+40.732.142.922

Stirile saptamanii 4 – 10 martie

Cafenelele Starbucks si-au majorat afacerile cu 18%, la 26 mil. euro, dupa ce compania a accelerat expansiunea in 2018

Compania Amrest Coffee SRL, care opereaza reteaua de cafenele Starbucks, a obtinut anul trecut afaceri de 26,1 milioane de euro, in urcare de la 22 de milioane de euro in 2017, ceea ce inseamna o rata de crestere de circa 18%.

Avansul a fost sustinut de expansiunea acce­le­rata pe care grupul a avut-o in Romania anul tre­cut, cand a deschis 8 cafenele. Astfel, la finalul anu­lui trecut reteaua numara 48 de unitati operate in marile orase ale tarii.

Sursa: zf.ro


Retailerul britanic Topshop deschide saptamana viitoare primul magazin din Romania si are in plan inca trei unitati in urmatorul an

Retailerul britanic Topshop deschide săptămâna viitoare primul magazin din România şi are în plan încă trei unităţi în următorul anRetailerul britanic Topshop, unul dintre cele mai importante nume din moda mondiala, va deschide pe 15 martie primul magazin din Romania, Topshop Topman, in Bucuresti Mall, si are planificate inca trei magazine in urmatorul an.

Britanicii vin local in sistem de franciza, adusi de grupul Voici La Mode, care mai are local si franciza altui grup de moda din Marea Britanie, mai exact Marks & Spencer.

“Speram ca sosirea acestor branduri in Romania pe 15 martie, in Bucuresti Mall, sa fie primita cu entuziasm de catre comunitatea iubitorilor de fashion. Suntem incantati sa pornim in aceasta calatorie si sa avem privilegiul de a expune acest concept nou in Romania, o tara a caror consumatori sunt extrem de fashionable. Avem pregatit un plan pe cinci ani si putem confirma deja ca vom mai deschide inca trei magazine in urmatorul an”, a spus Artemis Antoniadou, CEO, Voici La Mode Group.

Sursa: zf.ro


Bucurestenii au cumparat produse rusesti de 14 mil. lei anul trecut. Cum vrea Berezka sa castige si restul tarii

Lantul de magazine rusesti Berezka a vandut de 14 mil. lei in 2018. Ce planuri are pentru acest an?Poate din nostalgie, sau doar din curiozitate, romanii sunt tot mai interesati de produsele cu specific etnic. Iar acest interes este exploatat la maximum de reteaua de supermarketuri Berezka: rusii au vandut anul trecut produse cu specific slav, in special rusesti, de 14 milioane de lei in cele 7 magazine pe care le detin pe piata locala.

“In 2019, ne-am propus o crestere a vanzarilor de 2 milioane de lei, avans care ca proveni din vanzari online, deschideri de magazine partenere in sistem franciza si o eventuala expanisiune in nordul tarii,”, a declarat Natalia Frol, directorul general al Berezka Romania.

In acest moment, reprezentantii lantului de supermarketuri sunt in discutii cu trei posibili parteneri care intentioneaza sa deschida magazine rusesti atat in Bucuresti, cat si in afara Capitalei.

“In prezent, lucram la franciza, insa nu avem inca un produs «gata de consum». Acest lucru nu ne impiedica sa stabilim contacte cu antreprenorii care doresc sa deschida magazine rusesti si sa impartasim cu acestia experienta noastra in deschiderea magazinului, partea administrativa si stimularea dezvoltarii punctului de lucru”, explica Natalia Frol.

Sursa: wall-street.ro


Cum arata Mom o’clock, prima cafenea din Capitala destinata mamei si copiilor, si ce planuri au investitoarele pentru afacere?

Imagini pentru https://www.wall-street.ro/articol/Start-Up/239311/cum-arata-mom-o-clock-prima-cafenea-din-capitala-destinata-mamei-si-copiilor-si-ce-planuri-au-investitoarele-pentru-afacere.htmlOana Boia si Andra Sima, doua mame din Capitala, au decis sa paraseasca Unilever, compania unde s-au cunoscut si au lucrat timp de sapte ani, pentru a deschide prima cafenea din Capitala dedicata mamei si copiilor.

“Totul a inceput dintr-o nevoie pe care am simtit-o noi, personal. Cred ca faptul ca noi, fondatoarele, suntem mame, ne face sa stim exact de ce are nevoie o mama astfel incat sa se simta confortabil, chiar daca si-a uitat unele lucruri acasa si nu are la ea toata logistica necesara pentru a-si ingriji bebelusul in deplasare. Pe langa lucrurile pe care le gasesc ca facilitati, vrem sa formam o comunitate in jurul locului, pentru ca targetam, mai ales, mamele care sunt in concediu de maternitate”, spune Andra Sima.

Mamele aflate in concediu de maternitate sunt principalul public al cafenelei Mom o’clock, pentru ca numarul celor care stau acasa pe o perioada de timp mai mare din concediul de maternitate a crescut odata cu majorarea indemnizatiei si pentru ca locurile in care pot iesi se limiteaza la parc si mall.

Pentru viitor, planul celor doua fondatoare este ca dupa doi-trei ani sa deschida inca o locatie si sa se gandeasca la un model de franciza pentru cei interesati, in contextul in care deja au aparut intrebari.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide