0765.438.336

Stirile saptamanii 30 martie-5 aprilie

In ultimii doi ani s-a remarcat o revenire pe piata de cafenele, ultimele nume internationale intrate sau care si-au anuntat intentia sunt Columbus Coffee, Caffe Ritazza si Esquires Coffee.

“Exista multi investitori care vin la noi cautand o franciza de cafenea. In ultimii doi ani piata de cafenele s-a diversificat destul de mult, astfel ca momentan oportunitatea reala in piata este pentru cei care vor sa dezvolte retele cu minimum zece unitati”, spune Raluca Stanciu, managing partner in cadrul in cadrul companiei de consul­tanta Inventure Franchise Consulting.

sursa: ZF


kfc_gettyBrandurile americane detin cel mai mare numar de francize (aproape 20% din total). Cele trei francize americane, McDonald’s, KFC si Pizza Hut, au cea mai mare extindere pe plan local, dar in acelasi timp sunt si cele mai scumpe. In cazul McDonald’s preluarea afacerii este evaluata la 50 de milioane de euro.

In cazul preluarii Starbucks, tranzactia petrecuta la inceputul anului s-a ridicat la 16 milioane de euro.

In cazul Subway, o alta retea din Statele Unite, investitia initiala este tot ridicata, insa de pana la sapte ori mai mica decat in cazul KFC.

Franciza a devenit o moda inclusiv pentru marcile romanesti din domeniu: King Kebab, Bio Bucovina, gogoseria Fitosica. Acest concepte se adreseaza investitorilor de talie mica.

Sursa: adevarulfinanciar


Retailerii prezenti in mall-urile roma­nesti din provincie platesc lunar 12,5% din incasari pe chirie, cea mai mare pondere intre tarile din regiune si chiar prin com­paratie cu Italia, una dintre cele mai dezvoltate piete din lume. Astfel, lunar un retailer plateste in medie 12,9 euro/mp chirie, in timp ce incasarile sunt de 102,8 euro/mp/lunar.

Walter Wolfler, seful departamentului de retail in Europa Centrala si de Est (CBRE), sustine ca piata urmeaza sa se dezvolte pentru ca exista in continuare branduri interesate de Romania, branduri din toate categoriile de retail, dar mai ales moda.

sursa: ZF


Un nou centru commercial este pe cale sa se construiasca in Cluj. Antreprenorii Puscas, care controleaza companiile de colectare a de­seu­rilor Drusal si Florisal din Baia Mare si Satu Mare, vor investi circa 25 mil. euro  in dez­vol­tarea unui proiect imobiliar pe o parte din te­renul fostei fabrici ursus3de bere Ursus din Cluj.

Acestia au prevazut dezvoltarea unui centru comercial cu o suprafata de 13.000 de metri patrati si ridicarea a trei blocuri cu aproximativ 300 de apartamente. Intreg proiectul va avea o suprafata construita de 55.000 de metri patrati.

sursa: ZF


coresi-shopping-resort-26-martie-2015Deschiderea noului centru comercial nu a trecut neobservata, iar in weekend au fost 200.000 de vizitatori  la Coresi Shopping Resort. Previziunile dezvoltatorului se refereau la 120.000 de vizitatori in primul sfarsit de saptamana dupa inaugurare, iar asteptarile pentru un an intreg se refera la 8 milioane de vizitatori.

Planurile Immocham in ceea ce privește zona comerciala Coresi nu se opresc aici. Dezvoltatorul imobiliar a anuntat ca, in aceasta vara, va incepe lucrarile la cea de a doua faza a proiectului Coresi: inca 13.500 mp suprafata inchiriabila dintre care 7.500 mp sunt deja ocupaţi de 5 operatori care au inchiriat spatii cu suprafete cuprinse intre 460 şi 2.400 mp. Proiectul demareaza in mai si va fi livrat catre retaileri in octombrie 2015.

sursa: businessmagazin


1427889059_stire_afi00-300x225AFI Palace Arad ramane in portofoliul AFI Europe Romania ca un proiect important de viitor, iar planurile acestora presupun in continuare dezvoltarea spatiului comercial, in special datorita locatiei din centrul orasului Arad. Acesta  trebuia sa fie gata inca din 2010, dar acum constructia va demara in functie de situatia economica din Romania, si, mai ales, de cea din orasul Arad, in conformitate cu strategia AFI Europe Romania.

sursa: aradcity


vic9684-copy-copyIn 2005, antreprenorul Cristian Onetiu, a pus bazele unei afaceri axate pe un sistem de direct sales autentic romanesc si pe produse bio, ce abia intrau pe piata la momentul respectiv. In prezent conduce doua companii, Life Care Corp si BioLogistic, impreuna cu fratele sau  si totalizeaza afaceri de mai mult de 10 milioane de euro, iar in zece ani vor ajunge la 100, pe baza unui sistem de master francize international.

Europa este principala piata pe care vor sa isi dezvolte afacerea, atat prin prisma legislatiei similare pentru produsele distribuite si vandute, cat si pentru ca europenii sunt mai interesati de acest tip de produse.

sursa: businessmagazin


Conceptual Scoop Shop isi propune sa reinvie ma­ga­zinele uni­ver­sale cooperatiste. Ideea businessului este ca stocurile ramase nevandute la marii retaileri sau producatori de bunuri de consum, fie ca sunt aproape de ex­pi­ra­re sau rezultatele unei productii excesive, sa fie vandute la discounturi substantiale in m­a­ga­zine de proximitate.

Dupa ce a fost testata timp de cateva luni viabilitatea businessului printr-un magazin pilot in Bucuresti, Avram pro­mo­to­rul conceptului, isi doreste sa extinda reteaua de magazine Scoop in franciza, urmarind sa ajunga la o retea totala de peste 70 de unitati pana in 2017.

sursa: ZF

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide