Meli Melo Paris a deschis un nou magazin, in Bucuresti
Meli Melo Paris, retailer de accesorii si decoratiuni prezent pe piata din Romania de mai bine de 20 ani, a deschis un nou magazin. Noua locatie este situata in Bucuresti, in centrul comercial Veranda si este cel de-al 62-lea magazin al retailerului.
Meli Melo Paris a deschis primul magazin in anul 1998 in Bucuresti, in prezent detinand un total de 62 de magazine, dintre care 1 magazin Exclusive, 1 magazin in sistem de franciza, 2 department stores, 7 magazine deco, 3 magazine in Chisinau (Republica Moldova), 3 magazine in Belgrad (Serbia) si 3 magazine in Sofia (Bulgaria), precum si un online shop: melimelo.ro.
Sursa: wall-street.ro
Radu Lupas, cofondator Salad Box: La finalul anului vom ajunge cu brandul Salad Box la 115 restaurante in 14 tari. Noile unitati se vor deschide in Malta si Canada
Lantul de restaurante Salad Box, un concept romanesc activ pe segmentul de mancare sanatoasa, va deschide pana la finalul lui 2019 doua noi unitati, in Malta si Canada, urmand a ajunge astfel la un total de 115 localuri pe 14 piete.
La nivel local, lantul de restaurante detine 45 de unitati, urmand ca numarul acestora sa creasca in contexul lansarii altor doua unitati in Cluj-Napoca. Pe plan international, Salad Box opereaza peste 60 de unitati si activeaza in 12 tari, a spus Radu Lupas, cofondator al Salad Box, in cadrul conferintei Franchise Connection 2019. Dupa cele doua deschideri din Malta si Canada, numarul de tari va creste la 14. Cea mai mare parte a localurilor Salad Box sunt operate in sistem de franciza.
Sursa: zf.ro
Rodney Briggs, presedinte si cofondator al Maple Bear Global Schools: Interesul nostru, inca de la intrarea in Romania, a fost zona Transilvaniei. „Profitabilitatea estimata a unei francize Maple Bear, raportata la situatia din piata, este in jur de 20%.“
Dezvoltarea infrastructurii, investitiile in reteaua feroviara si in autostrazile din Transilvania, dar si faptul ca Sibiul a devenit un centru politic prin gazduirea Consiliului European din acest an si prin faptul ca va gazdui in 2021 un sediu NATO (Organizatia Tratatului Atlanticului de Nord) au transformat orasul intr-un centru economic ce atrage investitori straini si totodata schimbarea stilului de viata, a explicat Rodney Briggs, presedinte si cofondator al scolii canadiene Maple Bear Global Schools, motivele pentru care a ales sa intre in parteneriat cu o romanca pentru a deschide prima franciza Maple Bear la Sibiu.
„Interesul nostru, inca de la intrarea in Romania din septembrie 2018, a fost zona Transilvaniei. Sibiul pare a fi orasul potrivit prin care Maple Bear sa patrunda pe piata romaneasca. In primul rand nu foarte departe de Capitala, Sibiul a devenit un important centru economic pentru Romania, atragand multe companii straine, dar si familii care cauta un stil de viata diferit. De asemenea, fiind si un centru politic puternic, Sibiul a gazduit in luna mai a acestui an un Consiliu European ce a reunit sefii de stat ai UE. Mai mult, va gazdui si un sediu NATO in 2021. Acest lucru demonstreaza ca Sibiul este un oras cu o mentalitate deschisa sa intampine modelul nostru de educatie“, a spus Rodney Briggs.
Sursa: zf.ro
Cinci branduri internationale isi incearca inca o data norocul pe piata locala. Toate pariaza pe franciza
„Piata de mancare si cafea din Romania se afla pe un trend ascendent, vedem oportunitati de dezvoltare in viitor”, spune George Makridis, CEO al Green Break SRL, compania care opereaza restaurantele Gregory’s in Romania.
Lantul de restaurante originar din Grecia a revenit in 2018 pe piata locala dupa o pauza de cativa ani, criza financiara fiind responsabila pentru decizia grupului de a-si concentra atentia doar pe piata-mama. Acum lantul face o noua incercare justificand decizia prin faptul ca exista potential de business.
Sursa: zf.ro
Diana Pinzari a mizat pe productia locala de mobila si a creat brandul Gora Art Mobila, pe care vrea sa il duca la 2 mil. lei in 2019
Antreprenoarea Diana Pinzari a deschis in urma cu trei ani fabrica Gora Art Mobila in judetul Arges, urmand exemplul de antreprenoriat din familia sa, si produce mobilier pentru proiectele rezidentiale, de birouri de 700.000 de lei in 2018.
