0765.438.336

Stirile saptamanii 7 – 13 Martie

„Pana la sfarsitul lunii vom deschide un magazin de 150 de metri patrati in centrul comercial Plaza Romania. Investitia totala se va ridica la 150.000 de euro“, a declarat Catalin Metehau, directorul general al ANA Pan. El mai precizeaza ca in urmatoarele doua luni se va deschide un al doilea magazin, in centrul comercial Bucuresti Mall, urmand sa fie luate in considerare si alte malluri din Capitala.

La inceputul anului, oficialii grupului Anchor, dezvoltatorul celor doua malluri din Capitala, spuneau ca vor avea peste 20 de magazine noi in cele doua centre comerciale pana in primavara, cand vor incheia lucrarile de renovare incepute in urma cu aproape doi ani.

sursa: ZF.ro


9-mark-hilton-kfc-pizza-hut-ogLanturile de restaurante KFC si Pizza Hut – care fac parte in Ro­mania din acelasi grup cu lanturile de patiserii Cinnabon si Paul – dar si cu localul Hard Rock Cafe, au nevoie de inca 450 de oameni anul acesta pentru a sustine dezvoltarea, potrivit informatiilor transmise de companie.

Pe lista de recrutari stau pozitii de casieri, ospatari si bucatari, joburi pentru care cele doua lanturi de restaurante spera sa ii atra­ga pe tineri cu salarii mai mari cu 20%, traininguri, bonuri de masa, program flexibil sau bonusuri de performanta si de vechime.

sursa: ZF.ro


Compania Vital Prest a ajuns in Romania la un total de circa 65 de magazine sub brandul Vital Best Nutrition, reteaua fiind specializata in retailul cu pasari vii si hrana pentru animale. Maga­zinele sunt destinate gospodariilor si micilor fermieri, potrivit oficia­lilor companiei. Puii si furajele sunt aduse din Ungaria, potrivit site-ului companiei.

Din totalul unitatilor doar doua sunt operate direct de catre companie, restul fiind deschise in sistem de franciza. Reteaua a pariat pe orase mari si medii din tara, precum Ba­cau, Braila, Cra­iova, Ga­lati, Iasi, Pitesti, Plo­iesti sau Timi­soara.

sursa: ZF.ro


anca-alunguleseiDoamnele isi fac loc cu indrazneala in antreprenoriat si top management, un exemplu este Anca Alungulesei, care impreuna cu sotul si cu familia sa, au deschis in martie 2014 cofetaria RawCoco din zona Floreasca, in urma unei investitii de 50.000 de euro, suma care a acoperit amenajarea spatiului, bucataria, autorizatiile, brandingul, ambalajele. Cofetaria raw-vegana RawCoco vrea sa ajunga in acest an la 30 de clienti pe zi si un bon mediu de 100 lei, urmatorul pas fiind extinderea si in alte orase in regim de franciza, a spus anterior proprietara unitatii.

sursa: ZF.ro


ateliertunsSaloanele de frizerie si coafura pentru copii si adolescenti sub brandul Ciufolici sunt prezente pe piata locala de 16 ani, prima unitate fiind deschisa in 1999 in zona Obor din Capitala. Doi ani mai tarziu a fost deschisa cea de-a doua unitate, in Piata Amzei.

Acum compania cauta parteneri pentru expansiunea in provincie, respectiv in Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Con­­stanta, Brasov.

sursa: ZF.ro

 


Dupa mai multi ani in care a lucrat in brokeraj si in domeniul energiei eoliene, Stefan Iordache a decis sa se lase „cucerit“ de tainele cafelei. Astfel, el a investit initial intr-o prajitorie de cafea, ulterior dezvoltand businessul si deschizand la inceputul anului trecut o cafenea sub brandul The Coffee Factory. Potrivit antreprenorului, daca in 2015 cifra de afaceri a fost de  aproximativ 1 mil. lei, pentru anul acesta estimarile sunt de crestere cu cel putin 50%.

sursa: ZF.ro


 

11-fabrica-textile-ssProducatorul de moda Uk Maxx London SRL din Buzau, care opereaza brandul de moda Raspberry, a deschis recent un magazin pro­priu in Piata Romana din Capitala, intrand astfel in randul textilierilor care pariaza pe retail dupa ce ani de zile a produs in sistem de lohn pentru marile nume mondiale ale modei.

Printre retailerii care au urmat un model similar se numara si Braiconf Braila, Pnk Casual si Nissa. Uk Maxx London SRL mai detine magazine proprii in Buzau, Bacau si Piatra Neamt.

sursa: ZF.ro


hervis-mfaxReteaua Hervis va deschide joi primul magazin din Hunedoara, dupa o investitie de 1 milion de euro, ajungand la 16 magazine pe piata locala, potrivit unui comunicat al companiei.

Magazinul va avea o suprafata de 650 mp si va fi situat in centrul comercial regional Shopping City Deva.

sursa: ZF.ro


Petit Bateau, marca franceza de vestimentatie care a inventat body-ul pentru bebelusi, deschide al doilea magazin in Bucuresti, pe Calea Dorobantilor nr. 159 (langa Colegiul National I.L. Caragiale), rezultatul unei investitii de 175.000 de euro.

La cinci ani de la inaugurarea primului magazin, in Baneasa Shopping City, grupul Le Manoir, detinatorul francizei Petit Bateau in Romania, deschide un al doilea magazin exclusiv Petit Bateau, pentru a aduce mai aproape de clientii din centrul Bucurestiului indragitele haine pentru copii si bebelusi.

sursa: businessmagazine.ro


760x0-00-65In 2011, Raluca Buzoianu si Marian Predeal, un cuplu cu experienta in imobiliare, deschidea franciza Comptoir de Famille, un magazin chic cu decoratiuni pentru casa in zona Dorobanti din Capitala. Scopul lor de atunci, dar si de acum era sa-i inveseleasca pe oameni.
Antreprenoarea isi doreste ca anul acesta magazinul sa revina pe profit, ea bazandu-se pe introducerea unei noi colectii de produse, dar si pe cresterea numarului de clienti. De asemenea, tot in 2016 vrea sa faca brandul mai cunoscut pe internet prin lansarea unui magazin online si promovarea mai intensa a produselor pe Facebook.

sursa: wall-street.ro


Compania hoteliera Hilton Worldwide deschide un nou hotel, Hilton Garden Inn (4 stele), in Centrul Vechi din Bucuresti, in 2017. Hotelul cu 201 camere va functiona intr-o cladire monument istoric de pe Strada Doamnei.

Astfel, Bucurestiul va avea primul hotel Hilton Garden Inn din tara, care va fi deschis in urma unui acord de franciza cu firma SC Apex Alliance 1 S.R.L.

sursa: wall-street.ro 


195924_firstRetailerul de imbracaminte H & M Hennes & Mauritz AB deschide un nou magazin in Focsani, reteaua ajungand astfel la 44 de unitati la nivel national. Magazinul H&M din Focsani are o suprafata de vanzare de 1.568 metri patrati si va fi deschis din 17 martie in cadrul centrului comercial Focsani Mall.

Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) in Romania au crescut cu 43% in anul fiscal 2014, incheiat pe 30 noiembrie, la 1,28 miliarde coroane suedeze (138 milioane euro).

sursa: wall-street.ro


p_195953_760x420-00-65AFI Europe Romania, unul dintre cei mai importanti dezvoltatori imobiliari la nivel local, a inregistrat anul trecut un venit operational net de peste 40 de milioane de euro, in crestere cu 8% fata de aceeasi perioada a anului 2014. AFI Europe este unul dintre cei mai mari dezvoltatori de proiecte imobiliare la nivel local, o piata pe care concureaza cu nume mari precum Baneasa Developments (proprietarul Baneasa Shopping City), NEPI (Mega Mall, Promenada Mall Floreasca etc), Anchor Group, Iulius Group sau S Immo.

sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide