0765.438.336

Stirile saptamanii 6 – 12 august

O noua cafenea tematica, la Timisoara. Lantul TED’S COFFEE CO. va deschide in ansamblul Openville prima sa locatie din oras

O noua cafenea cu un concept aparte pentru iubitorii aromatei licori negre, in ansamblul Openville. Lantul national TED’S COFFEE CO. va deschide prima sa locatie din Timisoara in proiectul mixt care se dezvolta, in prezent, in proximitatea Iulius Mall.

Timisorenii vor savura aici de la traditionalele espresso, cappuccino, latte sau cafea la filtru, in combinatii delicioase de caramel, tiramisu, cocos si nuci, pana la ultimele tendinte in domeniu, precum cold brew, espresso tonic, matcha latte sau chai latte. Nu vor lipsi preparatele de vara pe baza de cafea, ceaiurile parfumate, ciocolata calda si bauturile energizante din fructe. In plus, clientii vor avea libertatea sa creeze propriile combinatii dorite pana vor obtine cafeaua care le place.

Lantul TED’S COFFEE CO. este prezent la nivel national cu 17 unitati, in orase precum Bucuresti, Brasov, Sibiu si Ploiesti.

Sursa: wall-street.ro


Polonezii de la Pizza Dominium, care in cel mai bun moment ajunsesera la zece pizzerii in Romania, au tras obloanele si au iesit de pe piata locala

Momentan polonezii isi concentreaza atentia asupra pietei-mama, unde mai au 70 de localuri, potrivit datelor de pe site-ul propriu. Pe piata locala a pizzeriilor, Pizza Dominium se lupta atat cu grupuri straine precum Pizza Hut sau Domino’s, cat si cu branduri locale ca Jerry’s sau Presto si localuri de cartier.

Lantul de pizzerii Pizza Domi­nium, controlat de un grup polonez cu acelasi nume, a iesit de pe piata locala dupa ce a inchis toate unitatile pe care le mai detinea in Romania, potrivit fostului CEO al companiei, executivul roman Daniel Grigorescu.

Sursa: zf.ro


A lansat un business cu incaltaminte pentru copii dupa ce a devenit parinte. Acum are 5 magazine si tinteste afaceri de 1,2 milioane euro

A lansat un business cu incaltaminte pentru copii dupa ce a devenit parinte. Acum are 5 magazine si tinteste afaceri de 1,2 milioane euroPetrisor Vaida, un antreprenor din Cluj, a pus bazele unui business cu incaltaminte pentru copii dupa ce a devenit parinte si s-a confruntat cu o lipsa de astfel de produse . A pus bazele bigstep, magazin ce importa branduri de incaltaminte pentru copii si care a ajuns in 7 ani la afaceri de un milion de euro si o retea nationala de 5 magazine.

„Inspiratia de business a venit ca urmare a, probabil, uneia dintre cele mai importante schimbari din viata mea si am avut norocul sa ma lansez pe piata intr-un moment in care retailul abia incepea sa se dezvolte. Experienta mea profesionala a fost atunci dublata de tot ceea ce invatam eu insumi ca parinte, ceea ce m-a ajutat sa inteleg publicul nostru tinta. Pentru a ajunge aici, am invatat mult prin practica, iar atunci cand am simtit nevoia sa consolidez, am inceput un program de MBA care sa imi ofere structura necesara dezvoltarii si scalarii businessului”, povesteste Petrisor Vaida despre inceputurile businessului.

Sursa: wall-street.ro


Un brand sloven de produse pentru casa intra pe piata locala. ”Vrem cel putin 19 magazine in urmatorii trei ani”

Imagini pentru https://www.newmoney.ro/un-brand-sloven-de-produse-pentru-casa-intra-pe-piata-locala-vrem-cel-putin-19-magazine-urmatorii-trei-ani/Vitapur Home, brand dezvoltat ȋn Slovenia sub care sunt fabricate si comercializate produse premium pentru casa, activitati sportive sau calatorie, a intrat pe piata locala prin deschiderea unui magazin de 120 de metri patrati ȋn cadrul centrului comercial Mega Mall din Bucuresti, detinut de grupul sud-african NEPI Rockcastle.

„Planul strategic include deschiderea a cel putin 19 magazine Vitapur ȋn urmatorii 3 ani pe teritoriul Romȃniei”, a spus Andrej Podgoršek, managing director al Ad Vita Group, grupul care detine brandul Vitapur.

Vitapur are ȋn momentul de fata o retea de aproximativ 90 de magazine ȋn centre comerciale si galerii din Slovenia, Croatia, Muntenegru, Serbia, Bosnia si Hertegovina si Austria, primul magazin de pe piata locala urmȃnd a fi inaugurat ȋn luna august a acestui an. Pe lȃnga brandul Vitapur, care da numele companiei, ȋn portofoliul retailerului se mai regasesc marcile Vitapur Family, Hitex, Rosmarino, Scandinavia, 4kiddo si Svilanit.

Sursa: newmoney.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide