0765.438.336

Stirile saptamanii 5 – 11 septembrie

Ciprian Stancu, cel care a renuntat in urma cu trei ani la corporatie pentru a pasi in antreprenoriat, a construit intr-un an si jumatate un business cu produse certificate organic devenit foarte popular in randul consumatorilor. Acum, Republica Bio se pregateste de francizare, fiind demarate deja discutii cu parteneri din tara, dar si din strainatate.

Dupa un an si jumatate de la lansarea magazinului online cu produse cerficate organic Republica Bio, Ciprian a decis sa testeze si comertul traditional, aducand conceptul in offline printr-un magazin situat in parcarea complexului comercial Baneasa, din Bucuresti.

Sursa: wall-street.ro


202684_articolGrupul Coffee 2 Go, care detine in prezent 14 coffee spot-uri, asteapta la finalul anului o cifra de afaceri cu 88% mai mare decat in 2015. Cresterea se datoreaza deschiderii de noi kiosk-uri/coffee spot-uri atat in administrare proprie, cat si in regim de franciza. Kiosk-urile Coffee 2 Go sunt recunoscute de cumparatori dupa design-ul unic in forma de pahar de cafea, inregistrat pe piata din Romania. Coffee spot-urile Coffee 2 Go sunt amplasate in prezent in Bucuresti, Pitesti, Brasov si Piatra Neamt.

“Anul 2016 este un an in care ne consolidam pozitia si in acelasi timp continuam amplasarea de noi mini coffee spot-uri in Bucuresti si in alte orase din Romania. La mai putin de patru ani de la deschidere avem deja 9 locatii proprii mature si 5 in regim de franciza, iar in urmatorii 2 ani estimam ca vom ajunge la un total de 30 de kiosk-uri. Obiectivul nostru este sa ducem brandul Coffee 2 Go in toata tara, iar procesul de francizare reprezinta in acest moment o prioritate pentru noi”, a declarat Iuliana Timaru, managing partner Coffee 2 Go.

Sursa: wall-street.ro


63045dfe4a69a5761be870c270e26881-760x0-00-65Viorel Catarama, omul de afaceri care detine producatorul de mobila Elvila, si-a propus sa atinga in acest an afaceri de 27 mil. euro, in timp ce profitul ar putea creste de aproape cinci ori fata de 2015.

Pentru acest an compania vizeaza un avans de 10% a business-ului, pana la 27 milioane de euro pe fondul extinderii gamei de produse, cresterea numarului de francize si a numarului de clienti, atat pe zona persoanelor fizice, cat si pe zona business (rezidential, HoReCa). Mai mult, profitul ar putea creste de 4,9 ori, pana la 880.000 euro. Pe lista de obiective pentru 2017 Elvila bifeaza si dezvoltarea retelei de magazine in franciza. Conditiile de intrare in franciza sunt, printre altele, existenta unui spatiu de 200 mp si o investitie minima de 5.000 de euro, se arata pe site-ul companiei.

 Sursa: wall-street.ro


202614_firstDaco Invest, compania care detine franciza LEGO in Romania, a deschis un nou magazin in urma unei investitii de 200.000 euro. Cel de-al saptelea magazin LEGO este situat in centrul comercial ParkLake din Bucuresti si are o suprafata de 112 mp. In acest magazin vor lucra 6 angajati.

Celelalte sase magazine sunt deschis in Bucuresti (AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, MEGA Mall), Ploiesti (AFI Palace), Cluj (Polus City Center) si Constanta (City Park).

Sursa: wall-street.ro


zara-home-628x250Grupul spaniol Inditex, care detine in portofoliu opt branduri printre care si Zara, va deschide pe data de 8 septembrie primul magazin din provincie sub brandul de decoratiuni interioare Zara Home. Acesta va fi inaugurat in centrul comercial City Park din Constanta. In total sub acest brand sunt deja deschise cinci unitati, toate in Bucuresti. Cel din Constanta urmeaza a fi astfel numarul sase. Zara Home este insa disponibil si online, magazinul fiind lansat in toamna anului trecut.

Sursa: ZF.ro 


Cel mai ambitios proiect urban: Gara de Nord din Bucuresti ar urma sa fie inlocuita cu un mall.

In septembrie 2016, Centrul de Excelenta in Urbanism (CEP) a venit cu un plan revizuit pentru Gara de Nord. Solutia propusa este mutarea Garii principale (Terminalul A) la o distanta de circa 1.3 km, la nord de Podul Grant. Ea ar fi legata de mijloacele de transport in comun de pe Calea Grivitei. Gara s-ar construi simultan cu un mall adiacent si ar permite functionarea neintrerupta a Garii de nord prin construirea unei structuri usoare pe liniile de cale ferata existente in zona propusa pentru Terminalul A.

 Sursa: ZF.ro 


Brandul italian de imbracaminte Motivi, parte a retailerului de moda Miroglio Fashion SRL, Italia, a deschis un nou magazin in Bucuresti, in incinta mall-ului ParkLake, intregindu-si reteaua de 18 locatii detinute in acest moment. Noul magazin s-a deschis in urma unei investitii de aproximativ 140.000 euro.

In prezent, brandul are 18 magazine in tara, dintre care 16 proprietate si 2 francize  (Bucuresti, Timisoara, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Suceava, Bacau, Arad, Ploiesti, Pitesti, Targu-Mures), si urmeaza sa se extinda prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocari, punand accentul pe imbunatatirea vizibilitatii si experientei clientului.

Pe langa aceste actiuni, Miroglio Fashion are in plan cresterea numarului de locatii in sistem de franciza, ca parte a procesului de expansiune in Romania si de consolidarea pozitiei sale in regiune prin redeschiderea magazinului din Bulgaria si prin introducerea unor noi brand-uri in magazinul MOTIVI din Republica Moldova (Chisinau).

Sursa: businessmagazin.ro


braila-mall-exterior-524x350Fondul sud-african de investitii NEPI urmeaza sa finalizeze lucrarile de extindere si modernizare pentru Braila Mall pana la sfarsitul acestui an, ajungand la o suprafata total de aproape 57.000 de metri patrati.

Intr-un comunicat de presa, compania a anuntat si nume noi de retaileri de moda ce vor ocupa un spatiu in centrul comercial. Astfel, din aceasta toamna, Stradivarius, Pull&Bear si Bershka, branduri apartinand Inditex, vor mari lista de optiuni de cumparaturi pentru comunitatea locala. Totodata, LC WAIKIKI se regaseste pe lista brandurilor care vor deschide noi magazine la Braila Mall in perioada urmatoare.

Sursa: forbes.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide