+40.723.622.253

Stirile saptamanii 6 – 12 ianuarie

Ai niste bani “pusi deoparte” si te gandesti in ce sa investesti?

Ei bine, ne-am gandit sa iti venim in ajutor cu un workshop in care iti prezentam francize cu investitie relativ redusa, unde investitia la cheie nu depaseste 50.000 euro.

Vor fi prezenti 4 de speakeri care ne vor impartasi experienta lor pe care au acumulat-o de-a lungul anilor lor de antreprenoriat. 

Daca ti-am starnit interesul vino pe data de 28 Ianuarie 2020 la Mindspace Victoriei, etajul 1, Bucuresti, la “6 afaceri testate cu investitie redusa [pt Bucuresti & Ploiesti]”.

https://ove.ro/


One United demareaza constructia birourilor One Cotroceni Park de la viitoarea statie de metrou Academiei

One United Properties, dezvoltatorul controlat de Victor Capitanu si Andrei Diaconescu, a obtinut autorizatia de construire pentru prima faza a proiectului de birouri One Cotroceni Park, un business park cu suprafata bruta inchiriabila (Gross Lettable Area) de 80.000 mp.

„Marcam in acest moment startul celui mai mare proiect de regenerare urbana din zona centrala a Bucu­restiului, pe un teren de 5,8 hectare“, spune Mihai Paduroiu, CEO Office Division, One United Properties.

Sursa: zf.ro


Actiunile retailerului de imbracaminte Marks & Spencer, cu magazine si in Romania, au scazut joi cu peste 11% dupa ce compania a anuntat venituri mai mici

Acţiunile retailerului de îmbrăcăminte Marks & Spencer, cu magazine şi în România, au scăzut joi cu peste 11% după ce compania a anunţat venituri mai miciActiunile retailerului britanic de imbracaminte si mancare Marks & Spencer (simbol bursier – MKS) au inregistrat joi la Londra o scadere de peste 11% dupa ce compania a anuntat ca veniturile totale din Marea Britanie au scazut cu 0,6% in T4/2019, potrivit Market Watch. Compania a anuntat ca a generat venituri de 2,7 miliarde de lire sterline pe piata din UK in cel de-al patrulea trimestru din 2019.

Brandul britanic este prezent pe piata din Romania din anul 2000, iar incepand cu septembrie 2017 functioneaza in sistem de franciza prin compania cipriota Voici La Mode Group, care a preluat trei magazine Marks & Spencer in Baneasa Shopping City, Plaza Romania si Bucuresti Mall.

Marks & Spencer a lucrat in parteneriat cu Voici La Mode Group din 1960. In prezent, Voici La Mode Group detine si conduce peste 35 de magazine in Cipru si Romania, incluzand magazine Marks & Spencer, CELIO, Wallis, Dorothy Perkins, Evans, Topshop, Topman, dar si lantul de cafenele si restaurante Café la Mode.

Sursa: zf.ro


Sase malluri noi s-au deschis in 2019 si patru au fost extinse la nivel national

Şase malluri noi s-au deschis în 2019 şi patru au fost extinse la nivel naţionalAnul 2019 a adus pe piata locala sase noi centre co­mer­ciale sau parcuri de retail si patru extinderi importante. Pentru prima data in Sibiu a fost inaugurat un mall anul tre­cut, iar Iulius a deschis in Timisoara proiectul Iulius Town, care pe langa mall vine si cu o componenta de birouri.

„O tendinta remarcata in 2019 a fost apetitul pentru procesele de refurbishment, tendinta care se va mentine si in perioada 2020-2021. Din dorinta de a tine pasul cu piata aflata in plina dezvoltare si cu cererea consumatorului, centrele comerciale prezente pe piata de mai bine de zece ani aloca resurse pentru procesele de refurbishment“, a declarat Cristina Toros, Senior Consultant, Retail Agency, CBRE Romania.

Un astfel de exemplu este centrul co­mer­cial VIVO! Cluj-Napoca, aflat in proprieta­tea Immofinanz si ad­ministrat de CBRE Romania, care a trecut in 2019 printr-un amplu proces de modernizare, in urma caruia au fost des­chise noi magazine, precum Peek & Cloppenburg, Skechers si Nespresso.

Sursa: zf.ro


Dodo Pizza va deschide doua pizzerii in Bucuresti si va lansa procesul de francizare, in 2020

Dodo Pizza deschide doua pizzerii in 2020 si lanseaza procesul de francizareReteaua Dodo Pizza, prezenta in Bucuresti si Brasov, are in plan sa deschida anul acesta doua noi pizzerii in Bucuresti si sa lanseze procesul de francizare, estimand o crestere a vanzarilor de pana la 20 de milioane de lei, a declarat Sergiu Bolocan, fondatorul francizei din Romania.

Planul este sa deschida inca doua restaurante in Capitala, in a doua parte a acestui an, in zonele Titan, Drumul Taberei sau Colentina. De asemenea, va fi lansat procesul de francizare. „Lansam francizarea, am inceput sa colaboram cu francize.ro in vederea gasirii de francizati potriviti in resedintele de judet”, a spus Sergiu Bolocan.

La finalul anului 2019, in pizzeriile Dodo lucrau 147 de angajati, numar care va creste cu circa 30-40% anul acesta, urmand ca o parte din personal sa fie angajat din Nepal.

Sursa: wall-street.ro


Taco Bell a inaugurat al zecelea restaurant, in Constanta

Taco Bell a inaugurat al zecelea restaurant, in ConstantaTaco Bell a inaugurat primului restaurant din Constanta, pe data de 30 decembrie.

„La doi ani de la lansare pe piata din Romania, numaram 10 restaurante Taco Bell, in 7 orase importante din tara. Rezultatele bune pe care le-am obtinut ne incurajeaza sa mergem si mai departe, continuand in 2020 cu noi deschideri si surprize pentru fani”, a spus Costica Misaca, director general Taco Bell Romania

Taco Bell a intrat pe piata din Romania in octombrie 2017 si are in prezent 10 unitati pozitionate in unele din cele mai importante orase din tara: Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu, Timisoara, Ploiesti si Brasov, fiind urmat de Constanta.

Sursa: wall-street.ro


Forever 21 a inchis magazinul din Sun Plaza dupa ce la nivel global brandul se prabuseste

Forever 21 a inchis magazinul din Sun Plaza dupa ce la nivel global brandul se prabusesteForever 21 a intrat pe piata romaneasca in 2016, odata cu deschiderea primului magazin, in centrul comercial ParkLake. Brandul american a fost adus de compania Teren Management Europe, francizat exclusiv al Forever 21 in 9 tari din Europa. Ulterior, reprezentantii brandului au deschis cel de-al doilea magazin Forever 21 in Sun Plaza in 2017.

Recent, retailerul de fashion a inchis magazinul din Sun Plaza, dupa aproape 3 ani de functionare. Magazinul avea o suprafata de 2.000 de metri patrati si comercializa atat articole vestimentare pentru femei, cat si pentru barbati.

Brandul Forever 21 ramane astfel cu o singura unitate in Romania, cea din ParkLake. Reprezentantii centrului comercial spun ca momentan nu au informatii privind inchiderea magazinului Forever 21 din ParkLake, insa inchiderea acestuia ar inseamna practic iesirea brandului de fashion din Romania, avand in vedere ca Forever 21 nu este prezent in mediul online.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide