De curand, iubitorii accesoriilor la moda, pe care le pot personaliza in concordanta cu stilul propriu, au o noua destinatie de cumparaturi. Primul magazin din Romania al brandului italian OBag s-a deschis in Palas Mall, aducand mai aproape de ieseni inovatia unor genti pe care le pot crea asa cum isi doresc.
Brandul OBag este de origine din Italia, tara recunoscuta pentru performanta obtinuta in materie de design si moda. Povestea Obag in Romania a ajuns prin franciza cu ajutorul firmei Inventure si francize.ro care au asistat negocierile si au facut posibila intrarea pe piata a brandului.
sursa: 7est.ro
Ritmul de crestere a comertului online a indemnat multi comercianti sa mizeze pe magazine virtuale. Cu toate acestea, Floria, o afacere cladita in mediul online, a ales sa investeasca anul acesta 300.000 de euro pentru doua spatii de vanzare fizice, in strada.
Cu doua magazine in Capitala acum si planuri de deschidere de francize in orase din tara, afacerile Floria ar urma sa creasca anul viitor cu minimum 20% fata de rezultatele din 2015.
sursa: businessmagazin.ro
Park Lake Plaza, unul dintre cele mai importante proiecte comerciale anuntate in Romania, si totodata unul dintre cele mai asteptate mall-uri ale Capitalei in 2016, va fi inaugurat in luna septembrie a anului viitor, cu o intarziere de sase luni fata de data stabilita initial de catre dezvoltatorii proiectului.
Explicatia ar fi aceea ca dezvoltatorii proiectului, dar si constructorul, au avut parte de o serie de intarzieri in ceea ce priveste diferite avize de la Primaria Sectorului 3, lucru care va intarzia procesul de inaugurare al centrului comercial.
sursa: wall-street.ro
Retailerul de incaltaminte Aldo, adus pe piata locala in sistem de franciza de catre grupul Otter Distribution, a ajuns la o retea de opt magazine in cinci orase din tara, respectiv in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Pitesti si Ploiesti. Reteaua Aldo s-a extins de la trei unitati in 2012 la aproape de trei ori mai multe astazi. Doar pentru brandul Aldo compania estimeaza in acest an afaceri de 3,7 mil. euro, in crestere de la 3 mil. euro in 2014.
Grupul Otter, care detine franciza Aldo in Romania, se va ocupa si de expansiunea viitoare a companiei, nefiind interesat sa o ofere mai departe si altor parteneri.
sursa: ZF.ro
Brandul de magazine cu bijuterii si ceasuri Oxétte a ajuns la sase unitati proprii in Romania si vrea sa se extinda in sistem de franciza in Timisoara si Brasov. Cele sase magazine au avut anul trecut o cifra de afaceri de peste 900.000 de euro, iar pentru anul acesta compania estimeaza un rulaj de 1 milion de euro. Brandul Oxétte este prezent in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.
sursa: ZF.ro
Spartan, companie infiintata in 2012, a decis sa profite de apetitul romanilor pentru excursii in Grecia, una dintre cele mai populare destinatii de vacanta in randul turistilor locali, si a lansat o retea de restaurante cu specific grecesc. Sub numele Spartan functioneaza 10 restaurante proprii si 8 in franciza, compania fiind prezenta in Bucuresti, dar si in orasele mari din tara, Arad, Brasov, Cluj, Iasi sau Timisoara. Potrivit datelor furnizate de companie, anul trecut Spartan a vandut gyros si tzatziki de 4 milioane de euro si crede ca va incheia anul acesta cu 5 milioane de euro.
sursa: ZF.ro
Lantul de restaurante de tip fast-food Mesopotamia a ajuns la cinci ani de la infiintare la 13 localuri pe piata din Romania, dintre care patru operate de parteneri francizati. Compania a ocupat orasele mari si medii ale tarii si cauta acum sa se extinda in Timisoara, Cluj, Sibiu, Arad, Oradea, Braila, Pitesti prin intermediul partenerilor.
sursa: ZF.ro
Timisoara Centrum, mall dezvoltat de Ali Ergun Ergen alaturi de o divizie a Alpha Bank, a obtinut autorizatia de construire, lucrarile urmand sa inceapa in primavara anului 2016.
Deschiderea pentru public a Timisoara Centrum este programata pentru finalul anului 2017.
sursa: ZF.ro
AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial din Romania, si-a marit portofoliul de branduri prin lansarile recente ale magazinelor Altex, DIKA, Buzz si Candrani. Astfel, centrul comercial pune la dispozitia vizitatorilor sai noi atractii in materie de shopping.
sursa: smartfinancial.ro