Re/Max Romania, crestere de 10 ori a cifrei de afaceri in ultimii 5 ani. Peste 80% din tranzactii in 2019 sunt pe rezidential
Re/Max, una dintre cele mai importante francize din piata imobiliara locala, estimeaza pentru acest an o crestere a business-ului de aproximativ 10 ori comparativ cu 2014, an in care subsidiara autohtona a master francizei a fost preluata de actualul management. Pentru 2019, Re/Max estimeaza, asadar, afaceri de 4,2 milioane de euro, in contextul in care, in urma cu 5 ani, inregistra 430.000 euro.
La finele lui 2014, compania cuprindea o retea de trei birouri si circa 30 de agenti si inregistra 400 de tranzactii – cumulate pe toate francizele. Spre comparatie, pana la finele anului curent reprezentantii Re/Max estimeaza un numar de circa 55 de birouri francizate, 500 de membri si aproximativ 3.700 de tranzactii incheiate.
Potrivit reprezentantilor companiei, planurile pe termen mediu vizeaza atingerea unui numar de 110 francize pana in 2023, cu circa 1000 de agenti afiliati. Potrivit datelor Re/Max Romania, 42% dintre francizatii companiei au varste cuprinse intre 20 si 30 de ani, urmati de categoria de varsta 30 – 40 de ani, in proportie de 33%. Pe de alta parte, doar 25% dintre antreprenorii care au deschis un birou Re/Max au intre 45 – 55 de ani.
Sursa: wall-street.ro
Taco Bell deschide primul restaurant din vestul tarii, in ansamblul mixt Openville, din Timisoara
Taco Bell deschide un nou restaurant, in ansamblul mixt Openville din Timisoara, fiind al patrulea oras la nivel national unde brandul este prezent, potrivit unui comunicat emis joi.
La numai o luna de la inaugurarea unitatii din Sibiu, Taco Bell anunta deschiderea restaurantului cu numarul sapte din Romania si primul din vestul tarii. Acesta este amplasat la parterul cladirii de birouri UBC 1, situat in ansamblul mixt Openville, pe Calea Sever Bocu, fiind o locatie de tip inline, care dispune de o suprafata de 200 mp.
In prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell in 27 de tari din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internationala a brandului vizeaza 1.000 de locatii pana in 2022. Compania si francizele sale opereaza peste 7.000 de restaurante care genereaza vanzari de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vanzari globale de 15 miliarde de dolari si cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, pana in 2022.
Sursa: wall-street.ro
Deichmann Romania, 3,6 milioane perechi de pantofi vandute si afaceri de aproape 100 milioane euro
Deichmann Romania a vandut anul trecut aproape 3,6 milioane de perechi de incaltaminte, ceea ce a dus la vanzari de 458,2 milioane de lei (in jur de 97,5 milioane euro), cu 10% mai mult decat in 2017. In acest an retailerul de incaltaminte va deschide 9 magazine noi.
„Piata din Romania continua sa creasca”, spune Daniel Popa, director general Deichmann Romania. „Suntem deosebit de multumiti de faptul ca am reusit sa cream noi locuri de munca prin investitiile noastre in magazinele deschise. In plus, am reusit sa ne extindem si mai mult pozitia de lider de piata in comertul romanesc de incaltaminte, pozitie pe care o detinem de sase ani”, a continuat el.
Sursa: wall-street.ro
L’Oréal deschide in toamna primul magazin YSL din Romania in mall-ul Baneasa Shopping City din Bucuresti
Grupul francez L’Oréal, care are in portofoliu branduri precum Kiehl’s, Maybelline sau Atelier Cologne, va deschide pe piata din Romania primul magazin YSL unde va vinde produse de parfumerie, machiaj si ingrijire a pielii. Acesta va fi amplasat in mallul bucurestean Baneasa Shopping City, unde grupul L’Oreal a deschis recent un alt magazin sub brandul de parfumerie de nisa Atelier Cologne. Gigantul francez are in Romania magazine proprii si sub brandurile Kiehl’s si NYX Professional Make-up.
“Mallul este o locatie buna deoarece iti ofera multi cumparatori. Oamenii merg cu tendinta de a cumpara. Cand te plimbi pe strada poti cumpara din magazine sau nu, dar cand esti in mall esti mereu deschis spre a cumpara, esti deschis spre a fi influentat de fashion, de branduri”, mai spune Vanya Panayotova.
Sursa: da.zf.ro
Polonezii vor sa cucereasca si piata romaneasca de echipamente sportive. Retailerul 4F: Romania este una dintre tarile in care categoria de produse sport este intr-o crestere puternica
Retailerul polonez de echipamente sportive 4F, intrat pe piata romaneasca in toamna lui 2016, are patru magazine fizice si unu online in Romania si se pregateste pentru deschiderea celui de-al cincilea. Oficialii companiei spun ca Romania are un potential imens si ar putea deveni una dintre cele mai bune piete pentru grup.
„In prezent, oferim produsele noastre consumatorilor din Romania in magazinul online 4Fstore.ro si in patru magazine fizice in Bucuresti (ParkLake Shopping Center, Promenada, Mega Mall si Militari Shopping). Toate cele patreu magazine au fost deschise in perioada 2016-2017, dar anul acesta vom deschide inca o unitate, tot in Bucuresti“, spune Dominika Pietryga, PR manager al companiei.
Sursa: zf.ro
Oana Diaconescu, head of leasing Iulius Group: Viitorul sta in conceptul de mixed-use, cu mall si cladiri de birouri in acelasi loc, iar noi acum deschidem al doilea proiect pe acest concept, Openville din Timisoara
Pe fondul trendurilor din piata, viitorul mallurilor se poate traduce prin conceptele mixed-use care aduc la un loc spatiile comerciale, cu spatiile de birouri si cu alte zone, incercand sa creeze „mini-orase”, iar Iulius Group se pregateste sa deschida al doilea proiect pe acest concept, si-anume Openville Timisoara, explica Oana Diaconescu, head of leasing Iulius Group.
„Viitorul pe urmatorii cinci ani sta in conceptele de mixed-use. Compania Iulius este inititorul conceptului de mixed-use, de cand am inaugurat Palas Iasi. Conceptul consta in urmatoarele: se aduna in acelasi loc partea de office, entertainment, shopping, spatii de petrecut timpul liber, toate sunt in acelasi loc, capitalizand pe necesitatea omului modern si activ de a gasi un echilibru intre intre locul de munca, dorinta de shopping care exista si e foarte importanta in cazul Romaniei si partea de socializare, de petrecere a timpului liber impreuna cu familia, prietenii, si nu in ultimul rand ajuta la crearea unor puternice comunitati de business prina ceste cladiri de birouri. Toate converg in acest concept”, explica Oana Diaconescu, head of leasing Iulius Group, in cadrul evenimentului.
Sursa: zf.ro