0765.438.336

Stirile saptamanii 4 – 10 octombrie

Retailerul danez JYSK deschide un nou magazin la Sibiu si ajunge la o retea de 107 unitati in Romania

JYSK, retailerul scandinav de mobilier si produse pentru casa, continua expansiunea in Romania si inaugureaza joi, 7 octombrie, un nou magazin la Sibiu, ajungand astfel la o retea de 107 unitati pe piata locala. Este cel de-al treilea magazin deschis de JYSK in Sibiu si are o suprafata totala de 1.250 mp. JYSK are in plan sa inaugureze cel putin 15 magazine noi in urmatoarele 12 luni, iar in urmatorii ani sa reamenajeze toate unitatile deshise inainte de 2018.

’’Sibiu este un oras cu un excelent potential. Suntem prezenti aici inca din anul 2014, iar anul trecut am inaugurat cel de-al doilea magazin. Ne bucuram ca, la doar un an dupa deschiderea celui de-al doilea magazin, suntem pregatiti sa adaugam pe harta noastra un al treilea. Urmatoarele luni vor fi pline pentru noi din punct de vedere al expansiunii, deoarece avem planificate mai multe deschideri, inclusiv in orase noi, in care nu avem o prezenta fizica in acest moment”, spune Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK Romania si Bulgaria.

Sursa: zf.ro


Alexandru Lascar, cofondator al Stay Fit: Circa 10% din centrele mici de fitness au disparut anul trecut din piata. Romania mai are mai putin de 1.000 de sali la nivel national. In 2020, Stay Fit Gym a avut o cifra de afaceri de aproape 2 milioane de euro, in scadere cu 30% fata de anul precedent

ZF 15 minute cu un antreprenor. Alexandru Lascăr, cofondator al Stay Fit:  Circa 10% din centrele mici de fitness au dispărut anul trecut din piaţă.  România mai are mai puţin de 1.000Alexandru Lascar, cofondator al retelei de centre de fitness Stay Fit, spune ca anul trecut pandemia a avut un puternic impact asupra pietei de profil, care a pierdut circa 10% din jucatorii mici care operau sali de sport. Astfel, in prezent piata locala numara sub 1.000 de sali de fitness.

„Au disparut multe centre de fitness anul trecut, mai ales cele care reprezentau un business mic, de familie. Ramane de vazut cum evolueaza piata pentru ca nici acum nu avem o situatie prea stabila. Pe langa perioada in care am fost inchisi, au fost si luni in care am functionat sub restrictii, ne-am adaptat, dar din pacate tot segmentul sportiv a fost afectat. Nu au fost niciun fel de masuri de sprijin din partea autoritatilor, fiecare a trebuit sa se descurce cum a putut. Totodata, suntem si primii in linia restric­tiilor“, spune Alexandru Lascar, cofondator al Stay Fit

In 2020, Stay Fit Gym a avut o cifra de afaceri de aproape 2 milioane de euro, in scadere cu 30% fata de anul precedent. Businessul e operat prin mai multe companii. In pofida pandemiei, compania a continua sa se extinda. Ultimul centru de fitness a fost deschis luna trecuta in Colosseum Mall.

Sursa: zf.ro


Flanco a deschis magazine in Sibiu si Rosiorii de Vede, investitie cumulata de 2 milioane de lei. Compania vrea sa lanseze anul viiitor un magazin online si pe piata ungara

Flanco a deschis magazine în Sibiu şi Roşiorii de Vede, investiţie cumulată de 2 milioane de lei. Compania vrea să lanseze anul viiitor un magazin online şi pe piaţa ungarăRetailerul Flanco a deschis doua noi magazine, in Sibiu si in Rosiorii de Vede, in cele mai noi parcuri de retail ale oraselor, in urma unei investitii cumulate de aproximativ 2 milioane de lei.

“Flanco isi continua strategia de expansiune eficienta, cu doua noi deschideri de magazine – in Sibiu si in Rosiorii de Vede, ambele inaugurate in cele mai noi parcuri de retail ale oraselor”, a anuntat compania.

In urma cu o saptamana, retailerul a inaugurat cel de-al doilea magazin al sau din Rosiorii de Vede, pozitionat, de asemenea, intr-un parc de retail recent deschis, Funshop Park Rosiorii de Vede.

Strategia de expansiune a retailerului ajunge si peste granite, Flanco planificand, pentru anul 2022, sa lanseze un magazin online si pe piata ungara.

Sursa: news.ro


The Beer Institute si Alexandra Calafeteanu Design, doua noi magazine romanesti deschise in Mega Mall, in cadrul programului dedicat antreprenorilor locali

Designerul roman Alexandra Calafeteanu a deschis un magazin in centrul comercial Mega Mall, in cadrul programului „Deschis: Pop-Up Shop” dedicat antreprenorilor locali. Magazinul de retail specializat de bere si cidru The Beer Institute ocupa si el un spatiu exclusiv in centrul comercial.

Antreprenorii locali pot sa-si deschida propriul magazin fizic, in cadrul programului „Deschis: Pop-Up Shop” la Mega Mall, prin care antreprenorii beneficiaza de conditii flexible de gazduire din partea mall-ului pe perioade cuprinse intre 3 – 6 luni, cu posibilitatea de extindere in functie de rezultate.

De la inaugurarea programului in luna iulie 2021, Mega Mall a gazduit magazinul The Beer Institute, un concept de retail specializat, dedicat exclusiv berilor si cidrului, ambele artizanale romanesti, facute in micro-berarii din toate colturile tarii. Inaugurat in 2018, The Beer Institute aduce in Capitala beri artizanale din toata tara, precum Iasi, Cluj, Sibiu, Salaj, Timisoara, Constanta, Buzau sau Oradea.

In cadrul aceluiasi program, designerul roman Alexandra Calafeteanu si-a deschis primul magazin in Mega Mall, la parter.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide