Vlad Cojocaru, Rigatoni Pasta: Investitia intr-un restaurant Rigatoni Pasta se ridica la 80.000-100.000 de euro, dintre care 15.000 de euro reprezinta taxa de franciza. O franciza Rigatoni are potential de a avea vanzari totale de peste 2 milioane de lei pe an
Rigatoni Pasta Bar, un business inceput in Iasi, si-a marit numarul de restaurante in plina pandemie, deschizand in Bucuresti, in luna iunie a acestui an, cea de-a treia unitate. Afacerea avea in portofoliu deja doua localuri in Capitala, inaugurate inainte de pandemie. De asemenea, sub acest brand exista cate un restaurant in Iasi, Brasov si Sibiu.
„Rigatoni este un concept de restaurant specializat in vanzarea de paste, este ceva nou la care m-am gandit mult timp. Acum suntem vizibili, suntem in mai multe malluri“, spune Vlad Cojocaru, administratorul Rigatoni Pasta Bar.
Sursa: zf.ro
Eugen Ursu si Andrei Sueran, care detin Graphein, business care ofera servicii de topografie si scanare 3D pentru proiecte de constructii, vor sa atraga in 2021 o finantare de 600.000 de euro pentru a se extinde pe alte piete
Antreprenorii romani Eugen Ursu si Andrei Sueran, care detin Graphein, un business care ofera servicii de topografie si scanare 3D pentru proiecte de con-structii, isi propun sa atraga in 2021 o finantare de 600.000 de euro pentru a se extinde in alte tari din Europa, dupa ce a vandut anul acesta prima franciza si a lansat operatiunile in Cluj si Iasi.
“Cautam parteneri, fie business angels sau fonduri de investitii, care sa ne poata ajuta sa crestem businessul accelerat si sa creada in viziunea noastra, alaturi de care sa avem valori comune. De asemenea, investitorii trebuie sa caute un ROI mai mare pe termen mediu si lung si implicarea in dezvoltarea companiei”, a declarat Eugen Ursu, CEO si co-fondator al Graphein.
Sursa: zf.ro
Profi se apropie de 2 mld. euro dupa ce businessul a crescut cu peste 20% in 2020. „Ne asteptam ca 2021 sa fie dificil, cu puterea de cumparare afectata“
Retailerul Profi, controlat de fondul de investitii Mid Europa Partners, va incheia anul cu afaceri de aproape 2 mld. euro (peste 9 mld. lei), dupa o crestere de peste 20% in 2020. Pe piata de comert alimentar din Romania doar alte trei grupuri au depasit deja pragul de 2 mld. euro cifra de afaceri, e vorba de Kaufland, Carrefour (doar la nivel de grup, nu pe o entitate) si Lidl. Astfel, dupa evolutia din acest an Profi isi va consolida locul patru in piata locala, dar se apropie de primii clasati dat fiind ca ritmul de crestere e alert.
„Anul acesta am reusit sa crestem cu peste 20%. Factorii care au contribuit la aceasta evolutie au fost extinderea retelei si politica noastra de promotii“, spune Calin Costinas, deputy CEO in cadrul companiei.
Sursa: zf.ro
Producatorul de mobila Lemet investeste 5,5 mil. euro intr-o hala noua de productie si un magazin Lems in Campina. In 2019, Lemet a avut o cifra de afaceri de 164 de milioane de lei, in crestere cu 16% fata de anul precedent
Lemet, unul dintre cei mai mari producatori de mobila de pe plan local, face o hala noua de productie pe amplasamentul fabricii actuale din comuna Brebu, judetul Prahova, pentru a integra mai multe activitati.
„Noua hala industriala va avea o amprenta la sol de 2.000 de metri patrati si un regim de inaltime P+2. O vom folosi pentru extinderea activitatilor pe care le avem deja, precum tapiteria. Spatiile care ne vor ramane libere dupa aceasta relocare vor fi folosite pentru a porni activitati in alte domenii. Momentan, suntem in faza de autorizare, dar cred ca cel tarziu in martie 2021 ne putem apuca de treaba“, spune Alexandru Rizea, directorul general al Lemet.
Sursa: zf.ro
Brandul scandinav Marc O’Polo deschide un magazin in centrul comercial AFI Cotroceni din Capitala si ajunge la patru unitati in tara. Tranzactia a fost intermediata de Cushman & Wakefield Echinox
Retailerul scandinav de fashion Marc O’Polo, prezent cu peste 2.000 de puncte de vanzare in 37 de tari, deschide al patrulea magazin mono-brand din Romania, in cadrul centrului comercial AFI Palace Cotroceni din Bucuresti, tranzactie intermediata de compania de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield Echinox.
„In cadrul procesului nostru de expansiune internationala, Romania este in prezent una dintre pietele noastre de interes”, spune Maximilian Böck, Chief Retail Officer/Co-CEO Marc O’Polo.
Magazinul din AFI Palace Cotroceni ocupa o suprafata de 235 de metri patrati, acesta fiind si cel mai mare din reteaua operata de companie in Romania.
„Noul magazin din cadrul AFI Palace Cotroceni va implementa ultimul concept al brandului, o gama extinsa de produse si o experienta imbunatatita de shopping”,adauga Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.
Sursa: zf.ro
Sphera Franchise Group deschide un nou restaurant KFC in Miercurea Ciuc
Sphera Franchise Group (simbol bursier SFG) incheie anul in curs atingand targetul de expansiune anuntat la inceputul anului si asumat inclusiv in conditiile socio-sanitare actuale. Astfel, KFC Romania isi extinde reteaua de restaurante odata cu deschiderea locatiei de tip Rural Drive Thru din resedinta de judet Miercurea Ciuc.
„Expansiunea retelei de restaurante KFC Romania reprezinta un obiectiv pe care l-am indeplinit cu succes in decursul acestui an. Intr-un context plin de provocari, in care a fost nevoie sa ne readaptam strategiile din mers si sa implementam masuri si inovatii de la o zi la alta, am incercat sa compensam pierderile cauzate de inchiderea la interior a locatiilor. Perspectiva noastra s-a conturat in jurul unui scop comun, acela este de garanta un mediu sigur atat pentru clienti, cat si pentru angajati, in care sa putem desfasura operatiuni conforme cu standardele internationale si totodata adaptate conditiilor locale. Ne bucuram sa anuntam inaugurarea restaurantului KFC Miercurea Ciuc, o noua locatie unde consumatorii nostri se vor putea bucura de produsele lor preferate”, a declarat Marian Gogu, Director General al KFC Romania.
Sursa: zf.ro
Flanco deschide un nou magazin in Craiova
Flanco deschide, pe data de 10 decembrie, un magazin nou în centrul comercial Electroputere Mall din Craiova.
„Numarul mare de clienti care ne-au trecut pragul la deschiderea din AFI Cotroceni ne-a validat strategia pe care o aveam despre reintrarea pe acest segment si luarea unor decizii aparent impotriva tendintelor actuale din piata. De asemenea, ni s-a confirmat inca o data ca tendintele de cumparare de anul acesta se indreapta spre produse de calitate, de la brand-uri renumite, care pot oferi experiente in confortul propriului camin”, spune Dragos Sirbu, CEO Flanco.
Sursa: wall-street.ro