Tinta pentru 2019 este triplarea businessului, iar antreprenoarea vrea sa dezvolte compania si in sistem de franciza. „Am vrut sa demonstrez – alaturi de alti producatori – ca romanii fac lucruri de calitate si ca merita sa pariezi pe piata nationala, pe ceea ce produce tara ta, pe munca angajatilor din natia ta si pe efortul antreprenorilor care nu aleg calea cea mai usoara“, povesteste Diana Pinzari.
Sursa: zf.ro
Eximtur a trimis 286.000 de turisti in vacanta in primele noua luni „Datorita voucherelor de vacanta turistii romani aleg sa calatoreasca de mai multe ori pe an in sejururi interne”
Eximtur, una dintre cele mai mari companii de turism de pe plan local cu vanzari de 296 de milioane de lei in 2018, a trimis in primele noua luni ale acestui an aproximativ 286.000 de turisti in vacanta.
„Avand si suportul voucherelor de vacanta, turistii romani aleg sa calatoreasca de mai multe ori pe an in sejururi interne, chiar daca sunt mai scurte. Vor sa viziteze orasele tarii, obiectivele turistice din zona, solicita excursii optionale in imprejurimile oraselor. Constatam o revigorare a acestui segment, o crestere a turismului “City break in Romania”, a mentionat Lucia Nora Morariu, presedintele companiei.
Compania Eximtur a fost infiintata in 1993, iar in prezent are 22 de agentii proprii dar si in sistem de franciza, in 16 orase din Romania. In luna martie a acestui an, compania a infiintat in portalul propriu un sistem de rezevari online care permite verificarea disponibilitatii si rezervarea in timp real a sejururilor din Romania dar si celor externe.
Sursa: zf.ro
Dezvoltatorul imobiliar Prime Kapital a investit 18 mil. euro in Zalau Value Center, cel mai mare mall din judetul Salaj
Dezvoltatorul imobiliar Prime Kapital, lansat de doi dintre fostii executivi ai NEPI, a finalizat o investitie de aproximativ 18 mil. euro in realizarea celului mai mare mall din judetul Salaj, Zalau Value Center, dispus pe o suprafata de teren de 54.000 mp, din care aproximativ 19.000 mp sunt destinati zonei de retail. Noul centrul comercial din Zalau a fost dezvoltat pe un teren achizitionat de la Rominserv (producator de echipamente pentru domeniul energetic), fosta IAIFO, potrivit unor informatii anterioare.
’’Demersurile pe care investitorul centrului comercial Zalau Value Center le-a intreprins in municipiu au prins contur, inaugurarea mall-ului fiind un moment important pentru comunitatea noastra. Este o investitie de aproape 18 milioane de euro, care creeaza, pe langa un ambient placut si 600 de locuri de munca’’, a declarat Ionel Ciunt, primarul municipiului Zalau, la inaugurarea noului centru comercial.
Sursa: zf.ro
KFC inaugureaza primul restaurant din orasul Zalau, in cadrul unui nou centru comercial
Sphera Franchise Group, grupul din industria de food service din Romania care opereaza in exclusivitate brandul KFC pe piata locala, a inaugurat a 78-a locatie KFC in orasul Zalau.
„Finalul lui 2019 va fi unul important pentru noi deoarece vom inaugura mai multe restaurante KFC, ceea ce reconfirma strategia de expansiune a companiei, stabilita inca de la inceputul anului. In Romania, brand-ul vizeaza atat orasele mari cu un semnificativ potential turistic, cat si orasele cu mai putin de 100.000 de locuitori, precum Zalau, din dorinta de a fi aproape de un numar cat mai mare de consumatori, din toate zonele tarii”, declara Marian Gogu, director general al KFC Romania.
Sursa: wall-street.ro
Food Court-ul Mega Mall s-a transformat intr-un “mini oras indoor”, in urma unei investitii de 3,2 mil. euro
NEPI Rockcastle anunta finalizarea lucrarilor de reamenajare a zonei Food Court din Mega Mall Bucuresti, realizate in urma unei investitii de 3,2 milioane euro.
In noua zona Food Court din Mega Mall spatiile sunt delimitate si compartimentate in mai multe “vecinatati”, structurate precum niste “mini-cartiere” ale unui oras, arata NEPI Rockcastle.
“Food Court-ul este o ancora pentru centrele comerciale, iar asteptarile vizitatorilor sunt foarte mari. Pentru clientul modern, mall-ul este mai mult decat un spatiu pentru cumparaturi – a devenit parte integranta din comunitate”, a declarat Alexandru Suiu, center manager Mega Mall.
Sursa: wall-street.ro