0765.438.336

Stirile saptamanii 4 – 10 mai

Mega Mall, cel mai nou proiect comercial din Bucuresti, este pe punctul de a-si deschide portile pentru publicul larg. Inaugurarea proiectului Mega Mall a fost intarziata cu aproape o luna, proiectul fiind programat pentru a fi deschis catre publicul larg pe 14 mai.
Din imaginile suprinse lucrarile la Mega Mall se deruleaza intr-un ritm intens, inaugurarea oficiala poate fi o adevarata provocare atat pentru constructor cat si pentru dezvoltator.

sursa: wall-street


????????????????????????????????????????????????????????????Propietara cofetariei raw-vegana, Rawcoco, are in plan extinderea si in alte orase in regim de franciza si doreste sa ajunga in acest an la 30 de clienti pe zi, in prezent avand 20, si la un bon mediu de 100 lei.

Cofetaria se afla in zona Floreasca a fost deschisa in martie 2014, in urma unei investitii de 50.000 de euro.

sursa: ZF


10debenhams-dsPe o piata tot mai competitiva si in continua miscare retailerii au inceput sa aduca si in Romania divizii pe care pana recent le „pastrau“ pentru pietele dezvoltate. Debenhams si-a completat portofoliul clasic cu o parfumerie de lux, Marks&Spencer va incepe sa vanda si alimente, in timp ce H&M a integrat in magazinele de haine si divizia „Home“ de produse pentru locuinta.

Magazinul Marks&Spencer Food va fi amplasat în interiorul magazinului de moda din Mega Mall si va vinde dulciuri, ceaiuri, vinuri, paste si sosuri.

Debenhams a revenit pe piata locala dupa aproape doi ani de pauza cu un magazin in Mall Vitan, noul francizat avand in plan sa deschida doua unitati noi pe an.

 sursa: ZF


Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour Romania, e de parere ca surplusul de bani care va ramane in buzunarul consumatorilor dupa reducerea TVA de la 1 iulie se va vedea in cresterea vanzarilor. O crestere a vanzarilor pentru produsele de food, dar va creste si vanzarea de produse non-food, imbracaminte sau obiecte pentru casa. Unii cumparatori se vor orienta spre o marca mai scumpa, pe care nu si-o permiteau pana acum.

sursa: ZF


city_park_constanta_10601700Centrul comercial City Park Mall din Constanta se va extinde cu 21.000 de metri patrati, investitia fiind de 40 de milioane de euro. In noua aripa a mall-ului de la malul marii va fi construit un cinematograf cu 10 sali, o sala de sport, restaurant dar si magazine. Prima etapa a investitiei, care va cuprinde cinematograful, va fi gata in luna iunie, in timp ce restul proiectului de extindere ar urma sa fie finalizat spre sfarsitul acestui an.

sursa: ZF


baneasa_shopping_city_info690_70013000Centrul comercial din nordul capitalei, Baneasa, are peste 300 de chiriasi si atrage 60.000 de vizitatori pe zi. Conform bilantului depus la Finante anul 2014 s-a inchis cu un profit net de 55 mil. lei si venituri din chirii, de 199 mil. lei rezultand o marja neta de cas­tig de aproape 28%. 2014 a fost cel mai bun an de la debutul crizei pentru Baneasa Deve­lop­ments, din perspectiva incasarilor, care au crescut cu 8% fata de anul anterior.

sursa: ZF


CENTRU COMERCIAL - CORESI - BRASOVMallul Coresi din Brasov a inregistrat in prima luna de functionare un trafic de peste un milion de vizitatori. Traficul estimat pentru noul centrul comercial din Brasov este de circa 8 milioane de oameni pe an. Coresi Shopping Resort are o suprafata de 45.000 de metri patrati, este inchiriat in proportie de 96%, avand 110 magazine.

sursa: ZF


Aura Dinu este cea care se ocupa din octombire 2013 de marketingul celor doua mall-uri AFI din Romania, respectiv  AFI Place Cotroceni, unul dintre cele mai mari mall-uri din tara, precum si AFI Palace Ploiesti.35caa82

AFI Palace Cotroceni si Baneasa Shopping City sunt cele mai performante centre comerciale din Bucuresti din perspectiva vanzarilor, cu vanzari anuale de peste 200 de milioane de euro fiecare.

sursa: ZF


galleria-arad-facebookAradul a pierdut in criza un mall, respectiv Armonia si doua hipermarketuri, retailerul franco-belgian Cora si Carrefour. O parte din centrul comercial a fost inchiriat de un producator de componente auto, in timp ce de restul spatiilor nu se stie inca cine le-a ocupat sau le va ocupa.

In Arad pe langa Galleria, unde in prezent este amplasat magazinul Cora, mai este deschis un centru comercial – Atrium, insa ancora acestuia nu este un hipermarket ci un supermarket.

sursa: ZF


epilare_definitiva-16187Franciza Nomasvello, lider mondial in centre de epilare definitiva si terapii faciale, este o afacere extrem de tentanta pentru orice intreprinzator. Nicoleta Mincu, manager dezvoltare Nomasvello, sustine ca pentru a ajunge la profit este nevoie de doar de 4-5 clienti pe zi. Veniturile lunare obtinute variaza intre 5.000 si 8.000 euro, iar cheltuielile nu pot depasi 3.000 euro, diferenta constand in eforturile depuse de francizat.

sursa: ideideafaceri.manager


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide