0765.438.336

Stirile saptamanii 29 martie – 4 aprilie

Cofetaria L’Amande vizeaza extinderea la nivel national prin franciza

L’Amande, cofetarie fondata de Daniela Alecse, a atins in 2020 o cifra de afaceri de circa 130.000 de euro, in crestere fata de 2019. Pentru 2021, cofetaria are in plan diversificarea ofertei de produse si planuieste extinderea la nivel national prin franciza, in patru mari orase din tara.

“Suntem recunoscatori ca am reusit sa incheiem 2020 cu rezultate bune, chiar daca am avut de-a face cu un an aparte. Avem in plan extinderea la nivel national prin francizarea afacerii”, a declarat Daniela Alecse.

Pentru 2021, compania estimeaza o cifra de afaceri de peste 150.000 de euro.

Sursa: profit.ro


Platforma de mobilitate urbana CityLink intra cu masini si in Brasov si lanseaza si un sistem de francize, pentru a accelera expansiunea

ZF IT Generation. Start-up update. Platforma de mobilitate urbană CityLink intră cu maşini şi în Braşov şi lansează şi un sistem de francize, pentru a accelera expansiuneaCityLink, o platforma de mobilitate urbana care le permite utilizatorilor din Bucuresti sa aiba acces cu ajutorul unei aplicatii mobile la masini si biciclete (in sezonul de vara), si-a extins operatiunile si in Brasov si are in plan sa intre si pe piata din Constanta, in paralel cu lansarea unui sistem de francize, care sa-i permita sa se extinda intr-un ritm mai alert.

„Am decis ca anul acesta sa lansam operatiunile in orasele Brasov si Constanta. In acest moment avem 10 masini in Brasov si ne dorim extinderea pana la 150-200 de masini in cele doua orase noi – Brasov si Constanta, mai ales in conditiile in care la finele acestui an va fi deschis si aeroportul in Brasov”, a declarat Igor Grosu, fondator si CEO al CityLink.

Pentru a accelera dezvoltarea compania va permite si altor proprietari de flote sa intre in platforma CityLink printr-un sistem de francize. „Constanta si Brasovul sunt doar primele orase care intra pe harta CityLink, in 2021. Ne vom continua extinderea in mai multe orase importante din tara, in sistem de franciza“.

Sursa: zf.ro


Grupul Dona, care include farmaciile si distribuitorul de medicamente, a incheiat anul 2020 cu o crestere de 9%, pana la 1,48 mld. lei

Numarul de farmacii a crescut pana la 337 de unitati in 2020, inclusiv francize.

Grupul Dona, care include farmaciile şi distribuitorul de medicamente, a încheiat anul 2020 cu o creştere de 9%, până la 1,48 mld. leiGrupul Dona, controlat de an­tre­prenorul roman Eugen Banciu, unul dintre cei mai im­portanti jucatori din piata farma, care include lantul de farmacii Dona si distribuitorul de me­dicamente Dona Logistica, a inregistrat in 2020 afaceri cumulate de 1,48 mld. lei, in cres­tere cu circa 9% fata de anul anterior.

„2020 a fost un an extrem de greu pen­tru toata lumea si implicit si pentru noi. Cel putin prima jumatate de an a fost plina de ne­cu­noscut, momente de panica si pro­vo­cari pe toate planurile, la care a trebuit sa ras­pun­dem rapid. In a doua parte a anului s-a do­vedit ca masurile luate au fost corecte si ast­fel am reusit sa limitam pierderile, care ar fi pu­tut fi semnificative in contextul pan­de­mic“, a spus Mihaela Ungureanu.

Sursa: zf.ro 


Reteaua de francize LaDoiPasi, dezvoltata de Metro Cash&Carry, a atras anul trecut 360 de noi antreprenori independenti si a ajuns la peste 1.470 de magazine de proximitate la nivel national

Reţeaua de francize LaDoiPaşi, dezvoltată de Metro Cash&Carry, a atras anul trecut 360 de noi antreprenori independenţi şi a ajuns la peste 1.470 de magazine de proximitate la nivel naţionalReteaua de francize LaDoiPasi, dezvoltata de METRO Cash&Carry, continua procesul de extindere si a adaugat anul trecut 360 de noi antreprenori independenti, ajungand la peste 1.470 de magazine de proximitate la nivel national.

“2020 a fost un an incredibil de greu pentru toata lumea, a fost un an de sacrificiu pentru multe sectoare ale economiei locale. Noi am continuat sa fim aproape de partenerii nostri din franciza LaDoiPasi, sa gasim solutii pentru a trece cu bine impreuna prin aceasta perioada, avand in vedere responsabiliatea comuna de a deservi comunitatile din care facem parte. Am deschis un numar record de magazine in plina pandemie, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fara increderea antreprenorilor din retea si fara colaborarea continua cu echipa de Retail, condusa de Irinel Popescu, Directorul de Retail al METRO Cash & Carry”, a declarat Adrian Ariciu, Director General METRO Cash & Carry Romania.

Sursa: zf.ro


Un lant romanesc de magazine de mobila deschide o noua locatie

Un lanț românesc de magazine de mobilă deschide un nou magazinSpectralcom a deschis, pe 30 martie, un nou magazin Spectral Mobila in Mangalia, care va fi administrat in sistem de franciza. In total, compania detine 13 magazine Spectral Mobila in Romania.

„In paralel cu deschiderile de noi magazine continuam investitiile si in cresterea capacitatii de productie prin achizitionarea de noi utilaje pentru fabricarea mobilei”, a declarat Dan Dodita, director de vanzari al Spectralcom.

Sursa: wall-street.ro


Nicoleta Hritcu, Cuptorul Moldovencei: Antreprenoriatul este o chemare. Nu oricine este facut sa fie antreprenor

Nicoleta Hrițcu, Cuptorul Moldovencei: Antreprenoriatul este o chemare. Nu oricine este făcut să fie antreprenorInceputul de an se anunta a fi unul de prisos pentru business-ul Cuptorul Moldovencei. Pentru 2021, Nicoleta Hritcu are planuri mari: in urmatoarele trei – patru luni intentioneaza sa mute productia intr-o noua hala din Iasi, precum si sa deschida doua noi magazine in acest an, tot in Iasi.

„Vom ajunge astfel la 10 magazine Cuptorul Moldovencei pana la sfarsitul anului si ne oprim aici cu Iasi. In prezent, avem sapte locatii si vrem sa ajungem si in alte orase din Romania. Cu siguranta ca pana in 2022 vom ajunge si in alte orase, nu doar in Bucuresti”, spune antreprenoarea.

Antreprenoarea ia in serios si ideea de a deschide francize in mai multe orase din Romania, spunand ca vor incepe discutiile pentru magazinele Cuptorul Moldovencei in sistem de franzica in a doua jumatate a anului acesta.

Sursa: wall-street.ro


Franciza cu caimac. Care este reteta prin care un tanar antreprenor din Cluj-Napoca si-a dezvoltat lantul de cafenele in plina pandemie

Franciză cu caimac. Care este rețeta prin care un tânăr antreprenor din Cluj-Napoca și-a dezvoltat lanțul de cafenele în plină pandemiePentru lantul de cafenele Captain Bean, din Cluj-Napoca, 2020 a fost anul in care s-a lansat in sistem de franciza, obiectivul lui Bogdan Pandea, chief executive officer (CEO) si fondator al companiei, fiind de sase unitati la nivel national. Au venit insa lunile de lockdown, iar planul sau parea sa ramana doar la nivel de intentii. Antreprenorul a reusit insa nu doar sa il duca la ca­pat, dar chiar si sa deschida patru uni­tati in plus fata de cele preconizate, ajungand astfel la un total de 10 cafenele in fran­ciza deschise anul trecut, care s-au adau­gat celor 17 existente.

„Altfel spus, a fost chiar o subestimare a potentialului, combinat cu mai multi factori: concept, echipa, ciclu economic si, nu in ultimul rand, cresterea apetitului antreprenorial in randul persoanelor care deja si-au dedicat o buna perioada de timp sta­tutului de angajat“, spune Pandea.

Pentru anul in curs, tinta este de 50 de noi unitati, atat francize, cat si unitati proprii, la nivel national. In paralel, Pandea se pregateste de o extindere la nivel interna­tional si are deja discutii pe piete precum Bulgaria, fiind convins ca „lucrurile nu se opresc aici“.

Sursa: newmoney.ro


Planurile JYSK pentru Romania – Inca 10 magazine in urmatoarele cinci luni si un nou plus la vanzari: Desi am avut emotii si multe incertitudini, lucrurile au mers bine si suntem in crestere

Planurile JYSK pentru România - Încă 10 magazine în următoarele cinci luni și un nou plus la vânzări: Deși am avut emoții și multe incertitudini, lucrurile au mers bine și suntem în creștereJYSK, unul dintre cei mai importanti retaileri de mobila si decoratiuni din Europa, cu o prezenta puternica si in Romania, va deschide pe piata locala inca 10 magazine pana la sfarsitul lunii august. Cu o retea care va depasi in curand 100 de magazine, compania anunta “o crestere multumitoare” pentru actualul an financiar, care se va incheia la 31 august.

„In 2013, de exemplu, atunci cand JYSK Nordic a preluat franciza din Romania, aici existau 14 magazine JYSK. Acum avem 97 de magazine in Romania si ne indreptam cu pasi repezi spre magazinul cu numarul 100. Estimam ca la finalul lunii august, care coincide cu finalul anului nostru financiar, vom ajunge la 107 magazine. In ciuda acestui an imprevizibil, am reusit sa ne atingem obiectivele in privinta expansiunii”, a declarat Alex Bratu, country manager JYSK Romania si Bulgaria.

Sursa: profit.ro


Daniel Boaje, cel care a condus McDonald’s Romania, cumpara franciza a 10 restaurante McDonald’s din Austria de la Dietmar Kuhn. El a incasat anul trecut 12 mil. euro pentru pachetul de 10% pe care il detinea la McDonald’s Romania

Tranzacţie surpriză. Daniel Boaje, cel care a condus McDonald’s România, cumpără franciza a 10 restaurante McDonald’s din Austria de la Dietmar Kuhn. El a încasat anul trecut 12 mil. euro pentru pachetul de 10% pe care îl deţinea la McDonald’s RomâniaDaniel Boaje, fostul CEO si actionar minoritar al McDonald’s Romania, preia franciza a zece restaurante ale gigantului american din Austria, mai exact din Graz, Feldkirchen bei Graz si Seiersberg. Executivul roman cumpara franciza de la antrepre­norul Dietmar Kuhn.

In Austria McDonald’s are 196 de restaurante, fiind unul dintre principalii operatori, conform datelor de pe site-ul propriu. Aproximativ 85% dintre acestea sunt operate in sistem de franciza, existand 45 de francizati.

Daniel Boaje a incasat in vara anului trecut 12 milioane de euro pentru pachetul de 10% pe care il detinea la McDonald’s Romania. El a ple­cat în 2020 de la conducerea lantului de res­tau­rante dupa aproape un deceniu si tot atunci si-a vandut pachetul de 10% din actiuni.

Sursa: zf.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide