0723.622.253

Stirile saptamanii 5 – 11 martie

 

Lantul de cafenele Tucano, creat in Moldova, merge dupa corporatisti in cladirile de birouri si mai deschide inca opt cafenele

Lantul de cafenele Tucano Coffee, un brand al antreprenorului Ruslan Cojocaru din Republica Moldova, adus pe piata locala in urma cu cinci ani, a ajuns la afaceri de 3,7 milioane de euro anul trecut, in crestere cu circa 22% fata de 2016, cu doar sase locatii in prezent, dintre care cinci francize.

„Noi din 2017 am ales sa dezvoltam si conceptul Tucano mini care s-ar potrivi locatiilor stradale sau s-ar afla intr-o cladire de birouri. Am decis sa ne dezvoltam si pe locatii mici si o sa ne axam pe corporatisti mult mai mult. Publicul nostru tinta e dat de corporatisti, studenti, oameni de afaceri, turisti. Vrem in cladirile de birouri pentru ca ele apar tot mai des aici in Bucuresti, zona Pipera – aceasta va fi punctul nostru pentru 2018. Deja am avut in luna februarie cateva intalniri in legatura cu blocurile care se ridica acolo si negociem conditiile”, a spus Elena Bordian, manager Tucano Coffee Romania.

Sursa: zf.ro


Lantul de farmacii Dona a ajuns la afaceri de 230 mil. euro in 2017, plus 20%. „In 2018 deschidem in orasele mici si medii, acolo unde este inca neacoperita nevoia de servicii farmaceutice.”

Lantul de farmacii Dona, al treilea jucator din piata de retail farmaceutic, controlat de Eugen Banciu, a ajuns in 2017 la afaceri de 230 de milioane de euro, in crestere cu circa 20% fata de 2016.

„In 2018 ne vom consolida prezenta in tara prin deschiderea de unitati noi in special in orasele mici si medii, acolo unde este inca neacoperita nevoia de servicii farmaceutice”, a spus Mihaela Ungureanu, directorul general al Siepcofar SA, una dintre firmele care formeaza grupul Dona.

Sursa: zf.ro


Seful Starbucks Romania: Vrem sa ne dublam reteaua la 75 de cafenele in 3-4 ani

Lantul american de cafenele Starbucks si-a dublat reteaua la 38 de unitati in ultimii trei ani si vrea sa mentina ritmul expansiunii. Astfel, compania are in plan sa ajunga in urmatorii 3-4 ani la aproape 75 de unitati, ceea ce ar insemna o noua dublare a retelei.

„In vara lui 2015, cand am preluat, aveam 19 cafenele, iar acum avem de doua ori mai multe. Romania este a doua cea mai mare piata din Europa Centrala si de Est si este subdezvoltata, gradul de penetrare al cafenelelor fiind inca mic“, spune Mateusz Sielecki, regional director al Star­bucks pentru Romania si Bulgaria.

Brandul este prezent pe piata locala de mai bine de zece ani, inca de la inceput fiind dezvoltat in sistem de fran­ciza. Acum, franciza pe Romania o are grupul polonez Amrest, un gigant cu prezenta pe mai multe piete. Mateusz Sielecki spune ca vede potential pentru dublarea retelei, cu un ritm de dezvoltare de zece unitati pe an, acelasi de pana acum. „Vrem sa avem o dezvoltare echilibrata intre Bucuresti si orasele mari din provincie. Anul trecut am deschis trei piete noi – Sibiu, Oradea si Galati.“

Sursa: zf.ro


Pas cu pas ocupa Romania. Reteaua de magazine care a sarit pragul de 10 mld. lei in 2017

Pas cu pas ocupă România. Reţeaua de magazine care a sărit pragul de 10 mld. lei în 2017Lantul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comertului ali­men­tar din Romania, a terminat anul trecut cu afaceri de 10,1 mld. lei, cu 4% mai mari decat in 2016.

Kaufland isi consolideaza astfel pozitia de lider al comertului alimentar local, fiind singu­rul jucator din domeniu care a reusit sa obtina afa­ceri ce trec de pragul de 10 mld. lei. De altfel, in economie mai sunt doar doua grupuri care au reusit aceasta performanta: produ­ca­to­rul auto Dacia si grupul OMV Petrom.

Compania a deschis anul trecut 4 magazine permanente si unu temporar, cel mai putin alert ritm de expansiune de la intrarea pe piata. Retailerul va apasa pedala de acceleratie in 2018 cand sunt bugetate zece deschideri din care deja trei au fost operate in primele doua luni din an.

Sursa: businessmagazin.ro


Flanco vrea sa atinga vanzari de peste 1 miliard lei in acest an si sa deschida 15 noi magazine

Flanco vrea să atingă vânzări de peste 1 miliard lei în acest an şi să deschidă 15 noi magazineRetailerul de produse IT&C, electronice si electrocasnice Flanco Retail a incheiat anul 2017 cu cele mai mari vanzari din istoria companiei, ajungand la 983 de milioane de lei, in crestere de 7% fata de anul precedent. Pentru acest an, compania vrea sa depaseasca 1 miliard lei din vanzari, sa deschida 15 magazine noi si si-a propus un nivel al investitiilor de peste 8 milioane de lei.

La finalul lui 2017, Flanco Retail detinea o retea de 125 de magazine, dintre care 17 magazine nou deschise, opt magazine reamenajate si sase magazine relocate.

In acelasi timp, retailerul a inchis anul trecut un numar de zece magazine, care, in contextul expansiunii vanzarilor online, nu si-au mai dovedit rentabilitatea. Flanco se concentreaza, in continuare, pe prezenta in orasele medii, drept urmare, in acest an, alte sase magazine din mall-uri au fost inchise.

Sursa: news.ro


Cinema City se extinde la Timisoara. Conceptul “cina si film”, prima oara in afara Capitalei

Cinema City se extinde la Timişoara. Conceptul Compania Iulius si Cinema City vor aduce in Openville , pentru prima oara in afara Capitalei, cel mai nou concept din industria internationala de cinematografie: VIP Cinema All Inclusive.

Grupul Iulius si Cinema City au incheiat un parteneriat prin care Cinema City se va extinde cu sapte sali noi, in completarea celor deja existente in Iulius Mall Timisoara. Noul parteneriat a fost incheiat in contextul dezvoltarii proiectului Openville, aflat in plin proces de edificare, care va crea o suprafata suplimentara de retail de 47.000 metri patrati.

„Principala noutate a extinderii Cinema City o reprezinta cele trei sali VIP, unde filmul va capata savoare pentru timisoreni, care devin, din spectatori, personajele principale ale serii. Astfel, Cinema City mizeaza pe cea mai inovatoare si de succes tendinta din industrie: cina si cinema. Cinematograful din Openville va fi prima locatie din afara Capitalei unde vom lansa acest concept inedit de VIP – o adevarata experienta cinematografica gourmet, inclusa in pretul unui bilet la cinema”, a declarat Ioana Ionescu, manager de marketing la Cinema City Romania.

Sursa: adevarul.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide