0765.438.336

Stirile saptamanii 4 – 10 Aprilie

Georgiana Palaz, 43 de ani, detine franciza Lancel de patru ani pe piata locala, iar din 2010 gestioneaza activitatea magazinului de haine si accesorii Gerard Darel in Romania. Antreprenoarea, cu un background de 14 ani in marketing si publicitate, are doi copii, o fetita de 10 ani si un baietel de 8 ani, iar cel mai mare vis al ei este sa detina, candva, franciza Victoria’s Secret sau Chanel. Acum insa planurile ei se indreapta catre deschiderea, in Ba­neasa Shopping City, a magazinului Lancel, la sfarsitul lunii aprilie, dupa ce spatiul de pe Calea Victoriei a fost inchis anul trecut. Pana atunci, produsele sunt expuse in magazinul The Place, un multibrand de lux situat tot pe Calea Victoriei.

Sursa: da.ZF.ro


Francezii de la Roche Bobois, unul dintre cei mai mari jucatori din piata globala a mobilei de lux, un business de circa 400 de milioane de euro, au vandut anul trecut obiecte de mobilier si de design interior de circa 0,45 de milioane de euro cu primul magazin pe care l-au deschis in Romania.

Sursa: ZF.ro


camion-pallexPall-Ex, serviciul de curierat de marfa paletizata lansat prin intermediul Pall-Ex Romania, care detine franciza pe plan local, are in delulare o investitie de circa 1,8 milioane de lei la Cluj-Napoca, in vederea deschiderii celui de-al patrulea hub de pe plan local.

„Proiectul deschiderii hub-ului din Cluj este in plina dezvoltare, intr-un stadiu destul de avansat. Intentionam sa consolidam pozitia acestor hub-uri pana la final de an 2016“, a declarat Danor Ionescu, CEO al Pall-Ex Romania.

Sursa: ZF.ro


Magazinele H&M din Romania au vanzari medii de doua ori mai mici decat in Germania. Salariul mediu pe piata locala este insa de doar 400 de euro, de aproape sase ori mai mic decat in Germania, cea mai dezvoltata economie europeana.

Dar Ralf Wein, germanul care conduce operatiunile companiei in Europa Centrala si de Est, spunea in urma cu cateva luni: “Romanii sunt pasionati de moda si spre deosebire de cehi si polonezi sunt mai dispusi sa cheltuiasca bani pe haine“.

Sursa: ZF.ro


Brandul Timisoreana, berea din portofoliul producatorului Ursus (detinut de gigantul sudafrican SABMiller), a avut anul trecut vanzari de 3,3 milioane de litri in Republica Moldova, potrivit informatiilor facute publice de companie.

Cel mai bine vandut ambalaj Timisoreana a fost cel de 0,5 litri. „In luna mai 2013, Republica Moldova a devenit prima tara de peste granite care a lansat berea Timisoreana la nivel local, sub forma de franciza. Din momentul lansarii, vanzarile s-au dublat de la an la an“, spun reprezentantii Ursus Breweries.

Sursa: ZF.ro


8-afi-palace-ploiesti-exterior-planActionarii centrului comercial AFI Palace Ploiesti au inchis la inceputul acestei luni patinoarul care functiona in interiorul mallului si au in plan deschiderea de noi magazine din zona de moda si entertainment pe suprafata ramasa libera dupa desfiintarea patinoarului.

Inchiderea face parte dintr-un plan mai amplu de reorganizare a mixului de chiriasi din mall, odata cu extinderea zonei de locuri de joaca, dupa cum spune Oana Vijiiala, managerul AFI Palace Ploiesti.

Sursa: ZF.ro


9-city-mall-smFostul mall falimentar din zona Eroii Revolutiei, transformat in centru de birouri, a anuntat ieri primul chirias de la preluarea sa de catre Ioannis Papalekas.

Vodafone isi va muta un centru de servicii in  City Offices (fostul City Mall), unde va mai angaja 200 de oameni, ajun­gând in noul sediu la 500 de angajati.

In total, Vodafone a inchiriat aproximativ 4.300 mp, adica 12% din suprafata inchi­riabila a cen­trului. Cladirea de birouri are o suprafata inchiriabila de 36.000 mp.

Sursa: ZF.ro


57028d49f2e17Coresi Shopping Resort, centrul comercial dezvoltat de Immochan in Brasov, a atras peste 8 milioane de vizitatori in primul an de la lansare. Volumul vanzarilor in primul an a crescut constant, ajungand la 60 milioane de euro.

In prezent, Coresi Shopping Resort are un grad de ocupare de 100% si gazduieste peste 120 de branduri, dintre care 14 locale, 47 nationale si 62 internationale.

In octombrie 2015 a fost demarata a doua faza de extindere a proiectului Coresi, cu un nou parc comercial de tip Strip Mall.

Sursa: dailybusiness.ro


magazin-motivi-2Brandul italian de imbracaminte Motivi, parte a retailerului de moda Miroglio Fashion SRL, Italia, isi intareste pozitia pe piata din Romania prin deschiderea unui nou magazin concept in Timisoara, care se adauga retelei de 15 locatii detinute in prezent.

Brandul are 15 magazine in tara, dintre care 13 proprietate si doua francize. Ca parte a procesului de expansiune in Romania este in plan deschiderea unui magazin online si cresterea numarului de locatii in sistem de franciza.

Sursa: businessmagazin.ro


sea-foodPaul Nicolau, antreprenorul ce a intrat in afaceri dupa o cautare pe Google, prin  deschiderea restaurantelor unde comercializa preparate din raci, s-a lansat in urma cu aproximativ o luna intr-un nou pariu: o shaormerie cu fructe de mare. Nicolau  a investit aproximativ 20.000 de euro in afacerea SeaFood Shaorma si si-a propus sa o extinda in mai multe locatii din centre comerciale si chiar si in afara tarii.  Planurile antreprenorului sunt sa extinda afacerea prin francizare, costurile pentru o astfel de franciza fiind intre 15 si 20.000 de euro, potrivit estimarilor sale.

Sursa: businessmagazin.ro


Bp_196904_760x420-00-65ucurestiul suporta dezvoltarea a inca cel putin patru mari mall-uri in urmatorii ani, capitala Romaniei fiind inca in urma unor alte mari orase din regiune in ceea ce priveste dezvoltarile de proiecte comerciale. In ciuda dezvoltarilor de mari proiecte comerciale la nivel local, Bucurestiul inca se afla in spatele unor capitale mai dezvoltate din regiune.

Anul 2016 va fi unul destul de agitat pe piata dezvoltarilor de centre comerciale. In Bucuresti, de exemplu, anul acesta, in toamna, vor fi inaugurate doua proiecte care vor totaliza spre 100.000 mp. Este vorba despre mall-ul ParkLake din cartierul Titan, un colos de 70.000 mp al asocierii Sonae Sierra si Caelum Development, dar si proiectul Veranda Mall Obor – de 25.000 mp, un proiect al familiei Pogonaru care va necesita un efort investitional de circa 60 de milioane de euro.

Sursa: wall-street.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide