0723.622.253

Stirile saptamanii 5 – 11 februarie

Chocolissimo estimeaza vanzari duble in prima parte a anului, sustinute de sarbatorile de primavara

Chocolissimo, brand de ciocolata belgiana premium prezent in Romania prin franciza, estimeaza vanzari de 1,2 milioane de lei in primul trimestru al acestui an, in crestere cu 100% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Primul trimestru al anului reprezinta 30% din vanzarile anuale ale brandului.

Anul trecut, Chocolissimo a avut vanzari de 2,3 milioane de lei, iar pentru anul in curs estimeaza o crestere de 50%, pana la 3,5 milioane de lei.

Romania este singura tara din grup care sarbatoreste “Martisorul” si datorita cresterii vanzarilor de produse specifice in aceasta perioada inregistrate in cursul anilor trecuti, am reusit sa obtinem dezvoltare de produse specifice si productie dedicata a acestor produse pentru piata din Romania”,declara Aura Oprea, actionar Savorisa, compania care detine brandul Chocolissimo pe piata locala.

Sursa: wall-street.ro


Turcii de la Koton se extind cu un magazin in outletul Fashion House din Capitala

Retailerul turc Koton, prezent pe piata locala cu magazine in Bucuresti, Timisoara, Iasi, Ploiesti si Constanta, a inchiriat o suprafata de 833 de metri patrati in cadrul outletului Fashion House din Capitala.

”(…) Piata romaneasca este foarte promitatoare pentru segmentul de outlet-uri si suntem siguri ca exista loc pentru noi proiecte interesante”, explica Brendon O’Reilly, Managing Director al Fashion House Group.

Brandul Koton a intrat pe piata din Romania in 2007 si a deschis primul magazin in Bucuresti Mall, primul mall din Romania.

Sursa: zf.ro


Ely Davidai renunta la boardul companiei care opereaza restaurantele KFC si Pizza Hut

Ely Davidai, antreprenorul de orginie israeliana care in 1992 a adus franciza Pepsi in Romania, a renuntat din „motive personale“ la mandatul de administrator independent in consiliul de administratie al Sphera Group (SFG), operatorul francizelor KFC, Pizza Hut si Taco Bell.

Ely Davidai a fost numit la in­ceputul lunii octombrie din 2017 membru in consiliul de administratie al Sphera pentru un mandat de doi ani. Davidai este unul dintre cei mai discreti antreprenori, desi de-a lungul timpului a detinut participatii importante la mai multe companii din Romania.

Sursa: zf.ro


Mallul din Rahova prinde viteza: traficul din Liberty Center a crescut cu 12%, iar vanzarile cu 16% in 2017

Centrul comercial Liberty Center, a inregistrat in 2017 o crestere a traficului cu 12% comparativ cu anul anterior si a ajuns la 4 milioane de vizitatori pe an. Vanzarile chiriasilor au crescut cu 16% in 2017 fata de anul 2016, mall-ul atingand un grad de ocupare de 78% fata de 52% la finele anului 2016.Printre cei mai noi chiriasi se numara Carpeta, Casa Covenienza, R&R Boutique, Format Lady si Colin’s.

„Rezultatele obtinute in anul 2017 ne demonstreaza ca strategia de repozitionare si crestere pe care am inceput sa o implementam la finalul anului 2016, cand JLL a preluat administrarea Liberty Center, este sustenabila si ne va ajuta sa ne mentinem dinamica pozitiva de dezvoltare si pentru urmatoarea perioada. Planurile de eficientizare s-au bazat pe o regandire a mixului de chiriasi si pe extinderea zonei de entertainment, astfel incat sa oferim clientilor nostri gama de produse si servicii de care au nevoie din partea unui centru comercial de proximitate. Suntem increzatori ca ritmul de crestere se va mentine in continuare, ceea ce ne ofera posibilitatea sa investim in extinderea unor zone, cat si in lucrari de reamenajare si imbunatatire”, a declarat Corina Stamate.

Sursa: zf.ro


Compania lui Iulian Dascalu a ajuns la un portofoliu de 10 cladiri de birouri in Timisoara, Iasi si Cluj

Compania Iulius, controlata de omul de afaceri Iulian Dascalu, va finaliza in acest an o noua cladire de birouri in Timisoara, de 19.000 mp, si va incepe lucrarile la un alt centru, de 50.000 mp, in conditiile in care dezvoltatorul avea la finele anului trecut un portofoliu de 10 cladiri de birouri, cu 121.000 mp, in Timisoara, Iasi si Cluj.

Iulius a inaugurat anul trecut cel de-al doilea imobil de birouri din ansamblul Openville Timisoara, proiect pe care il realizeaza impreuna cu Atterbury Europe, in proximitatea Iulius Mall.

Sursa: zf.ro


A pornit o afacere intr-un apartament din Bucuresti, iar acum face 2 milioane de euro anual

A pornit o afacere într-un apartament din Bucureşti, iar acum face 2 milioane de euro anual De la un mic salon de coafura intr-un apartament din Capitala, deschis cu 25.000 de dolari si dedicat celor cu dare de mana, Gett’s a tot crescut in ultimile doua decenii si a ajuns la incasari anuale de 2 milioane de euro. Reteaua e formata acum din opt spatii, iar antreprenorul Lucian Miess are planuri clare de extindere, miza fiind parteneriatul cu alti intreprinzatori, dar si dezvoltarea de saloane mass-market.

„La anul, in martie, facem 20 de ani de existenta. E mult de povestit. Am fost la un campionat mondial in Washington, in 1996, si am ramas foarte placut impresionat de dimensiunea unei industrii care la noi in tara nu exista”, povesteste Miess despre inceputurile businessului.

Reteaua este operata de firma Ingo Trade, care are mai multe activitati, iar Miess spune despre afacerea Gett’s ca a trebuit sa o subventioneze vreme de mai multi ani, deoarece „nu a fost visul meu sa am un salon, ci sa creez o industrie pe acest profil si sa ocup o cota de piata importanta”.

Drept urmare, Gett’s are astazi diverse activitati conexe, in aval si amonte, aferente acestui domeniu. Saloanele au activitati doar pentru consumatori, dar antreprenorul a dezvoltat si alte activitati, ca cele din domeniul publishing – revistele Estetica, pentru care compania are licenta in Romania si Moldova, si Gett’s Highlights Magazine.

Sursa: businessmagazin.ro


Povestea tanarului din Husi care a transformat un magazin de 32 de metri patrati intr-un business de un milion de euro

Povestea tânărului din Huşi care a transformat un magazin de 32 de metri pătraţi într-un business de un milion de euroAfacerea BMan este condusa insa in prezent de Vlad Tofan si de colaboratorul sau, Vlad Mustiata, care a ajutat la extinderea businessului cu haine dedicat exclusiv barbatilor in mediul online. Vanzarile magazinului BMan, care au ajuns anul trecut la circa 1 milion de euro (in crestere cu aproximativ 60% fata de anul anterior), se impart intre online si offline: 70% sunt generate de cei peste 1.500 de clienti care viziteaza magazinul lunar online, iar restul vanzarilor provin din showroom, unde ajung in fiecare luna aproximativ 700 de persoane.

”Provocarea a constat in faptul ca ne-am propus ca daca vom vinde un singur produs intr-o ora, vom crea unul dintre cele mai bune site-uri de fashion pentru barbati din Romania. In 20 de minute, am primit prima comanda. Am inceput sa vand zilnic pe acea platforma, iar in urma cu doi ani am pus impreuna pe picioare BMan.ro“, descrie Tofan extinderea in online.

Planurile de dezvoltare a businessului constau in extinderea cu showroomuri in Cluj, Bucuresti si Iasi, iar in ceea ce priveste partea de online, vor sa extinda site-ul la nivel international.

Sursa: businessmagazin.ro


Floria a vandut flori de 17 milioane lei in 2017, in crestere cu 70% si mizeaza pe o noua zona de business, retelele de retail

FloriaGrupul Floria, care detine sase florarii, magazinul online si depozitul en-gros, a avut anul trecut vanzari de peste 17 milioane lei, cu 70% mai mari fata de anul trecut. Cresterea a venit din dezvoltarea unei noi zone de business, vanzarea in marile retele de retail, care a reprezentat 40% din cifra de afaceri din offline, precum si din extinderea retelei de florarii. Extinderea in offline a insemnat insa scaderea business-ului online.

“Anul trecut am dezvoltat o noua zona de business care si-a adus un aport important in cresterea cifrei de afaceri: vanzarea de flori in retailul de tip international key account, zona care genereaza volume foarte mari de vanzare. In momentul de fata putem spune ca prezenta in Carrefour este cea mai importanta si cu un impact major in cifra de afaceri”, a explicat Lacramioara Fabian, director reteaua Floria.

Pe langa Carrefour, Floria vinde flori in Praktiker si Mega Image si se afla in discutii cu alti retaileri importanti. De altfel, vanzarea in retelele de retail este o zona de business pe care grupul mizeaza in acest an, dupa ce in 2017 a generat 40% din vanzarile din offline.

Sursa: wall-street.ro


La Strada Street Mall Concept investeste 10 milioane de euro in doua strip mall-uri in Bucuresti si Brasov

La Strada Street Mall Concept investeste 10 milioane de euro in doua strip mall-uri in Bucuresti si BrasovLa Strada Street Mall Concept, dezvoltatorul unuia dintre primele proiecte de tip strip mall din Romania, anunta constructia a doua noi centre comerciale ce urmeaza sa fie livrate pana la finalul acestui an in Bucuresti si Brasov, in urma unor investitii de 10 milioane de euro.

Dezvoltatorii conceptului La Strada lucreaza in prezent la proiectele La Strada Street Mall Concept Brasov si La Strada Street Mall Concept Militari, ce vor fi livrate in al doilea trimestru al anului, respectiv in al patrulea, conform planului de dezvoltare. Investitia in proiectele prevazute pentru anul acesta se ridica la 10 milioane de euro.

Sursa: wall-street.ro


Lantul de restaurante KFC investeste un milion de euro intr-o noua locatie de tip Drive-Thru in Bucuresti

KFC Drive-Thru 3Reteaua de restaurante KFC investeste un milion de euro intr-o noua locatie de tip Drive-Thru in Bucuresti. Astfel, lantul ajunge la 70 de unitati pe plan national, in Bucuresti noul restaurant fiind cu numarul 28.

„Ne bucuram sa anuntam la inceput de an deschiderea unei noi locatii de tip Drive-Thru in Capitala. Continuam planurile noastre de crestere si dezvoltare”, declara Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group.

In Romania, lantul de restaurante KFC numara 70 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Arad, Botosani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Pitesti sau Brasov. De asemenea, opereaza doua restaurante la Chisinau, Republica Moldova si doua in zona de nord-est a Italiei.

Sursa: forbes.ro


Cel mai mare mall din centrul unui oras se deschide anul viitor

Cel mai mare mall din centrul unui oraş se deschide anul viitorAFI Brasov este situate chiar in centrul Brasovului, pe locul fostei uzine Hidromecanica. Este o investitie de 60 de milioane de euro si se va deschide la inceputul anului 2019. O noutate pentru un mall din Brasov este o terasa de mari dimensiuni ce va oferi o panorama spectaculoasa spre Muntele Tampa. Investitia va oferi si 2.000 de locuri de munca.

Piatra de temelie a noului mall a fost pusa in septembrie 2017 dupa doi ani in care terenul a fost pregatit si s-au obtinut toate autorizatiile necesare. AFI Europe a cumparat terenul in 2015 cu 9 milioane de euro de la Cora care intentiona sa construiasca in zona tot un mall, dar a renuntat la proiect. Centrul Comercial de la Brasov este al treilea din tara al AFI Europe dupa cele din Bucuresti si Ploiesti. Mall-ul va fi deschis la inceputul anului 2019.

Printre brandurile care vor avea spatii in mall se numara: Inditex, Collective, LPP, H&M, CCC, Deichmann, US Polo, Tommy, etc., Entertainment (Cinema, MaxFun, Gym), Sports (Hervis, intersport), Electronics (Flanco, Altex). Kids shops (Nuriel, Lego,Smyk), Fast food & Coffee (Mac, KFC, Starbucks, Pizza Hut, Paul. Gloria Jeans and service shops.

Sursa: adevarul.ro


Principalul complex comercial din Buzau se extinde. Apar noi spatii comerciale si cinematografe

Principalul complex comercial din Buzău se extinde. Apar noi spaţii comerciale şi cinematografeBuzaul va avea un mall la fel de generos ca centrele comerciale din orasele mari. Dupa ce a achizitionat toata fasia de teren din spate, dezvoltatorul Aurora Mall Buzau a demarat etapa de documentare in vederea extinderii galeriei comerciale pe acest spatiu.

Aurora Mall, centrul comercial dominant din judetul Buzau, este prevazut cu posibilitati de extindere si modernizare, iar noi ne dorim ca, pe termen lung, sa aducem aici cele mai avansate experiente de shopping si divertisment. Stim ca buzoienii isi doresc noi branduri si locatii de petrecere a timpului liber, iar noi ne dorim ca, pe viitor, sa dezvoltam centrul, insa in acest moment ne aflam inca intr-o etapa de documentare”, precizeaza reprezentantii NEPI Rockcastle.

Sursa: adevarul.ro


Mega Image, investitie de 3 mil. euro in noul concept store Cobalcescu

Mega Image Concept Store ColbalcescuMega Image a investit 3 milioane de euro in concept store-ul Cobalcescu, cel mai mare magazin al retailerului, situat chiar in centrul Bucurestiului, in cladirea istorica din strada Grigore Colbalcescu.

Cobalcescu devine cel mai reprezentativ Concept Store din reteaua noastra, care ofera inspiratie la cumparaturi chiar in inima orasului, avand in acelasi timp si o valoare istorica prin cladirea care mentine vie povestea Bucurestiului interbelic. Este un proiect unic pe care il vom dezvolta in continuare pentru a deveni cu adevarat un spatiu valoros pentru comunitate, pastrand elementele istorice reinventate modern. Unicitatea este data si de conceptul de magazin cu care i-am obisnuit deja pe clientii nostri, cu cornere si specialitati autentice”, afirma Adrian Nicolaescu

Mega Image detine o retea ce cuprinde in prezent 600 magazine in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Romanesti.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide