0765.438.336

Stirile saptamanii 31 ianuarie – 6 februarie

JYSK deschide magazin in Campina, Prahova, si ajunge la o retea de 113 unitati in Romania

JYSK, retailerul scandinav de mobilier si produse pentru casa, continua expansiunea in Romania si inaugureaza joi, 3 februarie, un magazin la Campina, judetul Prahova, ajungand astfel la o retea de 113 unitati pe piata locala. In judetul Prahova, JYSK este prezent deja cu doua magazine in Ploiesti si cu un magazin in Valenii de Munte, iar odata cu aceasta deschidere ajunge si in orasul Campina.

’’Prahova este un judet cu mult potential. In 2019, cand am deschis magazinul din Valenii de Munte, multa lume s-a mirat ca deschidem si in orase mici. Strategia JYSK este insa de a fi cat mai aproape de clienti, astfel incat oricine sa aiba un magazin JYSK in proximitate. (…) Pregatim de multe luni deschiderea magazinului JYSK Campina, iar acum suntem bucurosi ca anuntam prima deschidere a anului 2022.’’, a declarat Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK Romania si Bulgaria.

Sursa: zf.ro


Agentia de turism Paralela 45 a avut anul trecut un volum de vanzari de 39 mil. euro: „Vom mai deschide agentii, dar in franciza. Este mult mai bine sa investim in online“

Agenţia de turism Paralela 45 a avut anul trecut un volum de vânzări de 39 mil. euro: „Vom mai deschide agenţii, dar în franciză. Este mult mai bine să investim în online“Agentia de turism Paralela 45 a avut anul trecut un volum de vanzari de circa 39 milioane de euro, cu 140% mai mare fata de 2020. Alin Burcea, CEO si proprietar Paralela 45, spune ca in perioada urmatoare planurile de extindere vizeaza deschiderea unor noi agentii doar in sistem de franciza, focusul turoperatorului fiind dezvol­tarea segmentului de online.

„Am deschis in ianuarie 2022 o noua agentie in Bucurestii Noi. In functie de evolutia si dinamica vanzarilor, este posibil sa mai deschidem agentii, dar in franciza. Este mult mai bine sa investim in online“, spune Alin Burcea.

Turoperatorul are in prezent 34 de agentii in tara, cu patru mai putine fata de 2019, insa in ultimii doi ani mai multe locatii au fost inchise si doar o parte dintre ele au fost redeschise. Anul trecut, Paralela 45 a deschis agentii in Alba Iulia, Craiova, Brasov, Bucuresti si Ploiesti.

Sursa: zf.ro


Nicu Bocancea, actionar, Floraria Iris: Segmentul de online a crescut de patru ori, am avut anul trecut un avans al afacerilor de circa 10%

ZF 15 minute cu un antreprenor: Cum facem economia să funcţioneze în  continuare? Nicu Bocancea, acţionar, Florăria Iris: Segmentul de online a  crescut de patru ori, am avut anul trecut un avansNicu Bocancea, actionar Floraria Iris, unul dintre cele mai mari lanturi de florarii din Romania, spune ca in ultimii doi ani segmentul online a crescut de peste patru ori fata de perioada prepandemica. Pentru businessul cu flori, anul 2021 a fost unul bun, inregistrand un avans al afacerilor de circa 10%.

„Ceea ce ne sperie sunt preturile nejustificat de mari, suntem curiosi unde se vor opri aceste cresteri. Domeniul nostru, ca toate celelalte, este afectat de aceste cresteri. Preturile sunt mai mari cu 25-30% la unele produse, insa la altele este o dublare a preturilor fata de anul trecut. Florile care sunt importate din zone indepartate au cele mai mari cresteri“, spune Nicu Bocancea, unul dintre cei doi fii ai familiei Avramita, care duce mai departe traditia.

Anteprenorul precizeaza ca nu are in plan extinderea lantului de florarii, insa anul acesta, mai exact in iulie, va deschide o locatie de evenimente in jurul Bucurestiului

„Am tot avut cereri pentru francize, dar suntem precauti si am tot analizat, este greu in acest domeniu sa te francizezi si sa pastrezi aceeasi calitate, nu ai control tot timpul“, explica el.

Sursa: zf.ro


Iulius Group si Atterbury Europe pun pe masa 40 mil. euro pentru extinderea centrului comercial Iulius Mall din Suceava si ridica investitia totala in proiect la 110 mil. euro

Iulius Group şi Atterbury Europe pun pe masă 40 mil. euro pentru extinderea centrului comercial Iulius Mall din Suceava şi ridică investiţia totală în proiect la 110 mil. euro. Lucrările de construcţie sunt prevăzute în a doua jumătate a anuluiDezvoltatorul imobiliar Iulius, fondat de omul de afaceri Iulian Dascalu, investeste 40 mil. euro in extinderea cu 14.000 de metri patrati a centrului comercial Iulius Mall din Suceava, astfel ca proiectul va atinge o investitie totala de 110 mil. euro transpusa in peste 65.000 de metri patrati de spatii de retail.

Iulius Mall este un reper pentru comunitate si vom continua sa il mentinem in topul preferintelor, prin amplificarea rolului sau in dezvoltarea economica si sociala a orasului”, spune Eduard Marcu, Shopping Center Manager Iulius Mall Suceava.

Sursa: zf.ro


Cum a reusit o companie antreprenoriala romaneasca, dupa un an de pierderi pe fondul pandemiei, sa faca primul pas spre extinderea la nivel national prin francize

Cum a reuşit o companie antreprenorială românească, după un an de pierderi pe fondul pandemiei, să facă primul pas spre extinderea la nivel naţional prin francizeCu o activitate de 10 ani, compania romaneasca Blue Lagoon Clean, care ofera servicii profesionale de curatatorie 100% ecologica a hainelor, anunta ca parte a obiectivelor acestui an dezvoltarea businessului la nivel national prin francize.

In cei aproape zece ani de la lansare, Blue Lagoon Clean a inregistrat cresteri ale cifrei de afaceri cuprinse intre 30-40% anual, fata de media industriei, care a inregistrat cresteri de 7-10%. „Exceptie face anul 2020, care ne-a adus o scadere a rulajului de 31% fata de 2019 si pierderi de 1 milion de lei. Incepand cu 2021 am intrat insa in “noua normalitate”, reusind sa crestem cifrele companiei pana la un nivel similar cu cel din anul prepandemic 2019. Imbucuratoare este cresterea in “V” care ne arata ca totusi lucrurile par sa revina pe un fagas normal”, spune s, antreprenor si cofondator Blue Lagoon Clean.

Pentru 2022, obiectivele principale ale companiei tin de dezvoltarea echipei de management, consolidarea echipei de procesare, finalizarea ultimelor module din aplicatia de ERP, mentinerea si imbunatatirea standardelor de calitate, precum si dezvoltarea businessului la nivel national prin francize. Din punct de vedere al vanzarilor, compania tinteste depasirea plafonului de 1 milion de euro cifra de afaceri.

Sursa: businessmagazin.ro


Spectral Mobila, afaceri de cinci milioane de euro in 2021. Producatorul de mobila deschide 6 magazine in 2022 si un depozit

Producatorul de mobila Spectral Mobila, care detine o fabrica in judetul Vaslui, a incheiat anul 2021 cu o cifra de afaceri neta de cinci milioane de euro, in crestere cu 21% fata de cea din 2020. In 2022, retailerul va deschide sase noi magazine, dintre care patru pana de Paste si un depozit de 600 de metri patrati.

“In 2021 am deschis 6 magazine Spectral Mobila si am continuat investitiile in cresterea capacitatii de productie prin achizitia de noi utilaje pentru fabricarea mobilei, lucruri care ne-au permis sa avem o crestere de peste 20% a cifrei de afaceri fata de anul precedent.

Desi anul 2020 a fost unul marcat de pandemie si de perioade de lockdown in care nu am putut activa la capacitate normala, am reusit sa avem de asemenea o crestere a cifrei de afaceri, deci cresterea din 2021 nu se datoreaza unui an 2020 mai slab, ci se alatura ultimilor 10 ani in care am avut cresteri ale cifrei de afaceri fata de anul precedent.

Pentru anul 2022 ne-am propus sa deschidem alte 6 magazine noi Spectral Mobila, iar pana la Paste sunt deja programate 4 inaugurari in Brasov, Oltenita, Sebes si Focsani. Ca sa putem sustine cresterea vanzarilor am inceput deja constructia de la zero a unui nou depozit de produse finite de 600 de metri patrati, suprafata cu care vom depasi 3.000 de metri patrati de spatii de depozitare” , a declarat Dan Dodita, director executiv al Spectral Mobila SA.

Sursa: retail.ro


Subway extinde meniul vegetarian si introduce pe piata un nou produs

Subway aduce in restaurantele din Romania varianta vegana a sandvisului Chicken Teriyaki, care are gust de pui si reproduce textura preparatului Subway, care include sosul asiatic teriyaki, folosit la marinarea carnurilor.

Subway si-a marit anul trecut oferta de produse vegane si vegetariene, acestea ajungand la 24,3% din totalul preparatelor din meniu, fiind incluse salate, sandviciuri, wraps, gustari, cookies si altele.

Sursa: retail.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide