0765.438.336

Stirile saptamanii 4 – 10 ianuarie

Hut Swag este numele liniei de vestimentatie create de lantul de restaurante de tip fast-food Pizza Hut, originar din SUA, care a scos o gama de sepci, tricouri, sosete, esarfe si ochelari, toate purtand imprimeuri cu felii de pizza. Pe langa acestea, sunt disponibile si lenjerii de pat si skateboard-uri ce ilustreaza diferite sortimente si ingrediente care se regasesc in pizza din meniul Pizza Hut. Hainele si accesoriile pot fi cumparate online, unde se precizeaza ca angajatii Pizza Hut nu au voie sa le poarte ca uniforme, in timpul orelor de lucru.

sursa: ZF.ro


drumul-taberei-1La patru ani de la intrarea pe piata, lantul american de restaurante de tip fast-food Subway a ajuns la 27 de unitati in marile orase din tara, toate in franciza. Gigantul american nu s-a extins in ritmul anticipat, desi a pariat pe o expansiune rapida.

Inainte de deschiderea primului restaurant de pe piata locala, in 2012, reprezentantii Subway anuntasera ca intentioneaza sa ajunga la 60 de restaurante pe piata romaneasca pana in 2015. La aproape patru ani distanta, Subway a reusit sa deschida mai putin de jumatate din unitati.

sursa: ZF.ro


red-mid-length-coton-trench-coat-by-burberry-as-fashion-collectiTally Weijl, un brand elvetian de haine si accesorii prezent in aproape 40 de tari cu aproximativ 800 de puncte de vanzare, a intrat la finele anului trecut si pe piata din Romania cu un magazin amplasat in centrul comercial AFI Cotroceni din Capitala. In Europa Tally Weijl s-a „asezat“ cu magazine fizice, in franciza sau cu unitati proprii.

sursa: ZF.ro


cafeaDallmayr vinde cafea si snacksuri de 6 milioane de euro.

Operatorul de automate de bauturi si snacksuri Dallmayr Vending & Offices detine in Romania 37 de astfel de unitati, din care 30 operate de parteneri. Automatele Dallmayr sunt prezente in orasele mari si medii ale tarii, precum Arad, Bacau, Craiova sau Oradea, in cladiri de birouri sau in institutii. Firma Dallmayr  foloseste doar automate de bauturi calde si snacks profesionale si produse importate direct din Germania.

sursa: ZF.ro


 

gett-sReteaua de saloane Gett’s se apropie de 2 mil. euro din servicii de frumusete.

Compania Ingo Trade International a ajuns sa opereze sapte saloane de infrumusetare sub brandurile Gett’s Color Bar si alte trei Gett’s Hair Studio in Bucuresti si in Cluj-Napoca, iar compania are in plan extinderea in Constanta, Arad, Cluj, Iasi, Timisoara si Brasov, inclusiv prin francize.

sursa: ZF.ro


Brandul german de jeans Mustang face afaceri de un milion de euro cu zece magazine. Compania Dual M&G opereaza pe piata locala noua magazine sub brandul Mustang, magazine specializate in vanzarea de jeans. Cea de-a zecea unitate din Romania sub acest brand este operata de un partener in sistem de franciza. Brandul german de jeans, care are o experienta de peste opt decenii, a intrat pe piata locala in 2006 si a ajuns astazi sa acopere marile orase.

sursa: ZF.ro


In doi ani online-ul va aduce 10% din cifra de afaceri a magazinelor Otter.

Grupul Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucatori din retailul local de incaltaminte, care detine in portofoliu branduri precum Otter, Clarks sau Aldo, a terminat anul trecut cu afaceri de 26 mil. euro, in crestere peste 10% comparativ cu 2014. Avansul a fost sustinut atat de cresterea consumului, cat si de expansiunea din online si offline.

sursa: ZF.ro


SIF Moldova (SIF2), societate cu active in gestiune de 1,5 mld. lei, are in plan inceperea dezvoltarii unui ansamblu rezidential pe unul din terenurile fostei fabrici de textile Tesatoriile Reunite (TERU), societate pe care o contro­lea­za si careia i-a schimbat obiectul de activitate in dezvoltare si promovare imobiliara. Un alt proiect imobiliar in care SIF Moldova este implicata, de data aceasta in asociere cu Prodplast Imobiliare, este constructia si operarea centrului comercial Veranda Mall din Bucuresti, zona Obor-Colentina.

sursa: ZF.ro


12-sun-plaza-aaActionarii centrului comer­cial Sun Plaza au adus in luna decembrie 20 de milioane de euro la capitalul firmei Societate Dez­voltare Comercial Sudului (SDCS), care administreaza mal­lul din cartierul Berceni din Capitala. Majorarea de capital a fost facuta de S Immo si CEE Property-Invest, actionarii austrieci ai centrului comercial, iar decizia a fost luata in 3 decembrie.

sursa: ZF.ro


Publicatia Forbes prezinta retrospectiva 2015: care au fost cele mai importante evenimente desfasurate in domeniul HoReCa, cum ar fi: Nespresso a deschis primul Boutique din Bucuresti; Dragos Petrescu a preluat restaurantul Pescarus; Starbucks a deschis o noua cafenea si a lansat gama Reserve; AmRest Holdings a preluat Starbucks Romania; Dragos Petrescu a fost ales in functia de presedinte HORA; McDonald’s a extins reteaua de cafenele McCafé cu 5 unitati; Starwood, preluat de Marriott.

sursa: forbes.ro


 

 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide