent, iar fondatorul si CEO-ul companiei, Catalin Priscornita, a declarat ca spera ca 50 dintre viitoarele birouri sa fie in regim de franciza.

„In 2021 am deschis 10 francize, iar cu ce am invatat din experienta de anul trecut, am creat in acest an un alt pachet de franciza, care, consideram noi, nu are nimic de-a face cu nicio alta franciza pe imobiliare din Romania in momentul de fata si, as zice, nici macar cu ce se intampla in afara. Functionam ca un marketplace de servicii in relatia cu viitorul francizat, in care punem pe masa toate resursele de care are nevoie de la A la Z pentru un astfel de business. Birourile in franciza pot fi deschise in toata Romania, in orasele cu peste 15.000 de locuitori. Aceasta este recomandarea noastra pentru a avea un business care functioneaza corespunzator”, ne-a explicat fondatorul Blitz Imobiliare.

In total, in prezent, din cele 30 de birouri pe care le are deja reteaua de agentii originara din Cluj-Napoca, 20 sunt deschise in regim de franciza.

Sursa: wall-street.ro


KFC, Pizza Hut si Taco Bell pun la bataie 15 mil. euro pentru noi restaurante in Romania

KFC, Pizza Hut și Taco Bell pun la bătaie 15 mil. euro pentru noi restaurante în RomâniaKFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell sunt toate operate intr-un sistem master de franciza, de companii detinute de Sphera Franchise Group, cel mai mare grup de restaurante din sectorul restaurantelor cu servicii complete din Romania. O franciza principala este un contract de franciza in care francizorul principal preda controlul activitatilor de franciza pe un teritoriu specificat unei persoane sau entitati, numit „francizat principal”. Yum! este francizorul principal al Sphera Franchise Group.

“Vom continua planurile noastre de dezvoltare. In acest moment avem in lucru, in diverse stadii, aproximativ 10 noi unitati pe toate brandurile, care vor fi deschise pana la finalul anului 2023, in Romania si in Italia. Avem 95 de restaurante KFC. Vom ajunge in prima parte a anului viitor la 100 in Romania. Am aniversat anul acesta 25 de ani de la deschiderea primului restaurant KFC de pe Bulevardul Magheru. Suntem prezenti in 37 de orase din Romania. Avem doua locatii in Chisinau, iar in Italia 20 de restaurante, raspandite de la Milano pana la Bari. De la nord la sud, acoperim aproape tot teritoriu”, a afirmat Calin Ionescu.

Sursa: wall-street.ro


Inca un centru comercial pentru bucuresteni: Lemon Retail Park se deschide pe 12 noiembrie

Încă un centru comercial pentru bucureșteni: Lemon Retail Park se deschide pe 12 noiembrieLemon Retail Park este situat la intersectia autostrazii A3 cu Strada Popasului din Voluntari. Centrul comercial se intinde pe o suprafata de 7.700 de metri patrati si include facilitati de agrement, food court-uri si peste 300 de locuri de parcare.

Tot in perioada urmatoare ar urma sa se deschisa si centrul comercial Afi City Bucurestii Noi, conform precizarilor facute de Roxana Stanciunescu, Head of Retail Leasing Division AFI Europe Romania, in cadrul evenimentului retailArena. Suprafata acestui centru comercial va fi de 4.500 de mtri patrati.

”Speram sa deschidem noul mall, Afi City Bucurestii Noi, in 2 saptamani. El este gata, este primul proiect de asemenea dimensiuni, respectiv 4.500 de metri patrati. Noi l-am gandit ca un proiect de proximitate pentru Afi City, proiectul nostru rezidential care are in jur de 200 de apartamente livrate deja si unde urmeaza sa livram pana la 2.000 de apartamente”, a precizat Roxana Stanciulescu pe 1 noiembrie, in cadrul evenimentului retailArena.

Sursa: wall-street.ro


5 to go, de acum pe Freshful by eMAG: ce produse putem comanda

Incepand cu luna noiembrie 2022, peste 55.000 de clienti Freshful pot adauga la cumparaturile lor saptamanale Freshful si produsele din gama de retail 5 to go create special pentru a pastra aceeasi experienta savuroasa din cafeneaua lor de proximitate preferata.

“Listarea gamei 5 to go sedimenteaza aceasta promisiune si, in plus, completeaza angajamentul nostru de a sustine afacerile romanesti. Mai mult, Freshful si 5 to go se adreseaza aceluiasi tip de consumatori, oameni care isi traiesc viata cu viteza, energie, care cauta mereu moduri simple de a se bucura de gustul care le place, de cumparaturi facute simplu si fara efort.” a spus Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Sursa: retail.ro


Flanco deschide cel de-al zecelea magazin din Bucuresti

Flanco deschide cel de-al zecelea magazin din Capitala, situat in Veranda Mall, in plina campanie de Black Friday, clientii beneficiind de cele mai mari reduceri din an.

Veranda Mall face parte din strategia Flanco de a fi prezenti in centrele comerciale cu trafic intens, clientul bucurestean preferand, in continuare, mall-urile, pentru mixul divers de magazine si activitati pe care il ofera.” a spus Ionut Cirstea, Retail Manager Flanco.

In Bucuresti, retailerul opereaza zece magazine, majoritatea fiind situate in centre comerciale – fie de dimensiuni mari (Afi Cotroceni, Sun Plaza, Veranda Mall), fie de tip galerii comerciale (Titan, Cora Lujerului, Cora Pantelimon, Orhideea).

Sursa: retail.ro


Ce magazine noi s-au mai deschis in AFI Cotroceni

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din Romania, anunta extinderea in ultimele doua luni a mixului de clienti prin deschiderea magazinelor Intimissimi Uomo, Victoria’s Secret, Iselin Dimitri, Popeyes, Fashiondrop, precum si prin redeschiderea unor noi spatii pentru INTIMISSIMI, ADIDAS, SINSAY, Rouge Nail Bar, DM si STAR TEA.

“Toate aceste deschideri, din diverse domenii, de la fashion la beauty sau food, dar si cele pe care urmeaza sa le anuntam pana la finalul anului, reprezinta cel mai bun statement al retail-ului catre piata.” a spus Sorin Scintei, Director general AFI Cotroceni.
Sursa: retail.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide