0765.438.336

Stirile saptamanii 6 – 12 decembrie

Grupul francez Lagardère Travel Retail vrea sa repozitioneze reteaua Inmedio, care are in prezent 231 magazine in Romania, si sa extinda lantul cu noi locatii, inclusi prin formate sau canale noi

Grupul francez Lagardère Travel Retail vrea sa repozitioneze reteaua Inmedio, care are in prezent 231 magazine in Romania, si sa extinda lantul cu noi locatii, atat in malluri si galerii comerciale, cat si prin formate sau canale noi.

“Inmedio este brand-ul Lagardère Travel Retail cu recunoasterea cea mai mare in piata locala si care si-a adus contributia in cei 20 de ani de existenta la dezvoltarea retailului local de impuls la standarde europene. Ne bucuram ca, in ciuda contextului volatil, reusim sa ne mentinem apetitul pentru inovare si sa sustinem dezvoltarea acestui concept. Toate initiativele noastre sunt rezultatul unui efort concertat de intelegere a clientului si vizeaza regandirea acestui business in aliniere atenta cu nevoile si preocuparile acestuia. De asemenea, ne propunem sa cautam noi modele de extindere si operare pentru diversificarea canalelor noastre din mediul urban. Un suport considerabil va veni de la partenerii antreprenori, alaturi de care continuam extinderea si pe care ne bazam pentru intelegerea si deservirea atenta a clientilor nostri”, declara Alexandru Chilea, COO Essentials Business Line.

Sursa: zf.ro


Andreea Balcan, director general Matematica Interactiva. Cum incearca familia Balcan sa extinda in tara un club privat de matematica prin franciza: Investitia este intre 15.000 si 18.000 de euro, break-even-ul este de 60 de copii si poti sa recuperezi investitia dupa un an

ZF Live. Andreea Bâlcan, director general Matematica Interactivă. Cum  încearcă familia Bâlcan să extindă în ţarăAndreea Balcan, director general al centrului Matematica Interactiva, sustine ca in randul elevilor romani se simte nevoia unor cursuri suplimentare diferite fata de cele de la scoala sau din cadrul meditatiilor clasice, mai ales in contextul in care nivelul din scolile romanesti este in continua scadere.

Centrul Matematica Interactiva a pornit, in urma cu opt ani, ca un business de familie, iar anul acesta a fost deschisa prima franciza, in Constanta. Directorul general al acestuia spune ca urmatoarea franciza va fi deschisa la Craiova, iar targetul este ca in 4-5 ani businessul sa ajunga la 15 francize.

Sursa: zf.ro


Antreprenorul care a lansat un concept unic in Romania. Cum functioneaza businessul unde nu exista angajati

Antreprenorul care a lansat un concept unic în România. Cum funcţionează businessul unde nu există angajaţiConcept store-ul Kuziini functioneaza fara angajati, iar accesul clientilor se face prin intermediul unui sistem de recunoastere faciala instalat la intrare. In acest fel, clientii, fie ei arhitecti, designeri sau utilizatori finali, au acces in showroom 24 de ore din 24, sapte zile din sapte. In interior, cu ajutorul mai multor posturi de lucru, vizitatorii se conecteaza la o platforma de unde isi pot configura bucataria in cele mai mici detalii, iar costul va fi generat automat. „Cu ajutorul unui buton situat pe masa, te conectezi direct cu un designer din back office-ul Kuziini, care iti va da cele mai bune sfaturi in a-ti alege bucataria.”

Pentru prima oara in Romania, si poate si in lume, in concept store-ul Kuziini mobilierul se face pe masura clientului, sustine Tomescu. In acest sens exista un sistem de masurare a inaltimii persoanelor, care ii ajuta pe clienti sa isi configureze bucataria in functie de statura lor. „Cu ajutorul acestui sistem, te asiguri ca vei avea o bucatarie 100% ergonomica, astfel incat sa fie folosita cu usurinta, iar dulapurile sa nu fie nici prea sus, nici prea jos. Acum inaltimea blatului de lucru nu mai  reprezinta o problema, iar corpurile suspendate vor fi mereu la indemana ta.”

Pentru primul an de activitate, el estimeaza un profit net de 1 milion de euro. In ceea ce priveste planurile de viitor, acestea includ deschiderea altor trei unitati, in Cluj, Timisoara si Iasi. De asemenea, intentioneaza sa dezvolte un sistem de francize in urmatorii ani.

Sursa: businessmagazin.ro


Cum a fost transformat un produs simplu, pe care bunicile il faceau pe timpul comunismului, intr-o afacere profitabila, unde stau clientii la coada, deschisa in centrul Bucurestiului

Cum a fost transformat un produs simplu, pe care bunicile îl făceau pe timpul comunismului, într-o afacere profitabilă, unde stau clienţii la coadă, deschisă în centrul Bucureştiului Am deschis Scovergaria Micai in 2014. Am vazut ca peste tot in tara si in Bucuresti sunt fast-fooduri cu mancare orientala, cu shaorma, dar nimic romanesc. M-am gandit cum sa promovez, in regim de fast-food, un produs romanesc cunoscut. Eram pe strada in ziua in care mi-a venit ideea cu scovergile, am avut un declic”, povesteste Mircea Ion, fondator al companiei.

