0765.438.336

Stirile saptamanii 4 – 10 iulie

MindHub, retea de cursuri de programare pentru copii si adolescenti, anunta reinceperea Scolii de Vara in cele 11 centre din Romania. „Anul acesta numarul celor inscrisi va fi de peste 2.000 de participanti, aproape dublu fata de 2021”

MindHub, reteaua internationala de scoli de cursuri de programare pentru copii si adolescenti, anunta reinceperea Scolii de Vara in cele 11 centre pe care le are in RomaniaBucuresti (3 centre), Cluj-Napoca, Iasi, Craiova, Baia Mare, Constanta si Arad, arata un comunicat transmis de reprezentantii companiei.

MindHub este o retea internationala de scoli de cursuri de programare pentru copii si adolescenti, pornita in Bulgaria si care s-a extins in Europa si SUA in sistem de franciza. In prezent, MindHub opereaza peste 40 de centre din noua tari: Romania, Bulgaria, Belgia, Finlanda, Estonia, Macedonia, Danemarca, Olanda si SUA.

In Romania, MindHub este prezenta din 2019, iar in prezent numara 11 centre in Bucuresti, Constanta, Arad, Baia Mare, Iasi, Craiova si Timisoara.

Sursa: zf.ro


Catalin Mahu, fondator al restaurantelor La Mama: Am amanat dezvoltarea pentru ca nu gasim forta de munca. Nu am anulat insa planurile, ne uitam tot la Bucuresti, desi reconsider si ideea de a franciza in afara Capitalei

ZF Live. Cătălin Mahu, fondator al restaurantelor La Mama: Am amânat  dezvoltarea pentru că nu găsim forţă de muncă. Nu am anulat însă planurile,  ne uităm tot la Bucureşti, deşi reconsider şiCatalin Mahu, proprietarul lantului de restaurante La Mama, si-a propus ca in acest an sa deschida mai multe restaurante mici, specializate in livrari. El spune ca a amanat aceste lansari din cauza crizei de pe piata fortei de munca, insa spera sa reu­seasca sa opereze o serie de astfel de inaugurari in 2022.

Omul de afaceri adauga totodata ca cea mai importanta amanare a expansiunii brandului o constituie deschiderea a doua restaurante a la carte. Motivul amanarii este acelasi – lipsa fortei de munca. El precizeaza totusi ca nu e vorba de anularea pla­nurilor, ci doar de amanarea lor. „Ne uitam tot la Bucuresti pentru ex­pansiune, dar incep sa ma gandesc din nou la ideea de a franciza in afara Capitalei“, a spus Catalin Mahu, fon­dator al restaurantelor La Mama.

Sursa: zf.ro


Cine este Stefan Popa, cel care sta in spatele retelei de clinici de frumusete aBeauty: Pentru ca am avut inainte o retea de magazine GSM stiam sa fac business, stiam sa fac branding, stiam sa fac management la distanta

Business Magazin. Cine este Ştefan Popa, cel care stă în spatele reţelei de clinici de frumuseţe aBeauty: Pentru că am avut înainte o reţea de magazine GSM ştiam să fac business, ştiam să fac branding, ştiam să fac management la distanţăAcum 10-11 ani sotia si partenera mea apela la proceduri de genul acesta in Galati si, in timp ce ea le facea si eu dadeam banii, nu vedeam rezultate. Si imi explica si cat de prost s-a simtit din punctul de vedere al serviciilor. Mi-am dat seama ca e loc, ca se poate construi ceva de calitate”, povesteste mai in gluma, mai in serios Stefan Popa, fondator si CEO, aBeauty. La acea vreme avea deja o retea de 7-8 magazine GSM, „stiam sa fac business, stiam sa fac branding, stiam sa fac management la distanta”, asa ca si-a propus sa preia ce e core business acolo si sa inceapa sa dezvolte in noul business.

A lansat prima clinica in 2012, in Galati, iar investitia initiala s-a ridicat la circa 220.000 de euro, bani proveniti din fonduri proprii si prin accesul la un proiect european. „La momentul respectiv ne-am spus ca, daca cumva nu merge, sa nu ne gandim ca nu a mers din cauza ca nu am alocat suficiente fonduri. Asa ca am facut risipa efectiv, nu am facut rabat de la nimic. Am zis ca mai bine sa mergem cu toate panzele sus. (…) Am zis ca testam. Din fericire din a treia luna am simtit ca afacerea e foarte buna. De atunci reinvestim toti banii.”

Povesteste ca inca de la inceput s-a implicat pas cu pas. „Am cartografiat drumul clientului. De cand coboara din masina, cum deschide, care e mirosul, cum se dezbraca, absolut tot, orice loc de interactiune al clientului cu brandul. L-am slefuit astfel incat sa stim ca putem face un proces replicabil. Din start m-am gandit ca vom face franciza. De atunci avem sistem de training, avem propriul soft prin care monitorizam si planificam tot ce inseamna.”

Sursa: zf.ro


Iulius deschide pe 14 iulie primul proiect sub numele de Family Market, la Miroslava

Iulius deschide pe 14 iulie primul proiect sub numele de Family Market, la MiroslavaDezvoltatorul imobiliar Iulius va deschide in urmatoarele zile primul din cele doua proiecte de retail Family Market din Iasi.

„Inauguram Family Market la Miroslava pe 14 iulie, iar la Bucium mai lucram putin. Vrem sa vedem cum evolueaza cele doua proiecte si apoi ne decidem unde vom mai face ceva similar, avem in plan sa mai deschidem astfel de dezvoltari“, spune Raluca Munteanu, director de dezvoltare la Iulius.

Ambele Family Market inte­greaza un supermarket Auchan si un mix de servicii cu bacanie, far­macie, librarie, spalatorie, mobile ser­vice, florarie, pet shop, coafor, produse pentru casa si fashion. Impreuna, cele doua pro­iecte reprezinta o investitie de peste 23 milioane de euro, care se realizeaza prin intermediul unei finantari bancare acordate de CEC Bank.

Sursa: zf.ro


Omer Susli cumpara integral Bistrita Retail Park si vrea sa isi dubleze portofoliul de retail. Ionut Dumitrescu iese din acest sector imobiliar

EXCLUSIV Omer Susli cumpără integral Bistrița Retail Park și vrea să își dubleze portofoliul de retail. Ionuț Dumitrescu iese din acest sector imobiliarOmul de afaceri Omer Susli, proprietarul magazinelor de decoratiuni interioare Homelux, a preluat integral complexul Bistrita Retail Park, de la partenerul sau Ionut Dumitrescu, si vizeaza dublarea portofoliului de spatii de retail in perioada urmatoare.

Complexul de retail din Bistrita a fost dezvoltat de firma antreprenorului Ionut Dimitrescu si inaugurat in mai 2018 in urma unei investitii de circa 9,5 milioane euro. La cateva luni de la deschidere, Omer Susli a cumparat jumatate din compania care opereaza centrul comercial.

„A fost o tranzactie intre prieteni. Ionut nu a vandut ca sa faca un profit in acest caz. Pretul ramane confidential, dar a fost pretul pietei. Am preluat toata compania, inclusiv creditul in derulare. Vrem sa construim un portofoliu mai mare pe retail si achizitia a venit natural. Vrem sa ajungem la macar 250.000 – 300.000 de metri patrati, in functie de oportunitati. Acum avem peste 100.000 de metri patrati, fara Homelux. Anul acesta avem in plan achizitii de 100 de milioane de euro si speram sa le realizam. Avem niste negocieri pe care speram sa le concretizam in cateva luni“, a declarat Omer Susli.

Sursa: profit.ro


Prima franciza Doripesco la Brasov

Dupa mai bine de 25 de ani de activitate pe piata romaneasca, compania Doripesco, o afacere de familie care imbina productia de peste cu turismul de profil, va deschide in data de 12 iulie, primul restaurant in sistem de franciza, acesta fiind situat in zona centrala a orasului Brasov.

Obiectivele grupului vizeaza expansiunea restaurantelor Doripesco sub forma de franciza la nivel national. De altfel, planurile de extindere a francizei Doripesco prevad inaugurarea unei noi locatii in fiecare oras al Romaniei, pentru a oferi clientilor bucuria de a savura preparatele Doripesco oriunde in tara, arata reprezentantii producatorului.

Sursa: retail.ro


Altex a extins suprafata comerciala a magazinului din Grand Arena Mall

Grupul Altex a marit la peste 1.900 de metri patrati suprafata magazinului din centrul comercial Grand Arena Mall, din cartierul bucurestean Berceni.

”Dorim ca toti clientii Altex sa beneficieze de o experienta cat mai buna si cat mai completa de cumparaturi. Asa ca, finalul procesului de extindere si reamenjare a magazinului Altex din incinta Grand Arena Mall, putem spune ca unitatea a atins standardul pe care ni l-am impus si ii asteptam pe clienti intr-o atmosfera noua, cu o gama variata de servicii si produse, la cele mai bune preturi in peste 1.900 mp de tehnologie”, spune Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex Romania.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide