Grupul petrolier ungar MOL a ajuns la S1/2019 la 226 de benzinarii in Romania dupa ce a deschis 12 statii in 12 luni
Reteaua de benzinarii MOL a vandut in prima jumatate a anului 350.000 de tone de carburanti, cu 2% mai mult decat in aceeasi perioada din 2018, arata raportul financiar al grupului. Avansul a fost sustinut de vanzarile de motorina, in timp ce volumele de benzina vandute au fost pe minus.
Vanzarile de motorina inregistrate de grupul ungar MOL in Romania au crescut in primul semestru cu 3,1%, la 262.000 tone, in timp ce pe segmentul de benzina compania a avut o scadere usoara, de 1,3%, la 77.000 tone, potrivit raportului finaciar.
Sursa: zf.ro
Mcdonald’s: avansul businessului in t1/2019 se datoreaza cresterii numarului de clienti si a numarului de comenzi in restaurante
Lantul american de resturante de tip fast-food McDonald’s a deschis in prima parte a lui 2019 un singur local nou, insa are bugetate alte sase pana la final de an. Cu deschiderile planificate in 2019 reteaua McDonald’s se duce spre 85 de restaurante.
„La inceputul lunii iulie am inceput seria inaugurarilor de restaurante McDonald’s pentru anul 2019, prin cel deschis in centrul comercial Electroputere din Craiova, ocazie cu care am creat 36 de noi locuri de munca“, spune Daniel Boaje, CEO-ul si actionarul minoritar al companiei.
Sursa: zf.ro
grupul hotelier polonez orbis, prezent si pe piata din romania, a inregistrat in primul semestru venituri consolidate de 155.3 mil. euro in crestere cu 4.8%
Grupul hotelier polonez Orbis, prezent si pe piata din Romania, a inregistrat in primul semestru venituri consolidate de 155,3 milioane euro, in crestere cu 4,8%, in timp ce EBITDA s-a ridicat la 51 de milioane euro, in urcare cu 19,3%.
“2019 va fi un an fundamental pentru Orbis. In urma unor analize complexe, compania a decis sa imparta afacerea in doua linii separate – active de tip light si active imobiliare, ceea ce a fost un pas natural in strategia de dezvoltare a grupurilor hoteliere internationale. Argumentele acestei separari au fost dezvoltarea rapida a componentei de active de tip light (deja aproape 50% din retea) si diferentele dintre modelele de afaceri ale Orbis, respective Accor (partenerul nostru strategic)”, a declarat Gilles Clavie, President & CEO al Orbis.
Sursa: zf.ro
iulius group si atterbury europe au investit 8.7 mil. euro in parcul din ansamblul cu mall si birouri iulius town din timisoara
Dezvoltatorul imobiliar Iulius Group, detinut de omul de afaceri Iulian Dascalu, a investit 8,7 milioane de euro in parcul care va face parte din ansamblul mixt cu birouri si mall Iulius Town din Timisoara. Zona va purta numele Iulius Gardens si se va deschide odata cu inaugurarea primei etape a ansamblului, pe 30 august.
„Parcul a presupus o investitie in valoare de 8,7 milioane de euro si lucrari complexe de amenajare, fiind realizat de la zero peste noua parcare subterana din proiect”, spun reprezentantii Iulius Group.
Sursa: zf.ro
ikea a inaugurat al patrulea punct de colectare a comenzilor online, in mall plaza bucuresti si vrea un centru similar si in iasi
Ikea a inaugurat astazi cel de-al patrulea punct de colectare a comenzilor online din Romania, in cadrul Mall Plaza de pe Bulevardul Timisoara, si vrea sa deschida un centru similar si la Iasi.
Retailerul mai are centre de colectare la Constanta, Timisoara si Brasov.
Clientii pot ridica de aici produsele pe care le-au comandat anterior, in magazinele IKEA Baneasa sau Pallady ori prin telefon. Costul livrarii la punctul de colectare este de 19 lei pentru coletele sub 30 kg si 49 lei pentru pachetele mai mari.
Sursa: zf.ro
o “afacere sanatoara”, curtata sa se extinda in sistem de franciza in londra si miami
”Din ce in ce mai multi oameni – o crestere procentuala de aproximativ 30 % fata de anii anteriori – apreciaza importanta alimentatiei sanatoase si cunosc efectele nocive ale zaharului, ale aditivilor si ale conservantilor. De asemenea, numarul persoanelor (mai ales in randul copiilor) alergice la gluten si lactoza este in crestere si in Romania, motiv pentru care segmentul de mancare vegana este tot mai cautat”, spune Andreea Al-Ioanii Maruta, care dezvolta brandul Sublimmme impreuna cu Camelia Petrut.
In dezvoltarea afacerii Sublimmme, antreprenoarele s-au inspirat din stilul de viata personal, fiind vegetariene de peste 12 ani, iar in ultimii trei ani facand usor trecerea catre vegan. ”Am dorit sa oferim oamenilor o hrana sanatoasa, fara ingrediente de origine animala, fara zahar, faina, conservanti si aditivi. (…) In urma unui research consistent de piata, am intuit necesitatea dezvoltarii nisei deserturilor fara zahar, desi am simtit si potentialul pericol al unui target relativ mic pe piata locala”, adauga Camelia Petrut.
”Ne dorim sa marim gama de produse si pe partea de bucatarie vegana si sa extindem gama de prajituri in mai multe locatii partenere din Bucuresti si chiar in mall-uri. De asemenea, deja am primit cereri pentru extindere in sistem de franciza in Cluj, Londra si Miami”, conchide Andreea Al-Ioanii Maruta.
Sursa: newmoney.ro