A pornit la drum cu o investitie initiala de 20.000 de euro, fonduri proprii, dar a continuat sa extinda spatiul si gama de produse permanent. „Noi am plecat de la doua geamuri, doua vitrine. Pe urma am avut trei vitrine si am facut si patiserie cu placinte – mai mult placintarie. Mama avea retetele de placinte, bunica – pe cele de scovergi. Dupa aceea am reusit sa preluam tot spatiul si sa facem o  investitie de 200.000 de euro, sa arate ca acum. Avem si cofetarie artizanala, si patiserie, si scovergile, si zona de bacanie.”

In 2020, compania a avut o cifra de afaceri de 2,22 de milioane de lei, in crestere de la 1,8 milioane, rezultat inregistrat in 2019. „Noi cu investitia pe care am facut-o trebuia sa dublam cifra de afaceri, asta era targetul nostru, trebuia sa ajungem la 3,6 milioane de lei, dar a venit pandemia. Anul acesta speram sa ajungem la 2,6 milioane de lei cel putin, dar nu mai putem sa facem estimari.”

In curand, compania urmeaza sa se extinda cu o noua unitate. „Asta am avut in plan si anul trecut, dar a venit pandemia. Pe noi ne-a prins dupa o luna in care reinvestisem 200.000 de euro in afacere. Si am cam asteptat un pic anul asta, pentru ca nu am stiut incotro sa o luam. Acum urmeaza sa mai facem inca un punct de lucru si dupa aceea sa francizam.”

Sursa: businessmagazin.ro


Lantul de cafenele 5 to go vrea sa deschida 200 de noi locatii in 2022

Lanțul de cafenele 5 to go vrea să deschidă 200 de noi locații în 2022Lantul de cafenele 5 to go vrea sa deschida 200 de noi locatii in 2022, dorind sa ajunga la un total de 1.000 de cafenele in Romania. Totodata, compania vrea sa extinda gama de produse.

„In 2021, am avut motoarele turate mai mult ca niciodata. Se stie cat de dificila a fost perioada aceasta, iar eforturile de a pastra cafenelele deschise si francizele active pentru partenerii nostri au adus o presiune mare pentru echipa centrala. Tocmai de aceea, am investit in consolidarea echipei. Anul acesta aproape s-a dublat numarul colegilor mei, in special in departamentele care ofera sprijin in relatia cu francizatii, precum cel de business development, customer service si retail”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Dezvoltarea 5 to go la nivel national a fost accelerata anul acesta la nivelul oraselor mici si mijlocii, reteaua avand in acest moment acoperire in 60 de orase. Pe langa Bucuresti, orasele in top cu cel mai mare numar de cafenele sunt Brasov, Constanta, Ploiesti, Bacau si Iasi.

Sursa: wall-street.ro


Reteaua de francize La Doi Pasi deschide un nou magazin in Bucuresti

Reteaua de francize LaDoiPasi, dezvoltata de Metro Cash&Carry Romania, deschide un nou magazin in format urban. Magazinul este situat in Bucuresti.

,,Imbunatatim constant conceptul si dezvoltam solutii pentru ca antreprenorii romani independenti sa beneficieze de standarde conforme cu cele mai noi tendinte din comertul modern de proximitate, de o flexibilitate sporita in adaptarea la nevoile consumatorilor finali si de o mai mare usurinta in administrarea afacerii lor intr-un context complex.

In cadrul acestui nou concept, punem accent deosebit pe zona de produse proaspete, pe serviciile oferite si pe usurinta de a face cumparaturi in magazin. Consumatorii finali beneficiaza in acest nou magazin de o gama extinsa de produse, inclusiv din categoria „food-to-go” si de o selectie variata de gustari gata preparate”, a transmis reteaua Metro Cash&Carry Romania.

Sursa: retail.ro


Veranda Mall extinde portofoliul de magazine cu peste 15 branduri noi, dupa o investitie de 600.000 euro si creeaza 60 de locuri de munca noi

Veranda Mall incheie anul 2021 cu peste 15 branduri noi in portofoliul de magazine, dupa investitii totale de peste 600.000 euro, care au generat  peste 60 de noi locuri de munca. Noua dintre magazine si-au deschis deja usile in cursul acestui an, iar alte opt branduri urmeaza sa deschida noile locatii in 2022.

„Veranda este un mall de proximitate care incearca sa raspunda nevoilor comunitatii din care face parte. De aceea, prin mixul de chiriasi pe care il avem incercam sa satisfacem o mare plaja a acestor nevoi: de la partea de divertisment pana la servicii postale sau administrative, restaurante, magazine de fashion sau hypermarket”, a declarat Maria Craciun, center manager Veranda Mall.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide