0765.438.336

Stirile saptamanii 31 august – 5 septembrie

Angelina Cozma, Biotiful Brands: Speram sa ajungem la afaceri de 1,5 milioane euro. Metodele de infrumusetare nontoxice sunt din ce in ce mai cautate pe piata locala

Angelina Cozma a deschis salonul de infumusetare nontoxica Biotiful acum 5 ani, cand, spune ea, pe piata locala nu existau mai deloc produse profesionale nontoxice care sa poata fi utilizate in saloane, acum aceasta piata a crescut cu peste 70%.

Cifra de afaceri din 2020 a fost de 800.000 de euro, iar anul acesta, Biotiful Brands & Biotiful Atelier spera sa depaseasca 1 milion si jumatate de euro.

„In continuare suntem foarte activi pe afacerea pe care am inceput si cumva este o afacere care functioneaza singura; este vorba despre brandurile din Rusia dedicate genelor si sprancenelor si de asemenea am inceput sa dezvoltam produse digitale adica facem educatie pentru femei.“

Angelina Cozma vrea ca pe viitor sa deschida francize in orase precum Cluj, Timisoara, Iasi sau Constanta, unde brandurile profesionale non toxice sunt cautate, dar acum se pare ca primul pas concret se va realiza in Brasov. Un salon cu o rata de vizite de peste 50 de femei zilnic poate sa atinga o cifra de afacere anuala de 700.000 de euro.

Sursa: zf.ro


Lantul de cafenele TED’S Coffee, fondat de Vasi Andreica, va deschide trei noi locatii in Bucureşti, in luna septembrie. “Suntem intr-un proces de revenire in HoReCa, dar ne aflam in continuare intr-o zona cu turbulente”

Lanţul de cafenele TED'S Coffee, fondat de Vasi Andreica, va deschide trei noi locaţii în Bucureşti, în luna septembrie. “Suntem într-un proces de revenire în HoReCa, dar ne aflăm în continuare într-o zonă cu turbulenţe”Lantul de cafenele TED’S Coffee, fondat de Vasi Andreica, va deschide trei noi locatii in Bucuresti, in luna septembrie,  investitia intr-o cafenea fiind cuprinsa intre 50.000 euro si 100.000 euro.

Reteaua cuprinde 44 cafenele la nivel national, dupa ce in ultimele 15 luni au fost inaugurate 11 unitati noi, unele dintre ele testand noi concept, cum este cel de cafenea bancara, dezvoltat alaturi de Techventures Bank.

“Continuam investitiile in cresterea retelei de cafenele si ne dezvoltam, in principal, prin parteneriate. Ca antreprenor, sunt optimist si cred in puterea parteneriatelor, atat cele strategice, cu alti co-investitori si francizati, cat si parteneriate financiare si investitionale. Doua dintre deschiderile din luna septembrie din Bucuresti vor fi in formate noi si cu suprafete mai mari, cu o oferta mai mare pe partea de food: o cafenea in zona DorobantiPiata RomanaASE si a doua in complexul One Floreasca City. A treia cafenea va fi o redeschidere a locatiei din cladirea de birouri Euro Tower, intr-un format nou”, a declarat Vasi Andreica, CEO TED’S Coffee.

Sursa: zf.ro


Scoala de programare Logiscool: Am extins reteaua si in orase mici si mijlocii. Nevoia de digitalizare si alfabetizare digitala a facut ca cererea pentru cursuri de programare pentru copii sa creasca

Şcoala de programare Logiscool: Am extins reţeaua şi în oraşe mici şi mijlocii. Nevoia de digitalizare şi alfabetizare digitală a făcut ca cererea pentru cursuri de programare pentru copii să creascăLogiscool, business activ in domeniul educatiei, spe­cia­lizat in predarea programarii pentru elevi cu varste cu­prinse intre 7 si 17 ani, asteapta peste 10.000 de inscrieri la cursu­rile de programare in primul semestru al noului an sco­lar, care incepe peste cateva zile. Interesul a crescut in con­ditiile in care scoala online a presupus dezvoltarea abi­litatilor de folosire a instrumentelor online pentru invatare.

„Cand a venit pandemia, am mutat in sistemul de curs online peste 10.000 de elevi. A insemnat pentru noi si lan­sa­rea acestui produs, pe care pana atunci nu il aveam (curs online). A urmat mutarea in on­line inclusiv a taberelor de va­ra si a celor din vacantele sco­­lare“, spune Indira Abdulvoap, general manager la  Logiscool Romania.

Daca la inceputul pande­mi­ei reteaua numara 35 de scoli la nivel national, in aceas­ta toamna incepe anul sco­lar cu peste 50 de centre Logi­scool deschise in Romania.

Sursa: zf.ro


Lucian Miess, fondatorul GETT’S: Sub brandul GETT’S sunt deschise astazi noua saloane de infrumusetare, care sunt impartite in trei categorii – saloanele de cinci stele GETT’S Hair Studio, cele de patru stele GETT’S Color Bar si GETT’S Men Barbershop

(P) Lucian Miess, fondatorul GETT'S: Sub brandul GETT'S sunt deschise astăzi nouă saloane de înfrumuseţare, care sunt împărţite în trei categorii - saloanele de cinci stele GETT’S Hair Studio, cele de patru stele GETT’S Color Bar şi GETT'S Men BarbershopLucian Miess, fondatorul lantului de saloane de infrumusetare GETT’S, spune ca pandemia de Covid-19 si-a pus amprenta asupra businessului sau si asupra intregii industrii de profil, dar asta nu inseamna si blocarea dezvoltarii, ci din contra.

Inca dinainte de pandemie existau planuri de extindere, de M&A, poate de listare, de eficientizare, de lansare de servicii noi, de eshop.

„Pentru toate e nevoie de resurse, iar acum am prioritizat lucrurile cu rigurozitate. Avem planuri noi. In primul rand noi, GETT’S, am plecat de la 5*****, am completat cu 4**** si barbershop, dar aceste piete sunt limitate prin marime si zone. Nu se pot franciza usor, pentru ca e nevoie de o populatie suficient de mare, dinamica economic, social si cultural, un nivel care nu se regaseste in afara Bucurestiului, decat in cateva orase mari.”

Sub brandul GETT’S sunt deschise astazi noua saloane de infrumusetare, care sunt impartite in trei categorii – saloanele de cinci stele GETT’S Hair Studio, cele de patru stele GETT’S Color Bar si GETT’S Men Barbershop. Localurile GETT’S Hair Studio sunt amplasate in cadrul hotelurilor de cinci stele JW Marriott si Radisson Blu, cele de patru stele sunt deschise in centre comerciale tip mall – Afi Cotroceni, Bucuresti Mall sau Mega Mall, Park Lake si Plaza Romania in Bucuresti si Iulius Mall in Cluj -, iar GETT’S MEN Barbershop se gaseste in Floreasca Agora, Plaza Romania, ParkLake si Iulius Mall Cluj.

„Tinand cont si de vulnerabilitatea cauzata de locatiile din mall, luam in considerare extinderea pe verticala cu un brand nou, de 3***+, stradal, mai ieftin ca investitii si mai usor de francizat. Mai sunt planuri multe pe partea de tehnologie software a domeniului, noi fiind dezvoltatorii primului soft dedicat saloanelor din Romania.”

Sursa: zf.ro


Cum l-a transformat Fornetti pe roman in patiser: Un milion de romani este media saptamanala de clienti a business-ului pornit din Ungaria, care a castigat teren pe piata romaneasca

Business MAGAZIN. Cum l-a transformat Fornetti pe român în patiser: Un milion de români este media săptămânală de clienţi a business-ului pornit din Ungaria, care a câştigat teren pe piaţa româneascăPatiseriile, majoritatea cu servirea la geam, se numara printre afacerile grav afectate de pandemie, mai ales in urma lockdownului impus anul trecut in Romania, pe masura ce criza sanitara sa acutizat. Fornetti, unul dintre cei mai importanti jucatori din piata locala de pofil, nu a facut exceptie. Care a fost colacul de salvare de care sa agatat pentru a supravietui?

”Am fost nevoiti sa ne adaptam unei situatii total diferite mai repede decat o facand de obicei. Atunci cand in doua saptamani ramane fara clienti in proportie de 90%, provocare devine o adevarata problema ”, spune Gabriel Voin, director comercial, Fornetti Romania, adaugand ca solutii si strategie care i-au ajutat sa depaseasca pandemia au venit dupa zeci de incercari nereusite. Doar asa ca inteleg ca dinamica pietei era alta si ca trebuia sa se adapteze, sa regandeasca totul.

Daca 2019, un an fara pandemie, „a mers exceptional de bine, a fost un an foarte bun pentru Fornetti”, in 2020, datele publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice arata ca cifra de afaceri inregistrata de Fornetti Romania a scazut la 156 de milioane de lei, de la 205 milioane de lei in anul precedent, iar profitul net s-a diminuat la sub 1 milion de lei, de la 15 milioane in urma cu doi ani.

Pentru 2021, Voin estimeaza o crestere de doua cifre fata de anul trecut. „Suntem foarte optimisti, deoarece graficul de vanzari nu s-a restrans si suntem siguri ca vor fi rezultate bune si pentru ce a mai ramas din acest an. Vanzarile merg bine, avem un numar constant de magazine si parteneri de franciza, suntem pe drumul cel bun.”

Sursa: zf.ro


Fondul de investitii sud-african Fortress, care se afla si in spatele NEPI, cel mai mare dezvoltator de mall-uri si centre comerciale din Romania, a preluat parcul industrial Eli Park 1 dezvoltat de Element Industrial si grupul Dedeman in zona Chitila-Buftea

Surpriză: Fondul de investiţii sud-african Fortress, care se află şi în spatele NEPI, cel mai mare dezvoltator de mall-uri şi centre comerciale din România, a cumpărat parcul industrial Eli Park 1 dezvoltat de Element Industrial şi grupul Dedeman în zona Chitila-BufteaFondul de investitii Fortress din Africa de Sud, care detine 23% din actiunile NEPI-Rockcastle, cel mai mare dezvoltator de mall-uri si centre comerciale din Romania, a semnat pentru preluarea parcului logistic ELI Park 1 din Chitila, dezvoltat de Element Industrial si Dedeman.

“Pentru noi, Romania este una dintre cele mai interesante piete in ceea ce priveste investitiile in logistica pe termen lung, la nivel global, datorita potentialului ridicat de crestere industriala si a consumului, precum si datorita proximitatii fata de Europa de Vest. Aici, vedem o piata in plina dezvoltare cu nenumarate oportunitati de investitii imobiliare pentru Fortress. Suntem selectivi si intentionam sa ne crestem portofoliul de depozitare de inalta calitate din Europa Centrala si de Est (CEE), in urmatorii ani,” spune Steven Brown, CEO al Fortress REIT Limited.

Sursa: zf.ro


Pizza Hut va deschide zece restaurante noi in urmatorii trei ani in Romania. Grupul Sphera Franchise Group a raportat profit net de 5,2 milioane lei in primul semestru, de la pierderi in prima parte a anului trecut

Pizza Hut va deschide zece restaurante noi în următorii trei ani în România. Grupul Sphera Franchise Group a raportat profit net de 5,2 milioane lei în primul semestru, de la pierderi în prima parte a anului trecutSphera Franchise Group, care opereaza restaurantele KFC (in Romania, Italia si Moldova) si Pizza Hut si Taco Bell (in Romania), a raportat in primul semestru un profit net de 5,2 milioane lei, de la pierderi de 22,36 milioane lei in perioada similara a anului trecut. De asemenea, zece noi restaurante Pizza Hut se vor deschide in Romania pana in 2023.

Astfel, trei noi restaurante Pizza Hut sunt deschise in acest an, alte trei anul viitor si patru restaurante noi Pizza Hut in 2023.

Sphera Franchise Group raporteaza vanzari de 444,5 milioane lei pentru primul semestru al anului, reprezentand o crestere de 46% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile consolidate ale grupului in al doilea trimestru au inregistrat o crestere de 119%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, atingand 233,1 milioane lei, fiind cel mai bun trimestru din istoria companiei. Astfel, Sphera Franchise Group a incheiat primele sase luni cu EBITDA normalizata de 30,7 milioane lei in crestere cu 1,867% si un profit net de 5,2 milioane lei, cu 123% peste nivelul din primul semestru al anului trecut”, anunta grupul.

Sursa: news.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide