0723.622.253

Stirile saptamanii 4 – 10 iunie

Trei din cele patru malluri sub brandul Vivo! ale austriecilor de la Immofinanz sunt pe pierderi

Cele patru malluri pe care compania austriaca de dezvoltare imobiliara Immofinanz le are in Romania sub brandul Vivo! au inregistrat in 2017 o cifra de afaceri cumulata de 171,3 milioane de lei, in crestere cu 8% fata de anul anterior. Per total insa, centrele comerciale au adunat pierderi de 56,4 milioane de lei, fata de un profit de aproape 200 de milioane de lei in 2016.

Cel mai performant mall dupa cifra de afaceri inregistrata anul trecut a fost tot cel din Cluj-Napoca, administrat de Polus Transilvania Companie de Investitii, care a avut un business de 80,7 mil. lei si a fost, de altfel, singurul care a inregistrat profit in 2017. Toate celelalte au avut pierderi de peste 10 milioane de lei.

Sursa: zf.ro


Distribuitorul de suplimente Secom a deschis un magazin la Oradea dupa o investitie de 35.000 euro

Secom, un business infiintat in urma cu 27 de ani, specializat in importul si distributia de  suplimente alimentare, a deschis un magazin la Oradea, o investitie de 35.000 euro si ajunge astfel la o retea de 14 magazine la nivel national. Magazinul se intinde pe o supafata de 50 mp, potrivit unui comunicat de presa.

Oradea este un important centru economic, care traverseza o etapa de dezvoltare extraordinara. Prin deschiderea acestui magazin dorim sa oferim oradenilor solutii naturale care sa ii ajute sa faca fata deopotriva provocarilor si oportunitatilor generate de aceasta evolutie rapida a economiei locale.”, a spus Lucia Costea, managing partner Secom.

Sursa: zf.ro


Ikea cauta 350 de oameni pentru magazinul din Pallady ce va fi deschis la sfarsitul verii: salariul minim in mana este de 1.560 de lei

Ikea a inceput procesul de recrutare pentru cei 350 de angajati din viitorul magazin din zona Pallady, retailerul cautand oameni petru posturi in vanzari, design interior, relatii clienti si servicii. Salariul minim brut oferit de Ikea, pentru o functie cu norma intreaga, este de 2.615 lei, adica 1.560 de lei „in mana“, potrivit informatiilor furnizate de reprezentantii companiei. „Este unica cifra legata de salarii pe care o comunicam in acest moment“.

Situat in partea de est a Bucurestiului, pe bulevardul Theodor Pallady, cel de-al doilea magazin IKEA din Romania va fi deschis la sfarsitul verii  2018 ca urmare a unei investitii de peste 80 de milioane de euro, care acopera valoarea totala a terenurilor si a constructiilor.

Sursa: zf.ro


Polonezii de la AmRest duc Pizza Hut in est

Grupul polonez de restaurante AmRest a incheiat un acord pe zece ani de franciza pentru deschiderea unor pizzerii sub brandul Pizza Hut in Rusia, Azerbaidjan si Armenia.

Compania intentioneaza sa puna in functiune peste 200 de restaurante Pizza Hut in Rusia in urmatorii cinci ani. AmRest va deveni operatorul a 16 pizzerii Pizza Hut in Moscova si francizorul a 29 de unitati operate de beneficiari independenti in cele trei tari.

In aprilie 2017, compania a anuntat ca intentioneaza sa achizitioneze 18 restaurante Pizza Hut in Rusia si 36 de restaurante operate de subfrancize multiple in aceasta tara.

Sursa: zf.ro


Afacerile retailerului de incaltaminte Benvenuti au crescut cu 19%, la peste 27 mil. euro

Reteaua Benvenuti are 53 de unitati in 30 de orase din tara.

Retailerul de incaltaminte Benvenuti, controlat de antreprenorul local Dan Pavel, a raportat pentru 2017 o cifra de afaceri de 124,6 mil. lei (27,2 mil. euro), mai mult cu 19% fata de anul anterior. Compania a incheiat anul trecut cu un profit net de aproximativ 7,9 mil. lei (1,7 mil. euro) si cu un numar mediu de 407 angajati.

Sursa: zf.ro


Primul retailer din Romania care isi inchide magazinele din mallurile mari ale tarii

Primul retailer din Romania care işi închide magazinele din mallurile mari ale ţăriiRetailerul electroIT Flanco a inchis 10 magazine anul trecut si alte sase in primele luni din acest an, cele mai multe fiind in marile malluri din tara. Mai exact, compania a renuntat la magazinele din mallurile AFI Cotroceni si Promenada din Capitala alaturi cele cele ale grupului Iulis printre care si Palas Iasi.

“Mallurile asigura trafic insa multi dintre vizitatori merg la film sau sa manance, nu vin in magazinele electroIT. Am vrut sa renegociem si sa mergem pe spatii mai mici, insa nu am reusit”, spune Dragos Sirbu, executivul roman care conduce operatiunile Flanco.

Sursa: businessmagazin.ro


Colosseum Mall, o investitie de 30 mil. euro in nord-vestul Bucurestiului. Cand va fi inaugurat centrul comercial ?

Colosseum Mall, o investitie de 30 mil. euro in nord-vestul Bucurestiului. Cand va fi inaugurat centrul comercial ?Colosseum Retail Park anunta extinderea proiectului prin dezvoltarea Colosseum Mall, un centru comercial in suprafata inchiriabila de 16.500 de metri patrati. Reprezentantii centrului comercial spun ca se afla in discutii avansate pentru inchirierea a peste 75% din suprafata. Constructia Colosseum Mall va fi demarata in cea de-a doua jumatate a anului curent.

Prin investitia ce se va ridica, in aceasta etapa a dezvoltarii, la 30 de milioane de euro, Colosseum Mall va cuprinde atat segmentul comercial, cat si spatii de birouri. Dezvoltat pe o suprafata inchiriabila de 16.500 de metri patrati ca extensie a zonei comerciale existente, Colosseum Mall va gazdui branduri locale si internationale de fashion, restaurante fast food si dining, complex de fitness, locuri de joaca pentru copii, cazino, lounge bar, precum si un cinema multiplex prevazut cu sapte sali. Mai mult de 75% din suprafata inchiriabila se afla in discutii avansate, ceea ce indica, potrivit reprezentantilor Colosseum Retail Park, o cerere puternica de spatii de retail in Nord-Vestul Bucurestiului.

Sursa: wall-street.ro


Aprozar La Strada, un business fara mofturi

Aprozar La StradaO nisa clara, a fructelor si legumelor proaspete, o locatie centrala ce-si atrage clientii din proximitate si o pondere cat mai mare a produselor romanesti. Este pariul lui Radu Chirita, antreprenor cu o vasta experienta in vanzari, pe un aprozar ce imbina traditionalul cu modernul si care se transforma usor, usor, intr-o franciza.

La putin peste un an de la inaugurare, proprietarul afacerii declara ca investitia nu a fost inca recuperata, iar acest lucru este foarte greu de realizat dintr-o singura locatie. „Urmeaza inca 2-3 puncte proprii, dupa care intentionez sa transform totul in franciza. Acesta este un plan pe 10 ani, din care in primii doi sa avem doua spatii. Premisele sunt bune, deja avem feedback bun din piata, in care lumea ne cere deja informatii despre o eventuala franciza, fara ca noi sa comunicam asta”.

Sursa: magazinulprogresiv.ro


Transformarea unui business de tricouri intr-unul pentru vedete

Transformarea unui business de tricouri intr-unul pentru vedeteTshirt Factory se remarca pe piata de personalizare prin faptul ca are numeroase colaborari cu artisti. Peste 25 de vedete fac propriile tricouri si le vand pe site sau la evenimentele unde participa. Acum cativa ani piata era destul de limitata, dar Mircea Nutu a dorit sa arate ca lucrurile se pot face diferit, in 2015, cand a intrat in actionariatul Tshirt Factory. Astazi pe site sunt peste 50.000 de modele de produse, au lansat si un business nou, Unseen, iar planurile sunt mari.

“Avem 100 de comenzi pe zi, in medie. Avem 200.000 de unitati vandute pana astazi intr-un an jumatate. La preluare cifra de afaceri era de 20.000 de euro, in primul an am terminat cu 150.000 de euro, al doilea an 500.000 de euro. Anul acesta suntem dubli fata de anul trecut.”, spune CEO-ul afacerii.

Sursa: wall-street.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide