0765.438.336

Stirile saptamanii 29 aprilie – 5 mai

Lantul de cafenele Okfea are ambitia sa ajunga la 50 de unitati proprii si in franciza. Start-up-ul infiintat in 2014 si-a bugetat incasari de 500.000 de euro in 2019, duble fata de anul trecut

Lantul de cafenele Okfea, prezent pe piata locala din 2014, a inregistrat anul trecut afaceri de 230.000 de euro, in crestere cu peste 70% fata de anul 2017, iar pentru anul in curs estimeaza o dublare a cifrei de afaceri, avans generat de planurile de extindere pe piata locala, a spus Andreea Radu, cofondator al companiei.

„Pentru ca avem toate lucrurile puse la punct, inclusiv sistemele de gestiune si de logistica, ne vom concentra sa deschidem cat mai multe locatii noi, atat proprii, cat si in franciza”, a adaugat Andreea Radu. Astfel, franciza brandului Okfea poate implica o investitie intre 10.000 si 20.000 de euro, din care 3.500 de euro reprezinta taxa de franciza.

Sursa: zf.ro


Grupul polonez AmRest, care are Starbucks in Romania, a ajuns la 880 de restaurante si cafenele in Europa de Est, din care doar 5% pe piata locala

Mai bine de jumatate din totalul localurilor sunt deschise pe piata-mama, in Polonia, unde grupul are si cinci branduri (francize internationale sau marci locale). In Romania AmRest opereaza doar cafenelele Starbucks.

Grupul polonez AmRest detine in Romania 46 de cafenele Starbucks, adica 5% din totalul localurilor din Europa de Est. In regiune grupul este prezent pe opt piete, unde detine cinci branduri – in sistem de franciza sau marca proprie. Romania este a patra piata ca importanta in grup, dupa Polonia, Cehia si Ungaria. Si ca putere de cumparare piata locala se afla in urma celor mai sus mentionate, salariul mediu fiind de aproape doua ori mai mic, de circa 600 de euro net lunar. In Cehia sare de 1.000 de euro net lunar, spre exemplu.

Sursa: zf.ro


Intrarea in mallul AFI Cotroceni se vede in rezultatele retailerului Peek & Cloppenburg: afaceri de 315 milioane lei in 2018, in crestere cu 28% si un profit de 54 milioane lei

Intrarea în mallul AFI Cotroceni se vede în rezultatele retailerului Peek & Cloppenburg: afaceri de 315 milioane lei în 2018, în creştere cu 28% şi un profit de 54 milioane leiRetailerul german de moda Peek & Cloppenburg, care se adreseaza clientilor cu venituri peste medie, a terminat anul trecut cu afaceri de 315 mil. lei (68 mil. euro), in crestere cu 26% fata de rezultatul obtinut in 2017, in timp ce profitul s-a majorat cu 76,2%, la 54 mil. lei (11,5 mil. euro).

Brandul german lucreaza astfel cu o marja de profit de 17% pe piata romaneasca. Nemtii de la Peek & Cloppenburg sunt printre cei mai discreti retaileri din piata, singurele informatii disponibile fiind cele publice. Compania si-a facut intrarea pe piata locala in 2008, retailerul reusind sa-si majoreze constant afacerile cu cate doua cifre in fiecare an (cu valori cuprinse intre 14% si aproape 44%).

Sursa: zf.ro

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide