O noua cafenea se deschide in Romania
Lantul de cafenele Meron, fondat de Bogdan Ciocian in Cluj-Napoca, deschide pe 10 octombrie o noua cafenea in Brasov si ajunge astfel la o retea de 17 unitati la nivel national.
“Inca nu lucram la capacitate maxima si suntem extrem de precauti, luam toate masurile de siguranta, insa cu toate acestea ne dorim sa mergem inainte si ne adaptam la noile reguli create de contextul in care ne aflam pentru ca ne dorim sa ramanem aproape de consumatorii nostri si sa oferim produse de calitate.” a spus Bogdan Ciocian, CEO Meron.
In 2019, Meron a inregistrat o cifra de afaceri de 12 milioane de lei, in crestere cu 35% fata de anul precedent.
Meron a inceput activitatea in anul 2015, cu o investitie de peste 90.000 de euro in prima cafenea din Cluj-Napoca, iar in prezent ajunge la 17 locatii la nivel national si o prajitorie proprie de cafea. Brandul este prezent cu 10 coffee shop-uri in Cluj-Napoca, cate una in Bucuresti, Satu-Mare, Zalau si Targu-Mures si doua in Oradea.
Sursa: wall-street.ro
Grupul Accor a deschis luni hotelul de patru stele Mercure Timisoara, cu 60 de camere. Sala de conferinte de 100 de metri patrati va fi disponibila din februarie 2021
Hotelul de patru stele Mercure Timisoara, prima unitate din acest oras a grupului Accor, s-a deschis ieri. Hotelul are 60 de camere si se afla pe Bdul Cetatii, la numarul 10. Sala de conferinte de 100 de metri patrati va fi disponibila din februarie 2021.
Deschiderea are loc dupa ce, in 2018, Accor a semnat un acord de franciza cu firma Paneracons I&I, parte a Panera Group Company, activa in industria constructiilor si cea imobiliara din Romania si Austria de peste 15 ani.
Sursa: zf.ro
Cristian Preotu, Le Bistrot Francais: Cred ca se vor inchide restaurantele dar nu pe termen scurt, ci pana la primavara. Multi vor inchide definitiv
Antreprenorul Cristian Preotu, ce detine grupul Le Manoir sub umbrela caruia sunt reunite mai multe restaurante si baruri precum Le Bistrot Francais si The Owl, reteaua de magazine Comtesse du Barry in Romania, franciza retailerului de haine pentru copii Petit Bateau si o divizie de distributie de vinuri si produse de gastronomie fina catre HoReCa, crede ca o noua inchidere a HoReCa va fi pe termen lung.
“Cred ca o noua inchidere va fi pe o perioada lunga, nu pentru 1-2 saptamani cum s-ar putea anunta. Pandemia e pe o curba ascendenta, asa ca eu cred ca aceasta situatie va dura pana la primavara”, spune el.
Sursa: zf.ro
Sport Time Balkans din Serbia, care a preluat recent distributia brandului Nike pe plan local, a deschis in Bucuresti primul magazin monobrand din cele trei planificate pentru aceasta toamna in Romania
Compania Sport Time Balkans din Serbia, distribuitorul exclusiv al brandului sport Nike pe sase piete din zona Balcanilor, si care a preluat in aceasta vara distributia marcii in Romania si Bulgaria, a deschis in centrul comercial Mega Mall din Capitala primul magazin monobrad din cele trei anuntate pentru aceasta toamna in Romania.
“Marcam astazi un moment important, inaugurarea primului magazin Nike deschis de Sport Time in Romania, in calitate de nou distribuitor al brandului, atat pentru Romania cat si pentru Bulgaria. Vor urma in cel mai scurt timp inca doua magazine Nike in Bucuresti, respectiv Brasov. Ne bucuram ca reusim sa implementam planurile de dezvolatare ale companiei si ale brandului intr-un an cu foarte multe provocari”, spune Gabriel Maranca , general manager Sport Time pentru Romania si Bulgaria.
Sursa: zf.ro
Caruceriu, Veranda: Traficul a scazut cu 20%, dar valoarea bonului de cumparaturi a inregistrat o crestere masiva
Dupa redeschiderea mall-urilor, schimbarea obiceiurilor de consum s-a observat si in randul celor care frecventau aceste locatii, explica Lucian Caruceriu, project manager al Veranda Mall, primul jucator din Romania care a facut pasul in online cu un marketplace in care si-a adus chiriasii.
”Din datele pe care le avem, traficul nu a suferit o scadere atat de dramatica pe cat se astepta lumea. As zice ca scaderea a fost undeva in jurul a 20%, insa un lucru pe care l-am observat este cresterea bonului de cumparaturi, care a fost una masiva. Ceea ce ne duce la concluzia ca persoanele care ne trec pragul, vin sa cumpere mai mult. Poate vin mai rar, dar in momentul in care o fac cumpara mai mult. Poate sa aiba o influenta si canalul online, in ideea ca vad produsele in marketplace si apoi vin direct sa le cumpere, nu mai pierd foarte mult timp”, precizeaza Lucian Caruceriu.
Sursa: wall-street.ro