0723.622.253

Stirile saptamanii 6 – 12 noiembrie

Doi antreprenori au vandut sapunuri frantuzesti de 65.000 € in primele zece luni

Cei doi detinatori ai francizei in Romania vor sa demareze si proiectul de extindere in sistem de franciza.

Roxana Niculae, fosta profesoara in Constanta, si sotul ei Adrian Niculae, care detin impreuna in Romania fran­ciza producatorului francez de sapunuri La maison du savon de Marseille, au vandut in primele zece luni ale anului sapunuri in valoare de 65.000 de euro.

„Businessul a inceput in 2016, ca o mica afacere de familie, prin deschi­derea unui magazin de reprezentanta in Cluj-Napoca. Ulterior, am dobandit statutul de reprezentant al pro­du­catorului, unic distribuitor. Avem trei angajati si produsele sunt si pe raftul unor farmacii si magazine naturiste din tara”, spune Roxana Niculae.

Sursa: zf.ro


Magazinul Zara din mallul AFI are cea mai mare suprafata din regiune: cat un stadion

Grupul spaniol Inditex, prezent pe pia­ta locala cu un total de 125 de ma­ga­zi­ne sub opt branduri, a deschis in mal­l-ul AFI Cotroceni cel mai mare magazin Zara din re­giu­ne, de cir­ca 4.000 mp, o su­pra­fata dubla fata de cea operata anterior.

Dublarea supra­fe­tei Zara a venit ca ur­ma­re a faptului ca exis­ta potential de crestere a van­za­ri­lor.

Magazinul din AFI Cotroceni era, ala­turi de cel din Baneasa Shopping City, printre cele mai bune ale retelei, cu vanzari de peste 10 milioane de euro fiercare.

Sursa: zf.ro


Mc­Donald’s a investit 2,5 mil. lei intr-un restaurant din Capitala, a doua inaugurare din acest an si a 70-a unitate din Romania

McDonald’s Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala de restaurante, controlat de maltezii de la Premier Capital, a inaugurat cel de-al doilea restaurant din acest an si a 70-a unitate din Romania, in urma unei investitii totale de 2,5 milioane lei.

Situat in incinta Mega Mall Bucuresti, noua unitate creaza 50 de locuri noi de munca si are integrat un nou sistem de operareo inovatie a sistemului McDonald’s, care va eficientiza operatiunile din bucatarie, atat pe cele de comanda, cat si pe cele de servire.

“Restaurantul din Mega Mall este cea de-a doua inaugurare din acest an si cel de-al 70-lea McDonald’s deschis in Romania. (…) Avem in plan 22 de proiecte de dezvoltare si investitii pe care am inceput deja sa le implementam si pe care vrem sa le finalizam pana la finalul anului.”, spune Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants Romania.

Sursa: zf.ro


Immochan a cumparat un teren de 7 hectare la Satu Mare, unde va construi un mall

Dezvoltatorul imobiliar fran­cez Immochan, care a construit centrul comercial Coresi Shopping Center din Brasov, va construi un nou mall in Satu Mare.

„Va fi un altfel de Coresi la Satu Mare, unde am cumparat un teren de 7 hectare si lansam un proiect de care vom fi mandri“, a spus Ruxandra Bese, director de dezvoltare al Immo­chan Romania.

In martie 2015, Immochan Roma­nia a deschis Coresi Mall din Brasov in  urma unei investitii de 60 de milioane de euro.

Sursa: zf.ro


Mallul Veranda din Obor se mareste. Andrei Pogonaru, proprietar: Avem acordul bancii pentru a realiza o extindere

Centrul comercial Veranda din zona Obor din Capitala va trece printr-un proces de extindere, la un an de la inaugurare.

„In ultimele doua saptamani, am avut cinci retaileri care nu mai erau in Romania si au venit sa se uite la Veranda si arata un interes foarte mare. Avem acordul bancii pentru a realiza o extindere la Veranda”, a spus Andrei Pogonaru.

Sursa: zf.ro


Grupul german de electrocasnice de lux Miele: Transilvania este la nivelul Bucurestiului ca putere de cumparare. Magazinele din Brasov si Cluj vor prinde din urma Capitala

Retailerul german de electrocasnice de lux Miele si-a bugetat pentru anul viitor afaceri de 35 de milioane de lei, dupa un avans de 25% comparativ cu 2017. Businessul se dubleaza astfel in perioada 2015-2018.

„Anul acesta estimam ca vom ob­tine afaceri de 28 de mi­lioa­ne de lei, dupa un plus de circa 15%. A fost un an dificil si greu de pre­vizionat, nu unul cursiv pre­cum pre­ce­dentii. Nesi­gu­ranta din mediul politic s-a simtit si in mediul eco­nomic, afectand dorinta de cumparare a clientilor“, spune Loredana Butnaru, executi­vul roman care conduce operatiunile locale de retail si distributie ale Miele.

Sursa: zf.ro


NEPI Rockcastle duce Hervis, Starbucks si Douglas la Galati, in mallul Shopping City

NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Romania, investeste aproxi­ma­tiv 30 de milioane de euro in extin­derea si modernizarea Shop­ping City Galati, primele branduri din extensia mallului ur­mand sa fie inaugu­rate pe 16 noiembrie.

