0765.438.336

Stirile saptamanii 6 – 12 iulie

Sophia, o afacere cu perdele, draperii si obiecte decorative din tesaturi, a avut incasari anul trecut de 1,3 milioane de euro, in crestere fata de 2013, cand incasarile au fost de 1 milioane de euro. Reteaua de magazine reuneste acum la 24 de spatii, dintre care 7 sunt proprii si 17 francize. Miza mare a antreprenoarei, Anamaria Stefan, este insa exportul, care ar urma sa dubleze in urmatorii ani cifra de afaceri.

sursa: businessmagazin.ro


imgresCei care vor sa testeze pentru prima data ipostaza de antreprenor sau cei care vor sa isi „parieze” banii obtinuti din alte businessuri pe un nou sector pot sa ia in calcul sa deschida o franciza a lantului moldovenesc de restaurante La Placinte.

La Placinte este o marca comerciala din Republica Moldova, aparuta in anul 1999, care din primii ani de existent, a devenit leader de piata national si s-a plasat in randurile companiilor cu dinamica de dezvoltare inalta.

sursa: ZF.ro


imgresBrandul de restaurante fast-food Passage se bate cu francizele McDonald’s si KFC in Galati si face afaceri de 30 mil. lei din restaurante fast-food.

Yilmaz Yildirir a lansat brandul de restaurante fast-food acum trei ani, cand abia isi sarbatorea majoratul, ajungand astazi la cinci localuri sub acest nume in  Galati si Braila si la afaceri de aproape 30 mil. lei.

sursa: ZF.ro


Ralf Wein,  germanul care con­­duce opera­tiu­ni­le com­­paniei H&M  in Europa Cen­­trala si de Est, spune ca in Romania 99% din shopping se face la mall, aces­ta fiind motivul pentru care retailerii pre­fera mallurile. H&M a incercat si in Romania comertul stra­dal, mergand pe Lipscani in centrul vechi al Bucu­restiului.imgres

Retailerul suedez H&M a ajuns la patru ani de la intrarea pe piata lo­ca­la la o retea de 41 de magazine si con­ti­nua expansiunea in contextul in care exis­­ta potential pentru dublarea rete­lei.

sursa: ZF.ro


megamall-andreea-alexandruFondul de investitii sud-african Investec Asset Management a ajuns sa detina 5% din actiunile fondului imobiliar NEPI, proprietarul centrelor comerciale Promenada si Mega Mall din Bucuresti, in urma unei tranzactii desfasurata saptamana trecuta cu o valoare de 723 milioane de lei.

sursa: ZF.ro


imgresIn Bucuresti Mall s-a redeschise brandul de fashion Etic, detinut de antreprenori romani, in urma unei investitii de 85.000 de euro. Etic este unul dintre putinele branduri de moda fondate de antreprenori locali, care concureaza pe unul dintre cele mai competitive segmente de piata din economia romaneasca, dominat de giganti internationali ca H&M sau Inditex (Zara, Bershka).

sursa: ZF.ro


Magazin-Sofiaman-Iulius-Mall-Timisoara-2-525x350

Sofiaman, producator de imbracaminte de noapte, deschide primul sau magazin in sistem franciza, in  Iulius Mall  Timisoara, cu investitii de 65.000 de euro. Programul de franciza a fost lansat in 2014 si are ca obiectiv deschiderea de magazine Sofiaman in principalele orase din Romania. In prezent, Sofiaman opereaza 9 magazine proprii deschise in Bucuresti, Iasi, Targu-Neamt, Cluj, Suceava si un magazin online. Produsele Sofiaman sunt comercializate in tara si in peste 300 unitati ale distribuitorilor.

sursa: Forbes.ro


Romanul Meidan Butnaru (35 ani), director comercial la Meshek Wings Tours Ltd, una dintre cele mai mari companii de turism din Israel, si-a propus ca anul acesta sa aduca 25.000 de israelieni in vacanta in Romania cu un singur cuvant: mall-uri. Israelienii sunt niste impatimiti ai shopping-ului, fapt pentru care multi dintre ei renunta la Creta sau Rodos pentru Constanta sau Bucuresti.

sursa: wall-street.ro


16-17-baneasa-27

Romanii au facut anul trecut cumparaturi in valoare de circa 2,7 mld. euro in cele 59 de mall-uri care functioneaza la nivel national. Bucurestenii asigura peste 44% din vanzarile centrelor comerciale din tara. Romanii aloca 26% din banii dedicati consumului cumparaturilor in mall-uri, parcuri de retail sau galerii comerciale. Retailerii nu sunt singurii care profita de pe urma apetitului romanilor pentru cumpataturi. Circa 15% din cei 2,7 mld. euro cheltuiti in centrele comerciale din tara ajung in buzunarele proprietarilor de mall-uri sub forma de chirii.

sursa: capital.ro


20150527_megamall-300x228Mega Mall – unul dintre cele mai inovative mall-uri din Romania. Noul centru comercial a investit intr-o solutie futurista, marca RBC, compusa din soft si hard: info kiosk-urile interactive care prezinta harta interactiva a mall-ului (tehnologia este avansata si in acelasi timp foarte usor de accesat – cauti magazinul de care esti interesat si iti alege drumul optim de a ajunge acolo).

sursa: clubitc.ro


Timisoara-Plaza-dtz-1_650x433Timisoara va avea inca un mall. Incep lucrarile la Timisoara Plaza din zona Modern.  Dupa Iulius Mall si centrul comercial care se va deschide in Calea Sagului, acum vor incepe si lucrarile la Timisoara Plaza de pe Calea Lugojului. Desi acesta trebuia sa fie deja gata de acum cativa ani, compania israeliana-Plaza Centers a anuntat ca lucrarile vor incepe pana la finalul acestui an.

sursa: viptim.ro


Insertia francizei, in calitate de format de afacere veritabil, pe piata romaneasca s‑a produs tardiv; anul 1995 a marcat, in acest sens, patrunderea primei francize internationale in Romania. Compania care a deschis noua practica antreprenoriala a fost McDonald’s. Deschiderea catre practicile comerciale, respectiv activitatile antreprenoriale aferente unei piete libere a avut loc in conditii vitrege si incompatibile cu statutul unei natiuni democratice. Fara doar si poate, amplul proces al tranzitiei a ridicat o serie de probleme majore Romaniei.

sursa: universuljuridic.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide