0723.622.253

Stirile saptamanii 28 mai – 3 iunie

 

Forumul de franciza Transilvania. O afacere fondata in SUA vrea sa dezvolte cluburi de business si in Romania

„Contractele incheiate si facturile incasate exclusiv pe baza recomandarilor obtinute de la membrii retelei BNI au avut o valoare de 6,2 mil. euro in 2017.“

Business Network International (BNI), companie fondata in SUA acum mai bine de trei decenii, pariaza pe conturarea unei retele internationale de oameni de afaceri, o retea unde cooperarea se face doar pe baza de recomandare.

Sursa: zf.ro


Metro Cash & Carry: Reteaua LaDoiPasi are 550 de magazine in franciza. Vrem sa ajungem la 2.000 de unitati partenere pana in 2020

Franciza LaDoiPasi a fost lansata in 2012 ca o solutie pentru hemoragia din comertul traditional, care pierde cateva mii de unitati an de an. In cel mai bun moment, reteaua LaDoiPasi ajunsese la 700 de unitati, pentru a scadea apoi spre 430 in toamna anului trecut. Ulterior cifrele au revenit pe un trend pozitiv.

„In momentul de fata, la 10 luni de la re­pozitionarea conceptului ca fran­ci­za independenta, exista peste 550 de magazine care opereaza sub brandul LaDoiPasi la nivel national, iar numarul lor creste in fiecare zi. Obiectivul nostru pe termen lung ramane acelasi, de a ajunge la 2.000 de magazine partenere pana in 2020, iar ritmul de pana acum ne confirma evolutia asumata“, spune Geanina Ghiculescu, head of retail marketing la METRO Cash & Carry Romania.

Sursa: zf.ro


McDonald’s a investit 2,6 mil. lei intr-un restaurant la Ploiesti. „Urmeaza sa mai deschidem sase restaurante

McDonald’s Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala de restaurante, controlat de maltezii de la Premier Capital, a inaugurat cel de-al patrulea restaurant din Ploiesti si a 72-a unitate din Romania, in urma unei investitii totale de 2,6 milioane lei.

Unitatea situata in incinta centrului comercial Ploiesti Shopping City este prima deschidere pe care McDonald’s o opereaza anul acesta, urmand ca pana la finalul lui 2018 compania sa mai inaugureze inca sase restaurante.

Sursa: zf.ro


Anchor Grup, proprietarul mallurilor Bucuresti Mall si Plaza, estimeaza o crestere de 7% a veniturilor din chirii

Dezvoltatorul a avut in 2017 venituri de 36 de milioane de euro din inchirierea mallurilor si a birourilor.

Dezvoltatorul imobiliar turc Anchor Grup, care are in Capitala mallurile Bucuresti Mall si Plaza Romania. Primele centre co merciale moderne din tara, si-a majorat anul trecut cifra de afaceri cu un milion de euro, adica un avans de trei procente. Astfel, veniturile Anchor Grup din inchirierea celor doua malluri, a cladirii de birouri Anchor Plaza si a inca 10.600 mp de birouri in cadrul mallului Plaza au fost in 2017 de 36 de milioane de euro.

Sursa: zf.ro


Andrei Pogonaru, proprietarul Veranda Mall din Obor: „Mallul trebuie sa fie acum un centru in care oamenii sa-si poata rezolva toate problemele. Piata se schimba“

Andrei Pogonaru, proprietarul centrului comercial Veranda, cel mai nou mall din Capitala, inaugurat in toamna anului 2016 in zona Obor, spune ca se gandeste sa dezvolte un alt proiect comercial similar, tot in Bucuresti.

„M-am gandit sa deschid un nou mall, dar trebuie sa aleg foarte bine zona, pentru ca va fi greu sa gasesc ceva la fel de bun cum e zona Obor. Dinamica pietei s-a schimbat insa destul de mult in ultimii ani, asa ca nu ma grabesc, desi am perspective de dez­voltare in real-estate“, spune Andrei Pogonaru.

Sursa: zf.ro


Cum sa faci mii de euro cu o planta pe care oricine o poate creste in curte

Cum să faci mii de euro cu o plantă pe care oricine o poate creşte în curteAntreprenorul Codrut Morosanu cultiva menta si a infiintat propriul brand Fabrica DeMenta pe care vrea sa-l extinda in sistem de parteneriat, conform catalogului Francizelor din Romania editat de Ziarul Financiar.

El incearca sa convinga alti antreprenori sa investeasca in business. Morosanu spune ca investitia initiala este de circa 25 de euro pe metrul patrat, iar spatiul necesar este de minimum 1000 mp, adica o investitie initiala de 25.000 de euro. Nu exista alte costuri precum redeventa lunara, contributie la bugetul de marketing sau taxa de franciza.

Sursa: businessmagazin.ro


Kaufland ramane lider al pietei de retail din Romania

Kaufland rămâne lider al pieţei de retail din RomâniaKaufland ajunge cea de-a treia cea mai puternica companie din economia Romaniei, cu o cifra de afaceri de 10,09 miliarde lei, in crestere constanta de la an la an, si ramane liderul pietei de retail din Romania.

De asemenea, si in 2017, Kaufland s-a numarat printre cei mai importanti contribuabili la bugetul de stat al Romaniei, directionand o suma de peste 680 milioane lei.

Pe parcursul anului, Kaufland Romania a sprijinit comunitatea locala cu peste 26 de milioane lei, fiind un important sustinator al ONG-urilor. Investitia a insemnat proiecte de reponsabilitate sociala ce au venit in beneficiul a circa 600.000 de romani – copii, adulti sau varstnici – din domenii esentiale pentru dezvoltarea comunitatii, precum: cauze sociale, sanatate, educatie, sport, protectia mediului si de facilitare a accesului la cultura.

Sursa: businessmagazin.ro


Poveste aromata de business: de vorba cu Mihail Florescu, creator de cafea si povestitor

In anii ’80, Mihail Florescu a decis sa plece din Romania comunista si s-a stabilit in Italia. Acolo si-a descoperit pasiunea pentru cafea si a inceput sa ii descopere tainele. De atunci, tot ce face Mihail Florescu are legatura cu cafeaua.

In 1991, acesta se intoarce in tara si aduce cu el prima prajitorie cu tehnologie italiana. Deschide in Timisoara prima prajitorie din oras, una dintre putinele existente in Romania la acea vreme. In 1996 isi muta activitatea in Bucuresti. Doi ani mai tarziu inregistreaza marca Leonard Caffe. Astazi, Mihail Leonard spune despre brandul Leonard Caffe ca este “dinamic si inventiv”.

In prezent, exista 27 de magazine in franciza, in tara, care au de obicei si cafenea, insa anul acesta se urmareste extinderea retelei. “Nu percepem taxa pentru franciza, insa suntem foarte selectivi in alegerea partenerilor nostri”, a precizat antreprenorul.

In 2017, Leonard Caffe a avut o cifra de afaceri de circa un milion de euro, iar pentru anul 2018 estimarile sunt in jurul aceleiasi sume.

Sursa: wall-street.ro


Hugo Boss revine pentru a treia oara pe piata romaneasca si are planuri mari. Romania, a cincea tara din Europa de Est

Hugo Boss revine pentru a treia oara pe piata romaneasca si are planuri mari. Romania, a cincea tara din Europa de EstBrandul german de fashion Hugo Boss a deschis de curand un magazin stradal in Bucuresti sub brandul Boss, marcand astfel a treia incercare pe piata romaneasca. Hugo Boss este adus pe piata locala prin franciza de unul dintre actionarii Bere Bauturi Bucuresti.

La nivel global, Hugo Boss este prezent in peste 100 de tari, prin subsidiare, cat si in sistem de franciza. In Europa de Est, retailerul german are subsidiare doar in Rusia si Polonia si nu are in plan sa intre in mod direct in alte piete.

Sursa: wall-street.ro


Handsome Monk tinteste, in 2018, afaceri de 500.000 de euro si deschiderea a trei cafenele in franciza

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHandsome Monk Coffee House, cafeneaua concept din Park Lake, a obtinut, in primul an de la deschidere, o cifra de afaceri de 400.000 de euro, iar pentru 2018 estimeaza o crestere de 25%, pana la 500.000 de euro, bazandu-se pe intensificarea traficului in mall, dar si activitatile de marketing, de crestere a brand awareness-ului.

Compania intentioneaza sa deschida, in acest an, si trei cafenele in sistem franciza in Bucuresti, iar planurile de dezvoltare vizeaza extinderea in afara Capitalei, in orasele mari precum Cluj-Napoca, Timisoara, Arad, Brasov si Constanta.

„In primul an de activitate ne-am concentrat pe consolidarea brand-ului si familiarizarea clientilor cu acesta, mai ales ca si noi si mall-ul eram la inceput de drum. Feedback-ul primit a fost unul pozitiv asa ca, astazi, ne bucuram de rezultatele obtinute si mai ales ca am reusit sa fidelizam aproximativ 300 de clienti care ne-au trecut pragul zilnic si care acum petrec aici circa 20-30 de minute. In 2018, ne propunem sa deschidem cele trei francize planificate, iar incepand cu anul viitor sa inauguram cate cinci pe an”, a declarat Calugaru Frumosu, proprietarul Handsome Monk.

Sursa: forbes.ro


 

Acest site foloseste cookies. Prin continuarea navigarii va acordati acceptul pentru utilizarea lor. Afla mai multe

Un "Internet Cookie" este un fisier stocat pe dispozitivul de pe care se acceseaza Internetul al unui utilizator. Cookie-ul este instalat de catre un browser (de ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox) la cererea server-ului pe care este gazduit site-ul pe care il accesati. Site-ul Francize.ro poate folosi cookie-uri in scopuri de analiza a vizitatorilor (permite monitorizarea utilizatorilor si a caii pe care au urmat-o pe site; acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele, ci este folosit doar in scop statistic). Continuarea navigarii pe site-ul Francize.ro implica acceptarea acestor Cookie-uri.

Inchide