Noile magazine din cen­trul co­mercial includ Hervis, Lee Cooper, LEVI’s, Se­phora, Dou­glas, Pan­do­ra, Kult­ho, MeliMelo Home, Pizza Hut, Starbucks si un ci­nema multiplex Cinema City, ur­mand ca pana la finalul lunii sa fie inau­gurate si maga­zinele Pull & Bear, Bershka si Stradivarius.

Sursa: zf.ro


In ce au transformat doua modele de videochat un fost sediu al Primariei Capitalei. Acum fac sute de mii de euro

Alexandra Manole si Olimpia Gidoiu, modele de top ale studioul de videochat glamour Studio20 au deschis o noua franciza a acestui studio in fostul sediul al Primariei Capitalei, vizavi de Regie. Investitia pentru cea de-a 13-a franciza Studio20 a ajuns la 200 de mii de euro, bani pe care i-au castigat intr-un an, lucrand ca modele de videochat.

Pana in prezent, Studio20 opereaza 13 studiouri de videochat in Bucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Pitesti, Ploiesti, Oradea, Timisoara, Brasov, Cali (Columbia) si Los Angeles (SUA). Franciza Studio20 se poate multiplica in orice oras mare sau mediu din Romania sau din lume.

Piata mondiala in care activeaza Studio20 este estimata la 10 miliarde de dolari pe an. Din calculele necesare constituirii caietului de franciza Studio20, reiese ca piata autohtona de profil se ridica la circa 300 de milioane de euro. Aceasta creste permanent si se poate dubla in urmatorii ani.

Sursa: businessmagazin.ro


Brandul romanesc Mathilde investeste 70.000 euro intr-un concept store in Bucuresti

Retailerul de imbracaminte Mathilde va inaugura pe 23 noiembrie un nou concept store in Bucuresti, pe Calea Dorobanti.  Astfel, brandul ajunge la o retea de zece reprezentante la nivel national si mizeaza pe afaceri de 1,4 milioane euro pana la finalul anului.

„Anul acesta, am pus bazele unei noi capacitati de productie langa Oradea, incercand sa mentinem la cote inalte fluxul productiv si calitatea creatiilor Mathilde. Acest pas ne-a incurajat sa privim cu incredere spre viitor si sa deschidem alte reprezentante Mathilde in tara. Am ales din nou Bucurestiul, de data aceasta pe Calea Dorobanti, ca destinatie pentru cel de-al doilea showroom Mathilde”, a declarat Razvan Ghesea, director investitii Mathilde.

Sursa: wall-street.ro


Inca trei restaurante Taco Bell in 2018, dupa ce romanii s-au ingramadit la Mall Baneasa

Trei noi restaurante Taco Bell vor fi lansate anul viitor in Romania, dupa ce luna trecuta a fost inaugurata prima unitate pe plan local, in Mall-ul Baneasa din Bucuresti.

Reprezentantii companiei anuntasera deja ca pana la finalul lui 2017 va fi deschis al doilea restaurant, in Mega Mall, din Capitala.

“Pana la finalul acestui an vom deschide un nou restaurant Taco Bell in Mega Mall, din Capitala, iar anul viitor vom inaugura alte trei locatii in tara. (…) Lansarea restaurantului Taco Bell din Mall Baneasa a reprezentat un succes incredibil, cu un numar urias de clienti care au asteptat rabdatori la coada pentru a se bucura de produsele fantastice pe care le servim”, a declarat Mark Hilton, CEO Sphera Group, compania care opereaza brandurile KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania.

Sursa: wall-street.ro


Al doilea magazin Miele din Bucuresti, Miele Point Dorobanti, a inregistrat vanzari de 400.000 de euro, in primul an de la deschidere

Miele Point Dorobanti, al doilea magazin deschis de Miele in Bucuresti, a inregistrat vanzari de 400.000 de euro, in primul an de la inaugurare. Investitia initiala realizata de Miele in deschiderea magazinului, in septembrie 2016, a fost de 100.000 de euro.

In Bucuresti, compania detine si cel mai mare magazin din retea, showroom-ul Miele din Piata Presei. La nivel national, Miele, compania numarul unu in productia de electrocasnice premium, are trei magazine proprii si cinci magazine exclusive, deschise in regim de franciza, in orase mari din tara: Sibiu, Targu Mures, Deva, Brasov si Cluj-Napoca.

Sursa: wall-street.ro


Armani Exchange a deschis primul magazin din Romania, in Baneasa Shopping City

Armani isi continua expansiunea in retail cu deschiderea noului sau magazin, Armani Exchange, primul din Romania, la parterul centrului comercial Baneasa Shopping City din Bucuresti.

Brandul Armani Exchange este prezent in Romania in sistem de franciza si este detinut de grupul Peeraj, cel mai puternic grup local de fashion. Anul trecut, grupul arab Peeraj a obtinut o cifra de afaceri de peste 51 milioane euro (229 milioane lei) si un profit net de peste 1,8 milioane euro (8,2 milioane lei).

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide