Reteaua de magazine Agroland a avut afaceri de 25,5 milioane euro in S1/2020. Agroland este cea mai extinsa retea de retail dezvoltata de un antreprenor roman, Horia Cardos
Agroland Business System, compania care detine Agroland, cea mai mare retea de magazine agricole din Romania, a avut afaceri de 25,5 milioane euro in primul semestru al acestui an, cu 18% mai mari fata de primele sase luni ale anului trecut.
Agroland Business System detine cea mai mare retea de magazine agricole din Romania, compusa atat din magazine proprii cat si in franciza.
Sursa: zf.ro
Moda britanica si americana nu prinde la romani: brandurile de fashion de pe aceste piete nu rezista pe plan local. Top Shop e cel mai recent exit dintr-o serie mai lunga ce include nume precum New Look, Debenhams, Gap sau Forever 21
Brandurile britanice si americane de moda nu au priza la publicul local, motiv pentru care isi inchid magazinele din Romania chiar si dupa doar un an.
Mai mult, businessurile „made in SUA“ sau cele ce provin din Marea Britanie si care rezista inca in piata modei din Romania nu isi fac loc la varf, avand doar cateva magazine si afaceri pe masura. Este cazul unor branduri precum Marks & Spencer sau Next.
„Brandurile britanice si americane nu se potrivesc cu stilul romancelor. Ele sunt mai sobre in abordare, iar consumatoarele locale prefera un stil mai fashion“, spune anterior un executiv din industrie.
Sursa: zf.ro
Rompetrol vrea sa inchirieze noua benzinarii operate de Comision Trade in mai multe zone din tara. Consiliul Concurentei analizeaza tranzactia
Rompetrol Downstream, divizia de retail a grupului petrolier KMG International, intentioneaza sa preia dreptul de folosinta asupra a noua benzinarii operate de Comision Trade in localitatile Agigea, Braila, Focsani, Mangalia, Brasov, Zarnesti, Caracal, Caras Severin siTargu Jiu, potrivit datelor transmise de Consiliul Concurentei, care a anuntat ca analizeaza tranzactia.
“Autoritatea de concurenta va evalua aceasta concentrare economica in scopul stabilirii compatibilitatii sale cu un mediu concurential normal si va emite o decizie in termenele prevazute de lege”, spun reprezentantii Consiliului Concurentei.
Sursa: zf.ro
Relaxarea restrictiilor aduce noi restaurante: Grupul polonez AmRest deschide un Burger King in Promanda Mall Bucuresti
AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante si servicii alimentare, deschide un nou restaurant Burger King in Bucuresti, in Promenada Mall. Anuntul vine la doar cateva zile de cand restrictiile impuse de pandemie s-au relaxat, iar restaurantelor li se permite functionarea si in interior. Acesta este cel de-al patrulea restaurant Burger King deschis de AmRest.
Noul restaurant din Bucuresti este situat in Promenada Mall, zona food court, si va avea o echipa de 30 grill kings. Ca intotdeauna, compania a luat toate masurile de siguranta si igiena in pregatirea tuturor comenzilor: de la recipiente cu dezinfectant in toate punctele-cheie din restaurant, la echiparea angajatilor cu masti si manusi.
Sursa: zf.ro
Sphera Group, administratorul KFC, Pizza Hut si Taco Bell, redeschide toate restaurantele si readuce la munca angajatii aflati in somaj tehnic
Sphera Group operatorul in sistem de franciza al lanturilor de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell in Romania, anunta redeschiderea tuturor restaurantelor operate de grup la interior in Romania, ca urmare a deciziei adoptate de autoritati de a permite functionarea spatiilor din interior ale restaurantelor, barurilor si cafenelelor, cu respectarea normelor de siguranta si igiena de rigoare, incepand cu 1 septembrie.
Astfel, incepand cu data de 1 septembrie, Grupul are active 157 din 158 de restaurante in toate cele trei piete de activitate, respectiv Romania, Italia si Republica Moldova.
Sursa: zf.ro
Familia Coroi s-a reintors in Gherla dupa 13 ani de munca in Germania si a creat Sat pentru Oras, un magazin mobil care duce in Cluj produse de la 35 de fermieri
Sorin Coroi impreuna cu sotia sa Anamaria au lucrat 13 ani in Germania ca ingineri, iar in urma cu trei ani s-au intors acasa, la Gherla, in judetul Cluj, si au replicat un model de business vazut la nemti, un magazin mobil cu produse locale. Sat pentru Oras, un truck (camion) ce aduna legume, fructe, branzeturi, miere, paine, produse de patiserie de la mici producatori din apropierea Clujului si le vinde orasenilor din Cluj-Napoca, a aparut la inceputul lunii octombrie 2019, dupa o investitie initiala de 20.000 de euro.
„Sat pentru Oras este o legatura directa a producatorilor de la Gherla pana la Cluj cu orasenii din Cluj. Facem 50 de kilometri zilnic. Dimineata oprim la 12-13 producatori de produse proaspete si luam salam si carnati, pachete de legume, oua si incheiem cu painea. Borcanele cu miere, sucuri, compot sau zacusca le luam luni. In total colaboram cu 35 de producatori locali“, povesteste Sorin Coroi.
„La inceput am vandut multinationalelor, mergeam cu produsele in locatiile de birouri, iar oamenii au fost deschisi. Cand promovezi lucruri bune, toata lumea iti deschide poarta“.
„Daca un singur truck este pus la punct, ne pot urmari mai multe truck-uri. Ne gandim la o franciza, pentru ca in orice parte a tarii sa preia proiectul, se gasesc birouri si cladiri rezidentiale. In Cluj o sa dam in doua saptamani prima franciza. Primim foarte multe mesaje de la oameni care ne asteapta si la ei, iar astfel speram sa ajungem la cat mai multa lume“, a incheiat antreprenorul.
Sursa: zf.ro
Retailerul polonez de incaltaminte CCC ajunge la o retea de 75 de magazine pe plan local dupa ce a inaugurat doua unitati in Targoviste si Oradea. Joanna Jozwiak, CEO: Continuam extinderea in ciuda contextului post-pandemic social si economic inca nefavorabil
Retailerul polonez CCC, al doilea cel mai important jucator de pe piata locala de incaltaminte, continua extinderea in Romania odata cu inaugurarea unui magazin in centrul comercial Dambovita Mall din Targoviste, precum si a unei noi unitati in cadrul parcului de retail NEST din Oradea, si ajunge la o retea de 75 de magazine pe plan local.
„Suntem hotarati sa ne continuam strategia de extindere, in ciuda contextului post-pandemic social si economic inca nefavorabil. Intelegem ca acesta este un an atipic si foarte dificil, dar depunem eforturi consistente pentru a ramane in linie si a ne recupera”, spune Joanna Jozwiak, General Manager CCC Romania.
Sursa: zf.ro