+40.732.142.922

Stirile saptamanii 30 Mai – 5 Iunie

O familie de antreprenori, cu afaceri in agribusiness,  au  adus pe piata locala brandul de cafenele Caffé Ritazza, pre­zent deja cu peste 120 de unitati in 23 de tari. Primele unitati din Ro­mania sunt deschise in mallurile Plaza Romania si Bucu­resti Mall, ambele aflate in portofoliul grupului turc Anchor.

Primele cafenele Caffé Ritazza din Romania masoara in Plaza Romania 80 mp la interior si 50 mp la exterior, in timp ce unitatea din Bucuresti Mall este chiar mai mare, pe langa terasa de 80 mp avand si o gradina de iarna (Winter Garden). Caffé Ritazza vin­de pe langa preparatele din cafea si iaurturi, smoothie-uri, dar si sandwich-uri sau salate.

Caffé Ritazza este un proiect in care echipa Inventure/Francize.ro a fost implicata inca de la inceput oferind consultanta. A asistat familia Aron la semnarea masterfrancizei, a negociat cu Anchor Group pentru securizarea celor doua locatii in Bucuresti Mall si Plaza Romania si a participat la deschiderea acestora.

Sursa: ZF.ro


9-vionnetMagazinul de lux Vionnet, inaugurat in toamna lui 2014 in galeria comerciala a hotelului de cinci stele JW Marriott, s-a inchis. Brandul italian de moda era adus in sistem de franciza de catre Raluca Simu, un executiv cu experienta de peste un deceniu in marketing si comunicare.

Brandul de moda Vionnet a fost creat in 1912 de creatoarea cu acelasi nume, a fost ulterior inchis in 1939 pentru a fi restructurat si relansat in 2006. Brandul este unul high-end, pretul unei rochii sau al unui palton ajungand la cateva mii de euro.

Sursa: ZF.ro


590x395-motiviRetailerul italian de moda Motivi a intrat pe piata locala in 2004 si a ajuns in prezent la o retea de 16 magazine in marile orase din tara, ultima deschidere avand loc la Constanta, in City Park Mall. Compania continua expansiunea atat in online, cat si in offline, unde vrea sa mearga cu magazine in sistem de franciza.

Sursa: ZF.ro


Adrian Dumitrescu, un roman de 40 de ani care a lucrat mai bine de un deceniu pentru producatorul de ciment Carpatcement, a decis sa schimbe domeniul si sa aduca pe piata locala franciza brandului portughez de moda Lanidor. Primul magazin va fi deschis in mallul ParkLake ce se va inaugura in toamna in cartierul Titan din Bucuresti. Aceasta unitate va masura 125 de metri patrati, urmand a fi pozitionata la etajul 1 al mallului. Planurile de viitor ale brandului in Romania sunt sa deschida cel putin doua unitati pe an in cele mai importante centre co­merciale din Bucuresti si provincie.

Sursa: ZF.ro


8-cerruti-1881-wikipediaBrandul de lux Cerruti 1881, fondat acum circa jumatate de secol la Paris, in Franta, a intrat in franciza pe piata locala cu un magazin in Baneasa Shopping City.

Mallul din nordul Capitalei este unul dintre cele mai importante centre comerciale de pe piata locala, fiind amplasat intr-o zona unde locuiesc persoane cu venituri peste medie, clientii target ai brandului Cerruti 1881.

Sursa: ZF.ro


8-baneasa-shopping-cityPe harta mallurilor din Bucuresti a aparut anul trecut si proiectul Mega Mall, care dupa nici un an de activitate a ajuns in spatele liderilor Baneasa si AFI Palace ca venituri.
Cele mai mari doua mal­luri din Capitala, Banea­sa Shopping City si AFI Cotroceni, au strans im­preuna anul trecut ve­ni­turi de 350 milioane de lei la profituri nete de aproape 90 milioane de lei, arata datele de la Ministerul Finantelor.

Sursa: ZF.ro


Anchor Grup, compania care detine primele doua malluri deschise in Capitala, Bucuresti Mall si Plaza Romania, a avut anul trecut o cifra de afaceri de 46,4 milioane de lei (10,5 milioane de euro) si un profit de 3,8 milioane de lei, la un numar de 118 angajati. Afacerile sunt in scadere cu aproximativ 4% fata de 2014, iar profitul se afla si el in declin cu aproape 45%.

Sursa: ZF.ro


12-sun-plaza-aaCompania care administreaza mallul Sun Plaza din Bucuresti, Societate Dezvoltare Comercial Sudului (SDCS), a raportat la Ministerul de Finante un profit record pentru anul trecut, de 92,6 milioane de lei (21 de milioane de euro), fata de 1,5 milioane de lei in 2014.

Sursa: ZF.ro


Compania de consultanta imobiliara CRBE a luat in administrare toate cele patru malluri din portofoliul Immofinanz in Romania – Polus Center Cluj, Maritimo Shopping Center in Constanta, Pitesti Mall si Gold Plaza Baia Mare, toate insumand peste 147.824 de metri patrati inchiriabili.

Sursa: ZF.ro


brutaria-paul2Lantul de brutarii Paul continua extinderea in Romania prin inaugurarea celei de-a 15-a unitati, in Constanta.

Pentru amenjarea suprafetei de 137 mp amplasata in incinta mall-ului City Park s-au investit aproximativ 450.000 de euro.

Sursa: ZF.ro


Brandurile KFC, Pizza Hut si PHD, reprezentate de peste 60 de restaurante de tip fast-food deschise in tara noastra si controlate de omul de afaceri Gabriel Popoviciu au generat, anul trecut, afaceri cumultate de 107,6 mil euro, cu 26,4% mai mult comparativ cu 2014, iar profitul a crescut de la 6,3 milioane de euro in 2014 la 10,5 milioane de euro.

Cele trei branduri ale Yum!, care opereaza pe plan international si reteaua Taco Bell, sunt aduse in Romania, in regim de franciza, de firmele US Food Network (opereaza restaurantele KFC) si American Restaurant System (Pizza Hut si Pizza Hut Delivery – PHD), controlate de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Numele lui este legat si de aducerea in tara a mai multor francize de notorietate, precum Hard Rock Cafe sau IKEA.

Sursa: wall-street.ro


199005_articolRetailerul turc de articole de imbracaminte Penti va deschide in acest an patru noi locatii, ajungand astfel la o retea de 23 de magazine, in urma unei investitii de 400.000 de euro. Romania este singura tara in care retailerul turc isi desfasoara operatiunile locale in urma investitiei companiei-mama. Penti este prezent in 29 de tari in sistem de franciza, cu aproximativ 100 de unitati.

Sursa: wall-street.ro


In anii urmatori Diverta isi propune sa se extinda pana la 30-40 de magazine. Suprafata totala de vanzare este de 6.500 mp. Inainte de criza Diverta avea o retea de 80 de librarii. Printre planurile de dezvoltare pentru acest an se numara reactivarea proiectului magazinelor in franciza, retailerul intentionand ca cel putin una dintre librariile deschise in 2016 sa fie in colaborare cu un partener francizat.

Sursa: wall-street.ro


Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide