Lantul de restaurante Japanos, pornit in Bucuresti, a deschis prima unitate in Paris, iar anul acesta se va extinde in Algeria si Malta
Lantul de restaurante cu specific japonez Japanos, care a pornit in Bucuresti, a deschis prima unitate de peste hotare, intr-o zona turistica a Parisului.
„Parisul este o piata foarte dinamica din punctul de vedere al restaurantelor. Spatiul gasit de noi a fost o oportunitate, pentru ca un mare obstacol in a dezvolta un business in acest oras este gasirea unei locatii potrivite. In Paris exista un alt sistem fata de ce avem noi apropo de contractare si inchirierea unei locatii, trebuie sa astepti si sa indeplinesti diferite conditii“, spune antreprenorul.
„Planul este de a opera 3-4 restaurante in Paris in urmatorii doi ani. A doua unitate va fi lansata la sfarsitul anului tot intr-o zona centrala, turistica. In Paris, vom opera noi restaurante, iar apoi vom oferi franciza pentru celelalte orase din Franta si din Europa.“
Sursa: zf.ro
Cel mai noi jucator din sectorul restaurantelor, lantul Popeyes, vrea sa deschida sase localuri in 2022, toate in Bucuresti
Lantul de restaurante american Popeyes, care intra oficial in aprilie 2022 pe piata din Romania in sistem de franciza, vrea sa deschida in acest an sase localuri, toate in Bucuresti. Prima unitate va fi inaugurata pe 9 aprilie, in mallul Baneasa Shopping City din nordul Capitalei.
„Avem planuri importante pentru dezvoltarea Popeyes in urmatorii 10 ani la nivel national. Vorbind strict de anul 2022, Popeyes va deschide sase restaurante care vor fi amplasate in zone importante ale Capitalei. Intregul plan de expansiune la nivelul Bucurestiului a fost atent trasat“, spune Mihaela Lungu, chief marketing office al Popeyes Romania.
Sursa: zf.ro
Barrier, producatorul de ferestre din Bacau, vrea 4 francize noi in strainatate pana la finalul anului
Producatorul de tamplarie Barrier din Bacau vrea sa deschida 12 francize noi in 2022, dintre care opt in Romania si patru in strainatate.
„Pentru anul 2022, ne-am bugetat o cifra de afaceri de 32 de milioane de euro pe fondul punerii in functiune a unei noi capacitati de productie si al deschiderii de noi showroomuri in sistem franciza. Pentru noi, anul 2022 va fi unul al dezvoltarii, al investitiilor, va reprezenta un salt care pregateste, de fapt, compania pentru urmatorii 20 de ani ai activitatii sale“, spune Adrian Garmacea, antreprenorul care detine compania.
Sursa: zf.ro
Adrian Staicu, Hermosa, un producator si retailer roman de moda: Am pornit cu patru masini de cusut si trei angajati. Astazi avem 100 de salariati, afaceri de 3 mil. euro, patru magazine proprii, unu in franciza si peste 100 partenere
Producatorul de imbracaminte Hermosa din Braila are astazi patru magazine proprii, un altul operat de un partener in sistem de franciza si vrea aproape sa dubleze reteaua in acest an. Pe langa unitatile monobrand, compania are si circa 100 de magazine partenere, unde vinde hainele realizate in fabrica proprie.
„In 2022 intentionam sa deschidem doua magazine in Bucuresti si cate unul in Iasi si Brasov. De asemenea, vrem ca in anii urmatori sa abordam si piata europeana“, spune Adrian Staicu, unul dintre proprietarii businessului.
Sursa: zf.ro
Adrian Ariciu, directorul general al Metro Romania: Proximitatea reprezinta viitorul acestui deceniu, desi comertul online creste continuu
Reteaua de magazine in franciza LaDoiPasi, lansata in 2012 de grupul german Metro pentru a opri hemoragia din comertul traditional local, a ajuns la 1.750 de unitati, dupa o expansiune accelerata in ultimii doi ani.
Spre exemplu, in 2021 au fost inaugurate 407 magazine in reteaua LaDoiPasi – cu un record absolut de 22 de unitati deschise intr-o singura zi. In acest an, mai exact in primul trimestru, au existat alte cateva zeci de inaugurari. In paralel, au loc si inchideri, insa oficialii Metro nu au comunicat aceste cifre.
Sursa: zf.ro
Fondatorii Delaco fac 36 mil. lei cu o retea de 30 de restaurante, Cartofisserie, care vand cartofi prajiti
Compania Cartofisserie, care opereaza reteaua de restaurante fast-food cu acelasi nume, a ajuns la afaceri de 36 mil. lei anul trecut.
Businessul s-a dublat fata de 2020, arata platforma de analiza a companiilor confidas.ro. Comparativ cu ultimul an de dinainte de pandemie, cifra de afaceri este cu 71% mai mare, semn ca desi in primul an de criza sanitara vanzarile au scazut, ele au revenit pe plus in 2021.
Sursa: zf.ro
Iulian Dascalu si Atterbury Europe investesc peste 500 mil. euro intr-un proiect mixt in Cluj-Napoca, pe platforma Carbochim. Proiectul este in etapa de analiza, consultare si autorizare, demararea lucrarilor fiind estimata pentru inceputul anului 2023
Dezvoltatorul imobiliar Iulius Group, care detine mai multe malluri si birouri in Romania, porneste o investitie de peste 500 de milioane de euro pentru un nou proiect mixed-use similar celor pe care le-a dezvoltat la Iasi si la Timisoara, insa de aceasta data la Cluj-Napoca. Investitia se va desfasura pe platforma Carbochim, o zona industriala care va fi transformata si va cuprinde retail, birouri, locuinte si spatii verzi.
„Fabrica ce poarta numele Carbochim va fi rmutata si retehnologizata anul acesta, fara perioade de inactivitate“, transmit reprezentantii Iulius intr-un comunicat de presa.
Sursa: zf.ro
Polonezii de la Scallier vor sa isi extinda prezenta pe piata din Romania si sa deschida in acest an parcuri de retail la Mosnita Noua (jud. Timis), Hunedoara, Turda, Vaslui si Vladimirescu (langa Arad). Trei proiecte ale companiei sunt administrate de Cushman & Wakefield Echinox
Compania poloneza Scallier, unul dintre cei mai dinamici investitori in parcuri de retail mici si mijlocii, vrea sa isi extinda prezenta pe piata din Romania, unde detine trei proiecte, si sa deschida in acest an parcuri de retail cu o suprafata totala inchiriabila de 40.000 metri patrati in orase precum Mosnita Noua (jud. Timis), Hunedoara, Turda, Vaslui si Vladimirescu (langa Arad).
Scallier desfasoara activitati in domeniul gestionarii investitiilor in sectorul imobiliar comercial, precum si administrarea acestor active, concentrandu-se pe maximizarea valorii proprietatilor in timp. Compania a fost infiintata in 2011 si este specializata in sectorul parcurilor comerciale, strip mall-uri si unitati de retail standalone.
Sursa: zf.ro
Franciza Casa Berarilor Artizani: cum deschizi o afacere de beer-to-go. Costuri si sfaturi de la fondatori
Magazinele Casa Berarilor Artizani sunt specializate in comercializarea berilor craft cu imbuteliere direct in locatie. Concret, este un magazin dedicat consumatorilor dornici sa incerce o bere artizanala, furnizata de catre una dintre cele 30 de micro-berarii locale cu care lucreaza Casa Berarilor Artizani.
”Daca vrei sa te bucuri de un produs bun, trebuie sa fie cat mai proaspat. De aceea in satele de prin Germania, Austria sau Cehia o sa gasesti cel putin o mica fabrica de bere pentru ca oamenii vor sa bea produse proaspete, nu procesate. Ceea ce am facut noi a fost sa aducem produsul din fabrica direct la client”, adauga reprezentantul Casa Berarilor Artizani.
Din cele 21 de locatii existente in momentul publicarii acestui material, 2 sunt operate de catre ei si restul sunt in franciza. Pana la finalul anului, antreprenorii vor sa ajunga in fiecare resedinta de judet din Romania. Restrictiile din timpul pandemiei i-au facut sa se concentreze mai mult pe locatii care sa nu se afle in centrele comerciale.
”Planul pentru 2022 este sa ne extindem cu locatii stradale. In pandemie, 70% din locatiile noastre se aflau in centre comerciale(…) Toate produsele sunt transportate intr-un circuit frigorific, de la depozit in magazin, si acolo sunt pastrate in conditii speciale pentru ca berea artizanala, in mod normal, trebuie tinuta la o temperatura controlata”, adauga Mindru.
Sursa: wall-street.ro