+40.732.142.922

Stirile saptamanii 7 – 13 ianuarie

Doi antreprenori romani au vandut sapunuri de 124.000 de euro in 2018 si vor sa deschida primul magazin in Bucuresti

Maison du savon de Marseille, un business originar din Franta si ajuns in Romania in sistem de franciza, a generat in 2018 venituri de 124.000 de euro pentru cei doi antreprenori care detin franciza pe piata locala.

Afacerea consta in comertul cu produse cosmetice prin inter­mediul catorva magazine, reteaua urmand sa se extinda.

Sursa: zf.ro


Daniel Boaje, McDonald’s: Mergem inainte cu dezvoltarea in acelasi ritm, avem bugetate sapte deschideri in 2019

Daniel Boaje, McDonald’s: Mergem înainte cu dezvoltarea în acelaşi ritm, avem bugetate şapte deschideri în 2019Lantul de restaurante de tip fast-food a incheiat anul 2018 cu aproape 80 de unitati cu care a acoperit cele mai importante orase ale tarii .

„Am incheiat anul 2018 cu un total de 78 de restaurante dintre care opt au fost deschise in ultimul an. In 2019, ne dorim sa continuam investitia in dezvol­tarea, modernizarea si digitalizarea restaurantelor McDonald’s. Anul viitor planuim sa deschidem inca sapte res­taurante in Romania si sa remodelam apro­ximativ cinci dintre cele deja exis­tente“, spune Daniel Boaje, CEO al companiei si actionarul minoritar al businessului din Romania.

Sursa: zf.ro 


Reteaua de francize LaDoiPasi a sarit pragul de 700 de magazine pentru prima data dupa aproape cinci ani

Reţeaua de francize LaDoiPaşi a sărit pragul de 700 de magazine pentru prima dată după aproape cinci aniConceptul a fost lansat pe piata in 2012 de catre grupul german Metro Cash & Carry si dupa mai multi ani de stagnare, reteaua de magazine a inceput sa creasca din nou.

Franciza LaDoiPasi, lansata in 2012 de grupul german Metro Cash & Carry, a ajuns sa numere astazi aproape 720 de magazine, un nivel maxim istoric. Din informatiile comunicate de companie anterior, ultimul an cand pragul de 700 de unitati fusese atins a fost 2014. Dupa aceea, mai multi ani trendul a fost descendent, pentru a reveni pe plus recent.

Sursa: zf.ro


Mall-urile din Capitala, deschise in primele zile din 2019, trafic de vizitatori cu pana la 30% mai mare

Mallurile din Capitală, deschise în primele zile din 2018, trafic de vizitatori cu până la 30% mai mareBucurestenii au ales sa petreaca primele doua zile din 2019, zile libere pentru majoritatea salariatilor, in mallurile din Capitala. Astfel, potrivit reprezentantilor AFI Cotroceni, unul dintre cele mai mari centre comerciale din Bucuresti, traficul in primele doua zile din an a fost cu o treime mai mare fata de restul zilelor.

„Toate magazinele din AFI Cotroceni, fara nicio exceptie, au fost deschise in zilele de 1 si 2 ianuarie. In medie, am avut o crestere de trafic de peste 30% in zilele acestea fata de zilele obisnuite. Din spusele magazinelor, vanzarile au depasit aceeasi perioada a anului trecut“, spune Andra Grigorescu, marketing manager la AFI Cotroceni din Bucuresti.

Sursa: zf.ro


Pegas se extinde in zona de nord-vest a tarii cu un magazin in Iulius Mall Cluj

Pegas se extinde în zona de nord-vest a ţării cu un magazin în Iulius Mall ClujPegas, brandul din perioada comunista, relansat in 2012 de antreprenorul Andrei Botescu, a deschis un magazin cu o suprafata de peste 200 mp dispus pe doua niveluri la parterul si etajul centrului comercial Iulius Mall Cluj.

Magazinul din Iulius Mall Cluj este cel mai mare din reteaua locala Pegas si prima unitate a producatorului autohton de biciclete din regiunea de nord-vest a tarii, potrivit unui comunicat de presa al Iulius Mall.

Sursa: zf.ro


Ants n bees, un producator de sucuri naturale din Iasi, face 500.000 euro cu trei unitati in mallurile Palas si Iulius Mall

Ants n bees, un producător de sucuri naturale din Iaşi, face 500.000 euro cu trei unităţi în mallurile Palas şi Iulius MallAnts n bees, un producator de sucuri naturale din Iasi, infiintat in 2013, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri neta de aproximativ 500.000 de euro, iar planul de dezvol­ta­re pentru anul in curs vizeaza des­chi­de­rea a doua noi lo­catii, a spus Bogdan Apostol, ad­mi­nis­trator si pro­prie­tar al businessului.

In prezent, ants n bees numara trei puncte de lucru, toate deschise in Iasi – doua in ansamblul Palas si unu in Iulius Mall.

Sursa: zf.ro


Sonae Sierra, proprietarul mallului Park Lake din Bucuresti, vrea sa se extinda in Romania: E o piata in crestere a Europei

Sonae Sierra, proprietarul mallului Park Lake din Bucureşti, vrea să se extindă în România: E o piaţă în creştere a EuropeiCompania portugheza de investitii imobiliare Sonae Sierra, unul dintre cei doi dezvoltatori ai mallului Park Lake din Bucuresti, spune ca vrea sa se extinda cu noi proiecte in Romania, in conditiile in care, din punct de vedere imobiliar, piata locala este in dezvoltare.

„Ne uitam in permanenta dupa oportunitati pentru noi dezvoltari si investitii in toata tara, dar momentan nu avem informatii concrete. Vedem Romania ca pe o piata in crestere a Europei, iar scopul nostru in prezent este sa ne consolidam portofoliul cu active precum Park Lake, sa ne crestem portofoliul de centre comerciale si sa continuam sa dezvoltam noi proiecte”, spune Thanos Efthymiopoulos, managing director si responsabil de investitii, managementul activelor si finante pentru Romania si Grecia in cadrul companiei Sonae Sierra.

Sursa: zf.ro


5 to go si-a dublat cifra de afaceri si a deschis 40 de noi locatii in 2018

Imagini pentru http://www.horecainsight.ro/5-to-go-si-a-dublat-cifra-de-afaceri-si-a-deschis-40-de-noi-locatii-in-2018/In 2018, cifra de afaceri 5 to go a ajuns la 5,5 milioane de euro la nivelul intregului grup, aproape dubla fata de anul precedent, cand a insumat 2.8 milioane de euro.

Obiectivul de crestere a numarului de locatii pana la cifra de 100 la finele lui 2018 a fost atins cu 2 luni mai devreme, brandul deschizand 40 de noi locatii pe parcursul anului trecut. In acelasi timp, 5 to go si-a facut intrarea in doua noi orase, Targoviste si Campina, si si-a consolidat prezenta in alte doua orase, Constanta si Iasi.

”Cand ma uit in urma si vad cat de frumos a crescut 5 to go, cat de multi iubitori de cafea ne apreciaza si ne incurajeaza, nu ai cum sa nu ridici stacheta pentru anii ce vor urma. Asadar, anul 2019 va fi un an al provocarilor, in care ne dorim sa extindem gama de produse, crescand si valoarea medie a unui bon, si sa dezvoltam concepte noi de locatii. Si, obiectivul pentru urmatorii doi ani este sa deschidem inca 100 de unitati 5 to go in Romania, dar si sa trecem de granitele tarii. Calitatea este o preocupare continua pentru noi, asa ca in 2019 vom investi intr-o platforma de e-learning care va face mai rapid procesul de invatare a noilor barista, de acomodare cu standardele de retea si de perfectionare”, a precizat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Sursa: horecainsight.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide