Compania de logistica Pall-Ex a avut anul trecut volume mai mari cu 45%, printre factorii care au contribuit la acest avans numarandu-se atragerea de noi membri in retea si atingerea unui numar de 30 de depozite in tara. Pall-Ex este un serviciu de curierat de marfa paletizata lansat pe piata locala la 1 decembrie 2011, prin intermediul Pall-Ex Romania, care detine franciza pe plan local. Serviciul din Europa de Vest s-a extins in mai multe tari precum Marea Britanie, Spania, Franta, Italia, Polonia si Romania.
In prezent, Pall-Ex Romania are 30 de membri, iar pentru anul acesta reprezentantii companiei mai vor sa atraga inca cinci companii de transport in retea.
Sursa: ZF.ro
Salad Box a pornit in urma cu patru ani ca o afacere romaneasca ambitioasa. Acum este al treilea lant de restaurante fast-food din tara si a inceput sa cucereasca si Vestul. Dan Isai, CEO si unul dintre fondatorii lantului de restaurante SaladBox, spune ca in perioada urmatoare compania va deschide unitati in spatii stradale in cele mai mari orase – Constanta, Iasi, Cluj-Napoca, Brasov, Bucuresti sau Timisoara. In rest, businessul SaladBox se va concentra in principal pe cladiri de birouri si pe malluri, care aduc cele mai mari profituri.
Sursa: ZF.ro
Grupul de jucarii Noriel a ajuns la o cota de 20% dintr-o piata de 150 de milioane de euro. Grupul Noriel, specializat in productia, distributia siretailul de jucarii, a ajuns in prezent la 47 de unitati, dintre care sase sunt magazine de format Mega Store cu suprafete de 750-1.000 mp. Aceste magazine gazduiesc pe langa zona de jucarii si o zona de fashion pentru persoanele cu varsta cuprinsa intre 0 si 15 ani.
Sursa: ZF.ro
Cum arata cel mai mare mall din lume, The Dubai Mall, unde se duc bogatii planetei sa isi cheltuie milioanele. VIDEO
Sursa: ZF.ro
Shopping City Timisoara si-a deschis portile joi, 31 martie, in urma unei investitii de 83,8 milioane de euro, realizata de compania de dezvoltare si investitii New Europe Property Investments (NEPI), potrivit unui comunicat al companiei. Mall-ul este costruit pe un teren de 18 ha, in doua etape, si, odata cu finalizarea dezvoltarii sale va ajunge la o suprafata inchiriabila de 70.000 mp, deservind intreaga regiune de vest a tarii.
Sursa: ZF.ro
Lanturile de restaurante KFC si Pizza Hut se extind cu doua noi locatii in Timisoara, in cadrul centrului comercial Timisoara Shopping City.
Restaurantul KFC este situat in zona food-court a noului mall, la etajul unu, fiind rezultatul unei investitii de 350.000 euro. Noua locatie acopera o suprafata de 162 mp si ofera 50 de locuri de munca. Cu aceasta unitate, KFC ajunge la trei restaurante in Timisoara.
Noul restaurant Pizza Hut este al doilea din Timisoara si reprezinta o investitie de 420.000 euro. Unitatea are o suprafata de 265 mp, la care se adauga o terasa exterioara de 140 mp.
Sursa: ZF.ro
Retailerul italian de cosmetice PUPA Milano deschide doua magazine in Iulius Mall Timisoara si Palas Mall Iasi. Unitatea din Timisoara se va inaugura joi, iar cea din Iasi va fi deschisa in aceasta vara. PUPA Milano este o marca Micys Company, companie italiana infiintata in 1976, prezenta astazi in 70 de tari.
Palas Mall este controlat de omul de afaceri Iulian Dascalu, proprietarul retelei de centre comerciale Iulius Group, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata imobiliara din Romania, care controleaza patru centre comerciale sub brandul Iulius, la Iasi, Timisoara, Cluj-Napoca si Suceava, precum si ansamblul multifunctional Palas Iasi.
Sursa: ZF.ro
Brandul de moda Colin’s, intrat direct pe piata din Romania in 2011, a deschis in Palas Mall Iasi un magazin de 550 mp, cel mai mare al retelei de pe piata locala.
Compania din Turcia a intrat astfel cu acest magazin si in zona de nord-est a tarii, unde nu era prezenta pana acum. „Colin’s a intrat direct pe piata din Romania in anul 2011, magazinul din Palas Iasi fiind cel de-al noualea deschis in tara si cel mai mare de pana acum.
Pana la finalul anului 2018, ne propunem sa ajungem la un numar total de 40 de magazine in Romania”, a declarat Alparslan Varol, country manager al Colin’s.
Sursa: ZF.ro
Grupul Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucatori din retailul local de incaltaminte, controlat de antreprenorul Filip Schwartz, a lansat un nou brand de magazine multibrand – Tezyo, destinat celor mai importante malluri din Bucuresti si marile orase ale tarii.
Primele magazine au fost deja deschise in mallurile AFI Palace Cotroceni si Baneasa Shopping City din Capitala, iar pana in toamna numarul de magazine va ajunge la sase.
Sursa: ZF.ro
AFI Europe Romania a finalizat achizitia terenului de 40.000 mp din centrul orasului Brasov, unde urmeaza sa dezvolte un proiect cu destinatie mixta, care include centrul comercial AFI Palace Brasov si proiectul de birouri clasa A AFI Park Brasov. Compania se afla deja in discutii avansate cu mai multe lanturi de retail pentru a fi hipermarketul ancora al mall-ul planuit sa fie livrat in trimestrul 4 din 2017.
Sursa: ZF.ro
”Pentru 2016 mai planuim sa ne extindem in tara cu minim cinci magazine proprii Farmec, acestea urmand a fi amplasate atat in zone cu trafic intens din comertul traditional cat si in unele centre comerciale. De asemenea, acordam o importanta deosebita si magazinului nostru online, care in 2015, a inregistrat vanzari mai mari de un milion de euro, clientii preferand sa achizitioneze produsele noastre astfel”, a declarat Codrean Pop, director de vanzari Farmec.
Producatorul detine magazine de brand, deschise in franciza, in Franta, Grecia, Italia si Spania. In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.
Sursa: wall-street.ro
Cosmin Ulmean, Takko Fashion: Mai este loc de doua sau trei mall-uri in Bucuresti. Dezvoltarile noi de centre comerciale medii si mall-uri au scazut in intensitate in ultimii ani. Avem abia cateva dezvoltari in Bucuresti, in Timisoara si in alte cateva orase. Dar, sunt judete si orase din tara in care nu exista nici o dezvoltare moderna de retail, unde nu a ajuns nimeni, a declarat Cosmin Ulmean, head of sales, Romania, Serbia, Croatia si Slovenia, in cadrul Takko Fashion.
Sursa: wall-street.ro